Minä EN mene töihin!
Kommentit (36)
Ei ole pakko mennäkään. Mutta samalla joudut hyväksymään sen, että siitä on sulle mahdollisesti seurauksia tukien menettämisen tai vähenemisen muodossa. Pakkotyölakia ei todellakaan ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinusta mihinkään olisikaan. Ihan hyn saat nääntyä sinne haisevaan koppiisi.
Tienaan enemmän kuin sinä paskaduunari. Tunnetko harmitusta asian johdosta, suuttumusta peräti?
No toivottaan, että nykyhallitus ottaa tuollaisilta tuet pois sitten. Oma valinta.
Ole menemättä sitten. Mutta miksi minun pitäisi löhöilysi kustantaa? Olisi muitakin rahareikiä tässä omassakin elämässä.
En minäkään mene. Tosin elän pääomatuloilla joten se on valtion maksamien tukien kannalta se ja sama, kun en niitä saa poislukien 3 lapsen lapsilisät.
Vierailija kirjoitti:
Ole menemättä sitten. Mutta miksi minun pitäisi löhöilysi kustantaa? Olisi muitakin rahareikiä tässä omassakin elämässä.
Ei kukaan pakota. Työnteko ja verojen maksaminen on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinusta mihinkään olisikaan. Ihan hyn saat nääntyä sinne haisevaan koppiisi.
Tienaan enemmän kuin sinä paskaduunari. Tunnetko harmitusta asian johdosta, suuttumusta peräti?
Mt-ongelmaisen akuankkataaloja ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos "tienaat" niin olet töissä rölli :D :D
Tuskin kukaan on kutsumassakaan, ap. Ellei PS palkkaa kotipoikia puoluetoimistoon sohviksi ja penkeiksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verojen välttelystä saa vankeutta, eli ei ole vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos "tienaat" niin olet töissä rölli :D :D
Aijaa, ei siltä ainakaan tunnu.
Oikein, ap! Itsekin vetelen hassis-paukkuja KELA:n piikkiin myös tällä hetkellä, ja vetelen muuten myös huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tee töitä, ei tarvitse maksaa verojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein, ap! Itsekin vetelen hassis-paukkuja KELA:n piikkiin myös tällä hetkellä, ja vetelen muuten myös huomenna.
Kulttuurin miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin miehiä!
Näin on näppylät! Ja lasin alta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tee töitä, ei tarvitse maksaa verojakaan.
Milläs sitten elää? Jos tuilla, menee niistäkin vero. Osingoistakin menee vero kuten osakkeiden myynnistäkin.
Siinäpä taas yksi yhteiskunnan elätti ja noita on paljon, peruskoulukin jäänyt kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko että veroprosenttiasi pienennetään sitten kun kaikki työttömät on pakkotöissä?😂.
Ei tule tapahtumaan. Edelleen ne tuet tulee verovaroista ja kulut kasvaa julkisella sektorilla kun pitää työllistää kymmeniä tuhansia ihmisiä. Joku vakuutus työllistetyilläkin pitää olla, ja kulkeminen maksaa, työvaatteita ja eväitä pitää ostaa eli kulut nousee ja ne maksetaan viimeistään toimeentulotukena. Ojasta allikkoon.