Rasittavia asioita (aloituksessa esimerkkejä)
Kun joku puhuu (lämpimistä) voileivistä eikä niissä leivissä ole millin vertaa voita päällä!!!
HÄLYYTYS, HÄLYYTTÄÄ, HÄLYYTTÄVÄ v...u YYYYYYYYYYYY YYYYYYYYY YYYYYY YYYYYYY saațaņa, miten voi olla niin vaikeaa kirjoittaa H Ä L Y T Y S , H Ä L Y T T Ä V Ä jne.?!?!?!
MaksusitOOOOOOOmus, huoh. Jälleen, kuinka hełveţın vaikeaa voi kirjoittaminen olla??
Kommentit (23)
HÄLYTYS HÄLYTTÄÄ HÄLYTTÄVÄ.
Oho, osasin. No, ap, kuinka vaikeaa se on?
Eikä pointtina ole luetella pelkästään kirjoitusjuttuja, vaan kaikkia rasittavia asioita, joita ihmiset tekevät toistuvasti.
Tuossa voileipäasiassa vıtuțțaa se, ettei aikuinen ihminen kykene ymmärtämään mistä sana voileipä tulee. Ei, se saațaņan leipä EI ole voileipä, jos siinä ei ole VOITA. Voileipä ei ole mikään yleisnimitys leivälle. 😑
Jos joku saa noin pahat kilarit toisten kirjoitusvirheistä, niin kannattasko hakeutua hoitoon.
Tai vaan hankkia elämä ja keskittyä siihen, ei toisten tekemiin mitättömiin pikkuasioihin.
Kun jotkut puhuvat kahville menosta - ja ei ole aikomustakaan mennä kahville :) voi jumałauťa... "Mennäänkö kahville?" ja todellisuudessa se tarkoittaa mitä tahansa kävelylenkistä shoppailuun😑
Rasittavaa on sellainen kun jotkut ihmiset esittävät omia ahtaita näkemyksiään ääneen, mutta eivät anna sinun olla eri mieltä.
Henkilö yrjöää omat vanhanaikaiset ja umpimieliset "totuutensa" pellolle, mutta jos asiallisesti kerrot olevasi eri mieltä, niin suututaan ja äyskitään. Haukutaan sinut huonoksi ja osoitetaan sinulle että olet ihan hirveä, inhottava ja nyt loukannut toista. Olet riitelijä ja sinulle nyrpistellään naamaa sellaisella ilmeellä, joka sanoo: nyt sinä julkesit loukata minua ja katso nyt kuinka minä kärsin tässä sinun röyhkeydestäsi ja pahuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kun jotkut puhuvat kahville menosta - ja ei ole aikomustakaan mennä kahville :) voi jumałauťa... "Mennäänkö kahville?" ja todellisuudessa se tarkoittaa mitä tahansa kävelylenkistä shoppailuun😑
Kun puhutaan päiväkahveista, sillä on sellainen vakiintunut merkitys joka ei yleensä sisällä kahvia lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa on sellainen kun jotkut ihmiset esittävät omia ahtaita näkemyksiään ääneen, mutta eivät anna sinun olla eri mieltä.
Henkilö yrjöää omat vanhanaikaiset ja umpimieliset "totuutensa" pellolle, mutta jos asiallisesti kerrot olevasi eri mieltä, niin suututaan ja äyskitään. Haukutaan sinut huonoksi ja osoitetaan sinulle että olet ihan hirveä, inhottava ja nyt loukannut toista. Olet riitelijä ja sinulle nyrpistellään naamaa sellaisella ilmeellä, joka sanoo: nyt sinä julkesit loukata minua ja katso nyt kuinka minä kärsin tässä sinun röyhkeydestäsi ja pahuudestasi.
Ja kaikesta loukkaantujat, jotka viljelevät 😡reaktioita somessa kaikkeen, vähät siitä mitä kommentoija on kommentillaan tarkoittanut. Sitä ei tietenkään selvitetä häneltä itseltään, vaan päätetään näyttää hänelle kuinka hän on nyt törkeän hirveä ihminen ja minä olen nyt kovin, kovin vihainen, näetkö 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan päiväkahveista, sillä on sellainen vakiintunut merkitys joka ei yleensä sisällä kahvia lainkaan.
Okei no minä en kirjoittanut sanaakaan "päiväkahveista", kuten hyvin näet.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pointtina ole luetella pelkästään kirjoitusjuttuja, vaan kaikkia rasittavia asioita, joita ihmiset tekevät toistuvasti.
