Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tavannut yhtäkään miestä, joka olisi hyväksynyt ulkonäköni

Vierailija
11.06.2023 |

Aina on jotain huomautettavaa ja arvosteltavaa tai vaihtoehtoisesti naureskeltavaa. Kai se on hyväksyttävä, että elän loppuikäni yksin.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mystistä, että lihavat ja rumat suomalaismiehet näkevät oikeudekseen naisten kritisoinnin.

Onko se naisten oikeus sitten vai? Sitä tasa-arvoa?

Vierailija
102/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle Ap ja teille muille miehiä arvosteleville naisille täällä.

Kyllä teillä kummasti riittää energiaa arvostella miehiä, vaikka minäkin hyväksyisin sinut Ap heti kun vain suostuisit joskus tapaamaan minut, valokuvien lähettelystä huolimatta, tai suostuisit baarissa vaihtamaan kanssani edes pari sanaa, ennen kuin sinäkin syljet silmilleni kun olen kaikkea muuta kuin komea.

Olen kaikin puolin muuten täysin sellainen mies luonteeltani, käytökseltäni, pukeutumiseltani jne. mitä te naiset täällä miehiltä vaaditte, siis deiteiltänne. Kuitenkaan se synnynnäinen ulkonäköni ja rankkojen elämänkokemusten jättämät jäljet näkyvät kasvoistani, olen siis täysin epäkomea ja siten täysin kelvoton teidän mielestänne, vaikka olen siis täydellisesti se teidän muuten ihannemiehenne, mitä täällä keskusteluista toiseen kerrotte millainen miehen pitää olla jotta kelpaa teille.

Tietenkin jos olisin miljonääri, niin olisitte jonossa kosiskelemassa minua, tästähän on paljon esimerkkejä lottovoittajien jne. kohdalla. Olen kuitenkin vain hyvin toimeentuleva toimihenkilö asuen velattomassa omistusasunnossani, mikä minulle jäi avioeron jälkeen, en siis mikään miljonääri, millä suuromaisuudellani korvaisin sitä huonoa ulkonäköäni.

Onneksi maailmassa on ulkomaalaisia naisia, myös Suomessa, jotka eivät arvota miestä ensisijaisesti sen ulkonäön perusteella.

Voisitteko nyt vihdoin viimein hyvät naiset lopettaa sen miesten muka ulkonäköönne kohdistuvan arvostelun, sillä jos 1/100 miehestä arvostelee teitä, niin jäljelle jää 99/100 niitä jotka hyväksyvät teidät, kuten hyväksyisin minäkin.

En mä ainakaan arvostele miehiä yleisesti, en pidä yleistyksistä.

Sua pidän kyllä ongelmatapauksena

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin rehellinen velanaisen otsikko! On ihan turha väittää että elämässänne olisi mitään vapaaehtoista!

Vierailija
104/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset hyväksyy jokaisen miehen ulkonäön? :D

HUUTONAURUA!!! :D :D xD

Naiset ei kestäisi PÄIVÄÄKÄÄN sitä ulkonäkökritiikkiä/-haukkumista/-alistamista, jota me miehet kohdataan.

Esim. pituus ja leuka. Ja se on vasta alkua...

Ja peniksen koko. Pitäisikö naisille olla syvyyden ja tiukkuuden mittaus? Huonoimmat arvot haukuttaisiin julkisesti. Oikeastihan vastakappaleelle sopivin on paras, mutta vain miehen värkit arvostellaan.

Ylilauta on täynnä "innie" ja "outie" -lankoja, joka päivä. Mikä sitten on innie, se on naisen alapää, jossa on pienet sisemmät häpyhuulet. Outie puolestaan on sellainen, jossa sisemmät häpyhuulet näkyvät uloimpien välistä. Yleinen käsitys Ylilaudalla on, että "outie" syntyy naisille, jotka ovat harrastaneet seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa. Miehille ei myöskään kelpaa nainen, jolla on "outie", sillä silloin alapäästä voi päätellä naisen olevan h***a.

Se siitä "vain miehen värkit arvostellaan" -väittämästä.

Vierailija
105/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestäisi PÄIVÄÄKÄÄN sitä ulkonäkökritiikkiä/-haukkumista/-alistamista, jota me miehet kohdataan.

