Mitä hyvää sinussa on?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Osaan monta eri kieltä, vaikka olen "vain" amis. M28
Paitsi rakkauden kieltä.
Juuri sain muutama päivä sitten muistutuksen siitä, että olen ihminen, johon ystävät ja muuta läheiset rakkaat tietävät voivansa nojautua tarpeen vaatiessa. Täällä on aina ovi avoin tai puhelimeen vastataan.
No lähes kaikki kai on hyvää. Vai olisiko hiipivä omahyväisyys hieman negatiivisen puolella?
Emma K. kirjoitti:
Imuani ja molempia huuliani kehuttu
Kummat huulet saivat enemmän kehuja - sisemmät vai uloimmat?
Olen päättäväinen, pitkäjännitteinen, oikeudenmukainen, harkitseva, kiltti ja pystyn työskentelemään kaikkien kanssa. Huonoja puolia on myös jonkinmoinen lista, mutta onneksi niitä ei kysytty.
Kaikki. Varsinkin vaatimattomuus.
Ilmeisesti kärsivällisyys vaikka onkin haukuttu lyhytpinnaiseksi. En vastaa loukkaukseen loukkauksella ja siksi kai annankin itsestäni yksinkertaisen kuvan. Kyky kieltäytyä, jos tarjotaan jotakin mitä en tahdo.
Olen komea vegaani, jolla on hyvät digitaidot.
Ei jaksa luetella, kun on niin paljon hyviä puolia. Huonojakin aika vähän. En kuitenkaan kuvittele, että olisin parempi ihminen kuin suurin osa muista. Jostain syystä vain näen parhaat puoleni, ja jotkut eivät näe omiaan. Se on ikävää, toivoisin, että kaikilla olisi niin hyvä tunne itsestään kuin minulla on itsestäni.
Imuani ja molempia huuliani kehuttu