Tässä mutama esimerkki:
- takertuvat pikkuseikkoihin
- jäävät jankkaamaan jotain asiaa loputtomiin, eivät anna periksi tai lopeta vaikka huomaavat olevansa väärässä tai kaikki muut ovat eri mieltä
- toisten päälle puhujat ja puheenvuoron varastajat
Sellainen on erittäin rasittavaa kun esität jonkun mielipiteen anonyymilla palstalla, niin toiset kirjoittavat tulevat kertomaan sinulle millainen ihminen olet ja mitä kaikkea muuta sinun täytyy tuon mielipiteesi x takia kannattaa, vastustaa tai olla mieltä.
Sellainen lokeroiminen ja syyttely, että sinulla on oma lehmä ojassa.
Se on ärsyttävää kun kirjoitat ihan normaali ja rauhallinen tunnetila päällä jotain, niin joku hyökkää räkyttämään, että "sinä olet raivoissasi nyt, ja kirjoitat kauheassa tunnekuohussa ja vihassasi tuota"
Kaikki mitä yrität sanoa, tuomitaan raivotautisen raivoamiseksi, kun "minä nyt täällä näen sinusta ja tekstistäsi sen" ja "minä nyt täällä näen millainen olet ja mitä kaikkea muuta olet kirjottanut tänn".
Kaikki nämä "minä näen" ja "minä tiedän" ihmiset on rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikesta loukkaantujat, jotka viljelevät 😡reaktioita somessa kaikkeen, vähät siitä mitä kommentoija on kommentillaan tarkoittanut. Sitä ei tietenkään selvitetä häneltä itseltään, vaan päätetään näyttää hänelle kuinka hän on nyt törkeän hirveä ihminen ja minä olen nyt kovin, kovin vihainen, näetkö 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Vähät välittämättä*
Ihan hirveen ärsyttävää kun jotkut vieläkin 2020 luvulla kaivelee hampaitaan hammastikulla ruokapöydässä.
Siis oikeesti, mitä juntteja.....
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on erittäin rasittavaa kun esität jonkun mielipiteen anonyymilla palstalla, niin toiset kirjoittavat tulevat kertomaan sinulle millainen ihminen olet ja mitä kaikkea muuta sinun täytyy tuon mielipiteesi x takia kannattaa, vastustaa tai olla mieltä.
Sellainen lokeroiminen ja syyttely, että sinulla on oma lehmä ojassa.
Se on ärsyttävää kun kirjoitat ihan normaali ja rauhallinen tunnetila päällä jotain, niin joku hyökkää räkyttämään, että "sinä olet raivoissasi nyt, ja kirjoitat kauheassa tunnekuohussa ja vihassasi tuota"
Kaikki mitä yrität sanoa, tuomitaan raivotautisen raivoamiseksi, kun "minä nyt täällä näen sinusta ja tekstistäsi sen" ja "minä nyt täällä näen millainen olet ja mitä kaikkea muuta olet kirjottanut tänn".
Kaikki nämä "minä näen" ja "minä tiedän" ihmiset on rasittavia.
Ai j..lauta nämä käyvät hermoon. Kommentoija 1: Mielestäni kissojen pitäisi saada ulkoilla vapaasti tietyillä alueilla.
Minä tiedän-henkilö: Sinä siis haluat, että linnut ja muut pikkueläimet kuolevat oman itsekkyytesi takia. Olet aivan hirveä ja uskomattoman typerä ihminen. Taidat kannattaa myös Hițleŕin tekoja ja vihaat maa....nmuuttajia ja olet sairas psyķopaatti!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mutama esimerkki:
- takertuvat pikkuseikkoihin
- jäävät jankkaamaan jotain asiaa loputtomiin, eivät anna periksi tai lopeta vaikka huomaavat olevansa väärässä tai kaikki muut ovat eri mieltä
- toisten päälle puhujat ja puheenvuoron varastajat
Mutta miksi ihmisen pitäisi olla hiljaa, jos muut ovat eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveen ärsyttävää kun jotkut vieläkin 2020 luvulla kaivelee hampaitaan hammastikulla ruokapöydässä.
Siis oikeesti, mitä juntteja.....
Pitäisikö se lihanpala jättää sinne hampaanväliin mätänemään? Mitähän varten ne tikut ovat ravintolapöydissäkin, pelkkänä koristeena vai?
Sitoomus olisi ok, jos kyseessä olisi puhekielellä kirjoitettu teksti, mutta kun nämä iđiooțit kirjoittavat kirjakieltä ja kirjoittavat tällöinkin sitOOOOOOOOOmus vıțțu.