Mulla räjähtää kohta pää naapurin takia!
Eikö ihmiset osaa puhua normaalilla äänellä kun pitää huutaa? Kiva yrittää nukkua kun toiset mölisee yläkerrassa. Kai siellä sitten on kaljaporukka kittaamassa eikä siinä mitään mutta joillakin meillä on aamulla töihin meno.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos möykkä jatkuu arkipäivän vastaisena iltana klo 23 jälkeen tai vapaapäivän vastaisena yönä klo 24 jälkeen niin soita poliisille (112). Hoitavat asian. Valitettavasti tästä on kokemusta.
Tuon jälkeen isännöitsijälle kirjallinen valitus naapurimelusta. Pitää olla kirjallinen ja pitää olla omalla nimellä allekirjoitettu. Puhelinsoitolla ei ole mitään merkitystä kun se ei kelpaa oikeudessa todisteena.
Olitko itse metelöitsijä, koska pidät poliisin toimia valitettavana?
Olin (olen) taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja ja kun muut eivät uskalla mölystä soittaa poliisille niin olen sitä joutunut muutamaankin kertaan tekemään. Lähinaapurinsa mieluummin kärsivät möykästä kuin puuttuvat asiaan.
Toistuvasti öisin möykkäävä naapuri on työssäkäyvälle ihmiselle varsin ikävä ilmiö. Jokainen poliisin kutsuminen paikalle vie aikansa, poliisi on päästettävä porraskäytävään jne. Ja kaikki tämä silloin kun itsekin pitäisi olla nukkumassa.
Ilmoita isännöitsijälle. Riittävän monta valitusta, niin taloyhtiön porraskäytävään tuli muistutus järjestyssäännöistä . ja rauha maahan.
Jopa vastenmielinen kaljaremmi pitää nykyisin päänsä kiinni öisin.
jos naapurissa on vuokralaisia, niin niiden ei tarvitse mennä huomenna töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ostaa omaa taloa niin kuin muutkin? Ei ole tommoisia ongelmia ollut 20 vuoteen omassa talossa.
Sano heti mistä vähävarainen voi anoa omaa taloa!
Mene töihin.
Kokkaritrolli on tehnyt taas monta aloitetta tänään.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat ja muutto. Vaikea löytää kyllä sopivaa taloa, kaikissa joku ongelma.
Jep. Omakotitalo pitäisi olla oikeasti korvessa, ja siinä tulee taas omat varsin merkittävät ongelmansa. Kaupunkien omakotitaloalueilla ei ole usein rauhasta tietoakaan. Meteli ylittää keskiverto kerrostaloalueen moninkertaisesti vaikkei ihan suoraan seinän takana kukaan olekaan kolistelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kuutiossa?
Mulla räjähtää pää, kun naapuri leikkaa ruohoa aamulla ja nikkaroi joka viikonloppu jotakin härveleitä pihalleen. Osti puunrunkojakin jostakin työmaalta ja sahaa niitä moottorisahalla kappaleiksi. Koko ajan harrastaa jotakin äänekästä.
Tuohon vielä kurkku suorana kiljuvat lapset pomppimaan trampoilla, pari mopojonnea viritetyllä mopollaan rälläämään, takapihan "illanistujaiset" musiikkeineen ja huutamisineen jne. niin aletaan olla modernin omakotiasumisen ytimessä.
Ei noihin huutajiin mikään auta.
Isännöitsijä neuvoo menemään itse ovelle ja poliiseille joudut avaamaan oven jne eli paljastut ilmiantajaksi ja saat häiriköiden vihat niskaan.
Päivällä ja aamulla huutajiin tehoaa joskus kunnon potku patteriin
Jotkut hölmöt ihmiset ei osaa ottaa muita huomioon vaan puhuu huutamalla mikä on tyhmyyden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Naivatko kovaäänisesti? Se on muuten kauheata kuunneltavaa, jos sattuu ite olemaan yksin 😶
Se on kamalaa kuultavaa vaikka olisi kaksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ostaa omaa taloa niin kuin muutkin? Ei ole tommoisia ongelmia ollut 20 vuoteen omassa talossa.
Sano heti mistä vähävarainen voi anoa omaa taloa!
Anoa?? Mene töihin ja tienaa se talo niin kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa hiljaisuusaika vasta klo 23.
Heh heh. Meidän taloyhtiössä ei ole järjestyssääntöjä. Jos joku häiritsee, niin pitää häiritä takaisin. Poraa iskuporakoneella 04 aikaan aamulla. Myös orkesterivahvistin on hyvä. Teho täysille ja harjoittele soittamista.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat on keksitty.
Pahimmat huutajat huutavat niin kovaa, että kuuluu ihan kevyesti tulppienkin läpi.
Nykyisin noita mölyäjiä on kyllä tosi vaikea saada kuriin kun isännöitsijät ovat kädettömiä ja haluttomia, ja itse ei uskalla mennä kenenkään oven taakse huomauttelemaan.
Olenkin todennut että jos ei heippalappu riitä hillitsemään (normaalipäiselle ihmiselle se riittää), ei sitä mölyäjäsakkia saa kuriin millään pitemmän päälle. En siis sellaisessa tilanteessa jää katselemaan ja voivottelemaan vaan vaihdan suosiolla asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kuutiossa?
Mulla räjähtää pää, kun naapuri leikkaa ruohoa aamulla ja nikkaroi joka viikonloppu jotakin härveleitä pihalleen. Osti puunrunkojakin jostakin työmaalta ja sahaa niitä moottorisahalla kappaleiksi. Koko ajan harrastaa jotakin äänekästä.
Tuohon vielä kurkku suorana kiljuvat lapset pomppimaan trampoilla, pari mopojonnea viritetyllä mopollaan rälläämään, takapihan "illanistujaiset" musiikkeineen ja huutamisineen jne. niin aletaan olla modernin omakotiasumisen ytimessä.
Naapurin ukko tykkää tehdä erilaisia piha-askareita ja huudattaa samalla helvetin kovalla paskamusiikkia kannettavasta kaiuttimesta. Pitäisi joskus sopia muiden naapureiden kanssa, että laitetaan kaikki omat musiikkimme seuraavalla kerralla soimaan yhtä kovalla. Siinä sitä naapurusto raikaisi mukavan kakofonisesti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat on keksitty.
Pitäisi olla tarpeeksi suuri, jotta riittäisi tukkimaan mölöttäjän leipäläven.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti huutamista? Mun naapurit jätti valituksen koska yskin ja aivastelen liikaa. No, en voi sille mitään, tietty olishan se kivampi jos ei olis oireita.
Herrasiunaa, miten tuommoisessa läävässä voi asua, että aivastuskin kuuluu naapuriin? Kerrostaloläävässä ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa hiljaisuusaika vasta klo 23.
Heh heh. Meidän taloyhtiössä ei ole järjestyssääntöjä. Jos joku häiritsee, niin pitää häiritä takaisin. Poraa iskuporakoneella 04 aikaan aamulla. Myös orkesterivahvistin on hyvä. Teho täysille ja harjoittele soittamista.
Takaisin antaminen vähintään samalla mitalla on tosiaan yllättävän toimiva keino. Siinä täytyy vain olla ovela ettei saa itse hääätöä tai kutsua raastupaan tahallisesta häiriköinnistä. Musiikkiharrastus on aina hyvä keino, saahan sitä nyt käyrätorvea opetella omassa kodissaan soittamaan.