Leningrad Cowboys ja Puna-armeijan kuoro esiintyi kolmekymmentä vuotta sitten Senaatintorilla. Olitko paikalla?
Minä olin kahden frendin kanssa. Oli hieno konsertti ja fiilis. Vaikea vaan ymmärtää kuinka aika on kulunut niin nopeasti.
Kommentit (28)
Mun äiti oli siellä. Oli ymmärtänyt miten ainutkertainen tilaisuus se tulee olemaan.
En, koska olin tuolloin 5-vuotias ja asuimme kaukana. Muistan kuitenkin lapsuudesta, kun vanhempani katselivat tätä jurrissa telkkarista (en tosin muista kuinka tuoreeltaan).
Oi niitä aikoja.
Tänään haastateltiin Mato Valtosta MTV live lähetyksessä asian tiimoilta. Se vähän laulaa luikautti vielä toimittajan kanssa lopuksi.
Katselen ja fiilistelen you tubesta välillä. Nuoruutta haikaillen. Ai niin kysymykseen: olin paikalla.
Olin mutta valitettavasti ihan liian kännissä kuten mulla nuorena usein oli tapana. Eli en muista iltaa kunnolla. Harmittaa, kun miettii.
En todellakaan. Puna-armeija Helsingissä oli ja on tilanne jota en halua kokea.
Olin. En tosin muista siitä mitään, koska olin 2-vuotias tuolloin. Isälläni on kyllä keikka kuvattuna ja tallennettuna VHS:lle.
Eipä tullut silloinkaan mieleen lähteä taputtamaan ja osoittamaan suosiota imperialistisen naapurin armeijalle.
Puna-armeijan kuoro esiintyy nykyisin Mustanmeren pohjassa mustekaloille ja muille meren eläville.
Vierailija kirjoitti:
Olin mutta valitettavasti ihan liian kännissä kuten mulla nuorena usein oli tapana. Eli en muista iltaa kunnolla. Harmittaa, kun miettii.
Minulla oli nuorena sama ongelma. Esimerkiksi kun vuosituhat vaihtui, olin niin kännissä että en muista mitään. Ja sitä odotettiin kovasti.. mutta munasin omalta osaltani sen täysin. Eikä ole ainoa kerta.
Olin, eihän siitä nyt niin kauan voi olla, apua.