Typerintä mitä olet ikinä kuullut?
Eräs puolituttu luuli, että kaupungit ovat epäsiistejä, koska jotkut vaan heittävät roskat maahan.
Jos joku muukin täällä on yhtä pihalla, niin kerrottakoon että linnut pääsevät levittelemään roskia ympäriinsä avoimista roskiksista.
Kommentit (112)
Työkaveri sanoi, ettei koskaan kannata itse irtisanoutua työstä, koska se näyttää huonolta. Itse oli samassa firmassa 30 vuotta kunnes irtisanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että konsertista saa vapaasti kuvata videota, jos
1. konsertti on ilmainen
2. kuvaamista ei ole erikseen kielletty esim. tapahtuman nettisivuilla
3. ei julkaise videota vaan kuvaa omaan käyttöönTodellisuudessa mikään ylläolevista ei tee kuvaamisesta sallittua. Ei edes kaikki kolme yhdessä.
Tämä. Moni luulee, että jos jostain ei koskaan käytännössä seuraa rangaistusta, niin voi tehdä. Ja niinhän valitettavasti tavallaan de facto voikin, mutta se on silti moraalisesti täysin väärin.
Nyt vaan tilanne on mennyt jo niin nurinkuriseksi, että kun huomautan kuvaajille kuvaamisen olevan kiellettyä, on suurempi todennäköisyys, että järjestyksenvalvoja katsoo MINUN olevan häirikkö eikä puutu kuvaamiseen.
Yritätkö siis sanoa, että jos jokin on sallittua, niin se on silti sinun mielestäsi kiellettyä, ja huomauttelet sitten tästä kuvittelemastasi kiellosta järjestyksenvalvojille? Ja sitten ihmettelet, kun sinun katsotaan olevan se häirikkö, mikä oletkin?
Rautalankaa:
Konserttien kuvaaminen ei ole lähtökohtaisesti kiellettyä. Julkaisu, ja etenkin kaupallinen julkaisu, on sitten ihan eri asia.
Kyllä, konserttien kuvaaminen on lähtökohtaisesti kiellettyä. Siis ihan LAISSA KIELLETTYÄ.
Esittävä taiteilija
Kirjallisen tai taiteellisen teoksen taikka kansanperinteen esitystä ei esittävän taiteilijan suostumuksetta saa:
1) tallentaa laitteelle, jonka avulla esitys voidaan toisintaa;
2) saattaa yleisön saataviin radion tai television välityksellä taikka suoraan siirtämällä.
Eli kuten varmaan osaat lukea, myös itse tallentaminen on kiellettyä, eikä pelkästään tallenteen julkaisu.
Enkä tosiaan huomauta järjestyksenvalvojille mistään "kuvittelemastani" kiellosta, vaan kiellosta, joka on myös eksplisiittisesti ilmaistu tapahtuman verkkosivuilla.
Kaikilla lihavilla ihmisillä on huono kunto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aborttimyönteisten käyttämät argumentit. Vaikea sanoa mikä niistä on kaikkein typerin. Ehkä "älä tee aborttia jos se on sinusta väärin". Tai se, että sikiö ei ole elävä ihminen, koska sillä ei ole aivotoimintaa eikä se tunne kipua, mutta kysyttäessä hyväksyykö abortin siinäkin vaiheessa kun sikiöllä ON aivotoimintaa ja se TUNTEE kipua, vastaus on silloinkin kyllä.
Aborttia puolustavat ovat kyllä viimeiset ihmiset sanomaan, että jollakin ei ole aivotoimintaa. Heillä kun ei tunnu itsellään olevan mitään aivotoimintaa :D
Ettei lasta pidä totuttaa syliin. Lapsen itkua ei kannata huomioida ennenkuin itkee pää punaisena. Silloin ku lapsi itkee, kerkeää vielä imuroida..
Kova koulu on käyty että on näistä lähtökohdista itse on päästy jaloilleen. Toivottavasti osan traumoista olen osannut katkaista, ettei kaikki siirtyisi lapselle.
Naapurin nainen väitti, että etelän ilmansuunta on pohjoisessa. "Tiilikolossimme" kuulemma pimentää tämän takia näköalan, vaikka rakensivat talonsa meidän jälkeen. Uunin lämmityksetkin hoitaa aina, kun on etelätuuli eli savut tänne.
miks mun pitäis lukea muiden kirjoittamia kirjoja ku osaan itse ajatella
Vierailija kirjoitti:
Että tuulivoimaloista ei olisi haittaa luonnolle eikä ihmisille. Kyllä on ja paljon..
Ihmisestä on haittaa luonnolle. Erityisesti niistä ihmisistä, jotka kuvittelevat ikuisesti voivansa pärrätä polttomoottorilla ja mässyttää lihaa joka päivä.
Että: Oma kansa ensin ajattelu olisi vahingollista. En ole eläissäni mitään näin mielisairasta kuullut !
Spämmipasi on perinyt mummonsa Harlekiinit. Pasi on tyhmintä mitä olla voi.
Typerimmät asiat tulevat sosiaali- ja terveysalan ihmisiltä. Looginen ajattelukyky puuttuu totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että homous olisi muka normaalia.
Että persujen äänestäminen olisi muka normaalia.
Homoista valittajat, yleensä kertoo siitä, että se sittenkin kiinnostaa miehiä salaa ?
Suomessa on kaikilla samat mahdollisuudet menestyä ja vaurastua😅🤣😓
Nainen syö koko ikänsä hormoneja miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kaikilla samat mahdollisuudet menestyä ja vaurastua😅🤣😓
Kyllä eli ei mahdollisuutta, sosialistisen riistoverotuksen vuokdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla lihavilla ihmisillä on huono kunto.
V*tuttaako pelleä olla täysi tollo? Pässi!
Mikäs ääliö sinä olet?
Ihan mielenkiinnosta. Näyttääkö tämä ketju teistä siltä, että täällä on moderointi vai siltä, että ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta. Näyttääkö tämä ketju teistä siltä, että täällä on moderointi vai siltä, että ei ole?
Näyttää, että on ja ei ole. Schrödingerin moderointi...
Suomessa ei ole enään jatkossa talvia
Yritätkö siis sanoa, että jos jokin on sallittua, niin se on silti sinun mielestäsi kiellettyä, ja huomauttelet sitten tästä kuvittelemastasi kiellosta järjestyksenvalvojille? Ja sitten ihmettelet, kun sinun katsotaan olevan se häirikkö, mikä oletkin?
Rautalankaa:
Konserttien kuvaaminen ei ole lähtökohtaisesti kiellettyä. Julkaisu, ja etenkin kaupallinen julkaisu, on sitten ihan eri asia.