Mitä hyvää sinussa on?
Kommentit (31)
Olen kova jätkä lyömään. Löylyä nimittäin.
Jaa luonteessa? En ajaudu koskaan konflikteihin vaan osaan luovia ja olla loukkaamatta ihmisiä.
Olen aika rento tyyppi enkä valita turhasta.
Ei tule mitään erityistä mieleen. Olen ehkä yksinkertainen, kai sekin voi olla hyvä piirre
Tykkään sompuista. Siitä pisteitäkin, hyvepisteitä.
Olen kiltti ja mukava jätkä. Kuitenkin myös päihdeongelmainen renttu.
Kalapuikkoviikset oikeasta järvikalasta.
M 52
Ei yhtään mitään. Edes puolison mielestä. Arvostelee vaan, ei sano yhtään kaunista sanaa. Eikä halua olla lähelläni. Voisin kuolla pois ja kukaan ei huomaisi, että minua ei enää ole.
Säästämättä elän ja ahmin monenlaista.
Osaan monta eri kieltä, vaikka olen "vain" amis. M28
Olen mielestäni siisti. Siivoan paljon. En tykkää epäjärjestyksestä.
Olen ahkera. Liiankin. On vaikeaa ottaa rennosti.
Osaan luovia ja järjestellä asioita. Olen sopeutuva. Osaan rakentaa palasista sopivia asioita. Löydän ihmisistä vahvuuksia.
Olen sopeutuvainen enkä valita juuri mistään. Mieheni kuvailee minua viisaaksi ja ajoittain hyvinkin mietteliääksi. En puhu pahaa toisista, vaikka en liioin pidäkkään muista ihmisistä.
Resident evil 4 remakessa mulla on accuracy joka chapterissä yli 85% =D
Söin juuri räkääni. Se oli hyvää.
Olen fiksu ja sinnikäs. Olen tosi hyvä matematiikassa ja osaan selittää sitä niin että muut ymmärtävät. Tiedän paljon eri asioista. Tykkään opiskella ja olen kouluun liittyvissä asioissa perfektionisti.
Olen hyvä leipomaan ja laittamaan ruokaa. Olen hyvä eläinten kanssa.
Laitan läheisteni tarpeet itseni edelle. Tai en tiedä onko se pelkästään hyvä asia, mutta heidän kannaltaan on. Olen hoitanut nyt teini-ikäisen lapsen aina tosi hyvin, ja hänestä on kasvanut fiksu ja tiedostava ja empaattinen ja päättäväinen. En nalkuta miehelle enkä jaksa vahtia hänen menojaan.
Pärjään olemattomalla huolenpidolla omasta hyvinvoinnistani. Voin nukkua viikkoja vain muutaman tunnin yössä, pystyn helposti olla juomatta mitään koko päivän, ja melko helposti syömättäkin. Sekään ei ole oikeastaan hyvä asia, enkä siis tarkoituksella tee niin, mutta jos nyt tulee vaikka joku panttivankitilanne, niin olen luultavasti viimeisenä tolpillani.
Jokaisen naisen kauhu, olen säästeliäs.
En kommentoi. Ei pahalla.