Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä mitä olet ikinä kuullut?

Vierailija
11.06.2023 |

Eräs puolituttu luuli, että kaupungit ovat epäsiistejä, koska jotkut vaan heittävät roskat maahan.

Jos joku muukin täällä on yhtä pihalla, niin kerrottakoon että linnut pääsevät levittelemään roskia ympäriinsä avoimista roskiksista.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki on sama kaikille. Suomessa ei ole korruptiota. 

Vierailija
62/112 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli typerää kun Purra lupasi ennen vaalia teltoilla että bensan hinnan ja panee Eeuu eron vireille ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa ostaa omistusasunto vaikka minkälaisella lainalla ja korolla koska omistusasunnon arvo aina nousee

Juu toi on kyllä käsittämätön. Kannattaa ostaa siis vaikkpa Sevettijärveltä okt velkavivulla? No ei. Kasvukeskuksissa pitkällä aikavälillä sen sijaan on järkeä muttei millä tahansa korolla. Ja ei siinäkään ole lyhyellä aikavälillä takuuta arvonnoususta kuten nyt on tähty vaan pitkällä.

Nk. housing ladderillä oon kolmen asunnon osalta tienannut arvonnousuna noin 300000 € ja siihen voi laittaa vuokralaisen tuulenhuuhtoma pylly päälle. Vuokralaisella pääoma 0 €. Omistusasujalla 700 k€ tehden 3000 €/kk. Mutta suosittelen VAIN kasvukeskuksissa.

Vierailija
64/112 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju.

Vierailija
65/112 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Typerintä mitä olen kuullut on, että modet siivoavat pois vain epäkorrektit, loukkaavat jne. kommentit. Lähetin mielestäni hyvin asiallisen listan otsikon aiheen mukaisista typeristä kommenteista, mutta eipä ole enää palstalla.

No ei siinä mitään yllättävää ole, koska Hesarin punavihreä näkemys on aina hyveellisempi ja oikeammassa kuin objektiivisesti aivoillaan ajatteleva.

Katsotaan milloin tämäkin poistetaan.

Tuo "punavihreän" tai "vihervassarin" päätön hokeminen joka paikkaan ja asiaan koska laumasielulla ei ole omia aivoja.

Vierailija
66/112 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Global warming on huijausta, koska tänään oli pari astetta pakkasta - ei maailman tiedeyhteisö tajua mitään, minä taas ilman minkäänlaista asiaan perehtymistä tiedän kaiken!

Vierailija
67/112 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko ei ole ylisuureksi kasvanut hihhulikultti vaan se eroaa kulteista siinä että...?

Muutkaan uskonnot eivät ole kultteja koska....?

Vierailija
68/112 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei tiennyt että alhokoli on helposti syttyvää.

Vierailija
69/112 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on!

Vierailija
70/112 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Kannattaa ostaa omistusasunto vaikka minkälaisella lainalla ja korolla koska omistusasunnon arvo aina nousee

Olet varmaan ymmärtänyt itse väärin. Pointti on siinä, etttä omistusasunto kannattaa aina VERRATTUNA vuokra-asumiseen.

Vierailija
71/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen luin otsikon jostain kuinka "pyllybikinit" sopii kaikille. Ei tasan taatusti sovi kuin hyvin harvalle.

Vierailija
72/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että homous olisi muka normaalia.

Eläimetkin homostelee, joten onko eläimet epänormaaleja?

Joutsen Jaakko Epänormaali.

Eläimilläkin on häiriökäyttäytymistä, eläimet syö myös paskaa ja omia poikasiaan. Luonnosta löytyy kaikenlaista anomaliaa. Se ei tee siitä normaalia.

Huomaan, että et loistanut koulun biologian tunneilla.

Sinä se nyt olet, joka ei ymmärrä epänormaalin ja normaalin käyttäytymisen eroa. Molempia on olemassa, mutta normaali on se oikea tapa olla ja elää, epänormaali on yleensä väärä. 

Vierailija
73/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvää niin saat itse hyvää takaisin !

Vierailija
74/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismin idea !

Vierailija
75/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs väitti, että hiuksissa on verisuonia. Saman ihmisen mukaan vauvan pää on rustoa.

Eräs toinen uskoo, että on naisen vika, kun heidän perheeseen syntyi "vain" tyttöjä.

Nykytiedin valissa kyllä tiedetään, että joidenkin naisten munasolu hylkii jompaa kumpaa sukupuolta, että kyllä se riippuu myös naisesta aika paljon kumpi sieltä tulee.

Sitähän ei voi tietää kuinka monilla sellasia valikoivia munasoluja meistä naisista on. Ja hyvä niin. Minusta luonto päättää nää sukupuolivalinnat, että tasapaino säilyy. 😊

Vierailija
76/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Olet varmaan ymmärtänyt itse väärin. Pointti on siinä, etttä omistusasunto kannattaa aina VERRATTUNA vuokra-asumiseen.

Miten niin? Minusta ei kannata, pelkkää rahanmenoa, hermojen kiristelyä, työtä, riesaa ja vaivaa. Kuvitteleeko joku rikastuvan sillä että omistaa kotinsa. Lol. 

Vierailija
77/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Miten niin? Minusta ei kannata, pelkkää rahanmenoa, hermojen kiristelyä, työtä, riesaa ja vaivaa. Kuvitteleeko joku rikastuvan sillä että omistaa kotinsa. Lol. 

Perilliset rikastuu. Ei itse.

Vierailija
78/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina vihervassareiden selitykset siitä, miksi rajan pitäisi olla auki.

Vierailija
79/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa ei ole metsiä, eikä lunta."

Vierailija
80/112 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että konsertista saa vapaasti kuvata videota, jos

1. konsertti on ilmainen

2. kuvaamista ei ole erikseen kielletty esim. tapahtuman nettisivuilla

3. ei julkaise videota vaan kuvaa omaan käyttöön

Todellisuudessa mikään ylläolevista ei tee kuvaamisesta sallittua. Ei edes kaikki kolme yhdessä.

Tämä. Moni luulee, että jos jostain ei koskaan käytännössä seuraa rangaistusta, niin voi tehdä. Ja niinhän valitettavasti tavallaan de facto voikin, mutta se on silti moraalisesti täysin väärin.

Nyt vaan tilanne on mennyt jo niin nurinkuriseksi, että kun huomautan kuvaajille kuvaamisen olevan kiellettyä, on suurempi todennäköisyys, että järjestyksenvalvoja katsoo MINUN olevan häirikkö eikä puutu kuvaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi