Mulla räjähtää kohta pää naapurin takia!
Eikö ihmiset osaa puhua normaalilla äänellä kun pitää huutaa? Kiva yrittää nukkua kun toiset mölisee yläkerrassa. Kai siellä sitten on kaljaporukka kittaamassa eikä siinä mitään mutta joillakin meillä on aamulla töihin meno.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kuutiossa?
Mulla räjähtää pää, kun naapuri leikkaa ruohoa aamulla ja nikkaroi joka viikonloppu jotakin härveleitä pihalleen. Osti puunrunkojakin jostakin työmaalta ja sahaa niitä moottorisahalla kappaleiksi. Koko ajan harrastaa jotakin äänekästä.
Tuohon vielä kurkku suorana kiljuvat lapset pomppimaan trampoilla, pari mopojonnea viritetyllä mopollaan rälläämään, takapihan "illanistujaiset" musiikkeineen ja huutamisineen jne. niin aletaan olla modernin omakotiasumisen ytimessä.
Naapurin ukko tykkää tehdä erilaisia piha-askareita ja huudattaa samalla helvetin kovalla paskamusiikkia kannettavasta kaiuttimesta. Pitäisi joskus sopia muiden naapureiden kanssa, että laitetaan kaikki omat musiikkimme seuraavalla kerralla soimaan yhtä kovalla. Siinä sitä naapurusto raikaisi mukavan kakofonisesti. 😂
Siis et saa omaa musiikkia soimaan, ilman sopimista muiden kanssa? Minun puoliso juurikin huudattaa musiikkia kaijuttimesta, muttakun kukaan ei valita, niin ei taida häiritä.
Välit naapureihin on kunnossa, kun jutellaan ja käydään kylässä puolin ja toisin, lainataan tavaroita yms. Musiikista ei ole valitettu.
Ilmeisesti sinä siis pidät muihin välit, mutta et musiikin soittajaan?
Tosi monet valittelee yksikseen tai tällä palstalla meluavista naapureista. Miksi ette tee isännöitsijälle ilmoitusta? Kun tarpeeksi moni tekee ilmoituksen, niin asiaan puututaan.
Meillä vanhemman okt-alueen riemuja ovat jatkuvat remontit. Sirkkeli ulvahtaa helposti aamukuudelta jo naapurissa viikonloppunakin. Lisäksi moottorisahat soivat, kun polttopuita tehdään talven varalle. Joka toisessa talossa lisäksi vasikan kokoinen koira, ja jos joku alueelle kuulumaton piski omistajansa kanssa kulkee alueella, joka ikinen rekku ryntää aidalle haukkumaan keuhkojen täydeltä vierasta koiraa.
Asunnnykyään omakotitalossa, ja missään aiemmassa asumuksessani (useita kerros-, rivi- ja luhtitaloja) ei ole ollut näin meluisaa. Tänne omakotitaloalueelle kun on muuttanut ne, jotka "tykkäävät elää omilla ehdoillaan naapureista välittämättä", ja se kyllä näkyy ja varsinkin kuuluu. Seinäntakaisista kolinoista ja töminöistä pääsi eroon, mutta tilalle tuli pitkä liuta muita todella häiritseviä ääniä joista valitettavan suuri osa kantautuu sisällekin asti. Bonuksena suurimman osan vuodesta aivan karmea ilmanlaatu kun osaamattomat käryttävät takoissaan ties mitä paitsi kuivaa puuta riittävällä liekillä.
Vierailija kirjoitti:
Naivatko kovaäänisesti? Se on muuten kauheata kuunneltavaa, jos sattuu ite olemaan yksin 😶
Mulla olisi muna heti kädessä jos tuollaista kuuluisi. Ei vaan ole vuosiin kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kuutiossa?
Mulla räjähtää pää, kun naapuri leikkaa ruohoa aamulla ja nikkaroi joka viikonloppu jotakin härveleitä pihalleen. Osti puunrunkojakin jostakin työmaalta ja sahaa niitä moottorisahalla kappaleiksi. Koko ajan harrastaa jotakin äänekästä.
Tuohon vielä kurkku suorana kiljuvat lapset pomppimaan trampoilla, pari mopojonnea viritetyllä mopollaan rälläämään, takapihan "illanistujaiset" musiikkeineen ja huutamisineen jne. niin aletaan olla modernin omakotiasumisen ytimessä.
Naapurin ukko tykkää tehdä erilaisia piha-askareita ja huudattaa samalla helvetin kovalla paskamusiikkia kannettavasta kaiuttimesta. Pitäisi joskus sopia muiden naapureiden kanssa, että laitetaan kaikki omat musiikkimme seuraavalla kerralla soimaan yhtä kovalla. Siinä sitä naapurusto raikaisi mukavan kakofonisesti. 😂
Siis et saa omaa musiikkia soimaan, ilman sopimista muiden kanssa? Minun puoliso juurikin huudattaa musiikkia kaijuttimesta, muttakun kukaan ei valita, niin ei taida häiritä.
Välit naapureihin on kunnossa, kun jutellaan ja käydään kylässä puolin ja toisin, lainataan tavaroita yms. Musiikista ei ole valitettu.
Tietysti saan, mutta en ole niin saatanan tyhmä, että häiriköisin muuta naapuristoa tuolla tavalla. Hymiöstä olisi joku voinut päätellä, etten nyt ihan vakavissani tuota joukkodemonstraatiotakaan suunnitellut. Oikeastiko ukkosi on niin pölvästi, ettei ymmärrä musiikin huudattamisen pihamaalla häiritsevän ellei hänelle käy joku sitä erikseen kertomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kuutiossa?
Ihanan wt-junttia.
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus isönnöitsijälle, tallenna puhelimella ääntä todisteeksi.. Soita poliisi paikalle.. Mitä täällä valitat?
Ehkä ap on kyylä ja naapurissa ei huudeta, vaan puhutaan normaalilla äänellä. Ehkä poliisi on nauranut ap:n kyyläilyille jo tarpeeksi ja sanonut että ei tarvi soittaa jos ei ole oikeaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naivatko kovaäänisesti? Se on muuten kauheata kuunneltavaa, jos sattuu ite olemaan yksin 😶
No kauheampaa sitä on kuunnella, jos sattuu vieraita olemaan kylässä.
Mulla oli joskus naapurit, jotka naivat usein ja kovaäänisesti. Mutsilla oli jotain asiaa tänne pk-seudulle ja tuli tietenkin mulle yöksi. Piti häntä varoittaa, että "Älä sit säikähdä, jos naapurista kuuluu kummallisia ääniä..". Hän kun on kovin herkkäuninen. Voin kertoa, että hieman nolotti, vaikka mutsi huumorinaisia onkin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauheampaa sitä on kuunnella, jos sattuu vieraita olemaan kylässä.
Mulla oli joskus naapurit, jotka naivat usein ja kovaäänisesti. Mutsilla oli jotain asiaa tänne pk-seudulle ja tuli tietenkin mulle yöksi. Piti häntä varoittaa, että "Älä sit säikähdä, jos naapurista kuuluu kummallisia ääniä..". Hän kun on kovin herkkäuninen. Voin kertoa, että hieman nolotti, vaikka mutsi huumorinaisia onkin 😁
Normaalia elämisen ääntä tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin huutajiin mikään auta.
Isännöitsijä neuvoo menemään itse ovelle ja poliiseille joudut avaamaan oven jne eli paljastut ilmiantajaksi ja saat häiriköiden vihat niskaan.
Ja höpöt. Ilmiantaja voi päästää poliisit porraskäytävään ja samalla ovenavauksella poistua talosta. Itse olen tehnyt näin useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kuutiossa?
Sun naapurit on kyllä raskaan kuuloisia ihmisiä.
Ei missään ole oikein hyvä. Siellä sinun naapurustossakin olet sinä, ja se se vasta karmeaa naapurustolle onkin.