Leningrad Cowboys ja Puna-armeijan kuoro esiintyi kolmekymmentä vuotta sitten Senaatintorilla. Olitko paikalla?
Minä olin kahden frendin kanssa. Oli hieno konsertti ja fiilis. Vaikea vaan ymmärtää kuinka aika on kulunut niin nopeasti.
Kommentit (28)
Tuli oltua, hieno tunnelma. Silloinen konserttikaveri on jo edesmennyt. Hienot muistot niin konsertista kuin joitain vuosia sitten kuolleesta ystävästä.
Sen takia siirrettiin katuvalo toiseen paikkaan.
Olin! Aika mageeta oli, vaikka tungos oli huima. Enää tollanen ei toistu.
Kazastanin poijaat hakkas Bresnevin
Gorbatsov sai leiman otsikkoon
Puna-armeijakin pääsi Hjelsinkiin
Raisa riepu joutui yksin evakkoon
Juodaan Vodkaa tullaan viisaammiksi näin
Juodaan Vodkaa Ladan peilistä kun katson sjilmiän -
nje on njurinpäin
Eksyttiin kaverin kanssa toisistamme. Ei ollut mitään mahiksia löytää sieltä tungoksesta. Kännyköitä ei ollut. No, aamulla soiteltiin. Kumpikin oli sentään päässyt himaan. Upea keikka.
Olin paikalla poikaystäväni kanssa ( nykyinen mieheni)
Muistan että edessäni seisoi tungoksessa kaapin kokoinen poliisi, en nähnyt yhtään mitään mutta onneksi kuulin mahtavan kuoron,
Toivottavasti ei Stadiin tule koskaan noin paljon jengiä uudestaan.
Siis Senaatintori täynnä, kaikki kadut ja Espat tulvehti jengiä. Luonnollisesti ihmiset joi siihen aikaan kesäiltana paljon keskiolutta, joten ymmärrätte... Siellä ei siis ollut yleisöwc- tiloja, eikä pystynyt liikkumaan. Menimme ajoissa eturiveihin, että näimme Laikan.
Pelle Miljoona kusi Bob Marleyn keikalla housuunsa ja nyt ilmeisesti Tiktokissa kehutaan jotain bändivaippoja. Hyvä. Eteenpäin on menty.
Me miehet yritimme pulloon ja tytöille yritimme suojaa rakentaa, mutta siis koko Senaatintori oli yhtä kusta ja se oli kaikille ihan ookoo. Tällainenkin näkökulma.
Se oli todella hieno tapahtuma, jossa kaikki halusivat olla läsnä.
Hatunnosto Sakella ja Madolle.
En, mutta kuulin kyllä musaa, koska ajoin iltavuorossa bussia 77 väliä Jakomäki-Rautatientori ja Kaisaniemessä ei minua haitannut siinä kohtaa mitään katuja tukkivat väkijoukot.