Ja peniksen koko. Pitäisikö naisille olla syvyyden ja tiukkuuden mittaus? Huonoimmat arvot haukuttaisiin julkisesti. Oikeastihan vastakappaleelle sopivin on paras, mutta vain miehen värkit arvostellaan.

Ylilauta on täynnä "innie" ja "outie" -lankoja, joka päivä. Mikä sitten on innie, se on naisen alapää, jossa on pienet sisemmät häpyhuulet. Outie puolestaan on sellainen, jossa sisemmät häpyhuulet näkyvät uloimpien välistä. Yleinen käsitys Ylilaudalla on, että "outie" syntyy naisille, jotka ovat harrastaneet seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa. Miehille ei myöskään kelpaa nainen, jolla on "outie", sillä silloin alapäästä voi päätellä naisen olevan h***a.

Mitä helvettiä, ei taida siellä porukka ihan normaalia olla :D

Vierailija
106/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samoin. Esimerkiksi venymisarvista on kysytty pilkallisesti, että mitä noi on, vaikka aikuinen mies kyllä tietää ihan hyvin. Lisäksi pilkattu muka-leikillään vanhan näköiseksi, naurettu v**un tyhmäksi ym. Ja nekin miehet olleet kaljuuntuvia, lihaksettomia ja ylipainoisia ja eivät itsekään mitään hyvännäköisiä kasvoiltaan. Vaikka olisi kuinka mukava, rakastava ja miellyttävä niin silti saa osakseen tuollaista pask*a. En ymmärrä. Enää en aio vaivautua, saa pilkkakirveet tumputtaa yksinään, kun ei epätoivoisimmatkaan heitä kohta huoli.

Miksi sinäkin ja kaikki sinunkaltaisesi naiset vain solvaatte täällä miehiä em. tavoin, mutta kuitenkin syljette teitä asiallisesti lähestyviä miehiä, jotka ovat huomaavaisia, ystävällisiä, helliä, keskustelutaitoisia, sivistyneitä jne. kaikkea hyvää miehen luonteenpiirteestä mitä vain voi keksiä, mutta todellakin syljette miehen silmille, jos hän ei luontaiselta ulkonäöltään ole syntynyt komeaksi tai muut ulkonäkökriteerit täyttäväksi. Itsestään ja kropastaan nämä miehet, kuten minä, pitävät hyvää huolta, ovat liikunnallisia ja hyväkuntoisia, terveitä joka päästä  ja koko vartalolta, mutta ulkonäkö ei vain osu teidän hyperkriittisten naisten ahdasmielisiin raameihin, joita koko ajan vain kiristätte kaikilla Temptation Islandin ja muun ulkonäkö- ja ikäkeskeisen totaalihömpän ihannoinnillanne jne.

Olen monta kertaa antanut naisille mahdollisuuden tavata juuri sellainen mies, joka ei todellakaan ole tuon pilkkakirvespostaajan pilkkuna, vaan olen juuri sellainen mies luonteeltani ja käytökseltäni, mitä naiset tällä aina kaipaavat, mutta kun se ulkonäköni ei kelpaa teille naisille.

Sen kelpaamattomuuden huomaa kaikissa tapauksissa, joissa miehen valokuvalla on ratkaiseva merkitys, haluaako nainen tavata vai ei, te naiset ette ota yhteyttä jos sovelluksessa pitää olla kuvat, ette jatka yhteydenpitoa jos vaikka treffichätissä olette saaneet sen heti alussa vaatimanne kuvan jne. Baareissa syljette silmille käytöksellänne jo salin päästä toiseen päähän, kun epäkomea mies yrittää kannssanne katsekontaktia tms. asiallista lähestymistä lähietäisyydeltäkin tms. mitä vain lähestymistä niin aina vastaatte sylkemällä silmille kun miehen ulkonäkö ei teille kelpaa.

No et ole kyllä luonteeltas etkä käyökseltäs mitään mitä kaivattas.

Ai niin, sinä kuulut niihin suominaisiin, jotka hyväksyvät vain ne törkeät kännissä kourivat luolamiestyypit, jotka täyttävät seksifantasiasi väkivaltaisella raiskauksella. Hyvin käyttäytyvät miehet saavat sinulta vain räkääsi silmilleen.

Tässä on korjattava aiempaa kirjoitustani, etten täytä sinun ja niiden suominaisten vaatimuksia, jotka vaativat mieheltä ensinnäkin kovaa känniä ja sitä päällekäyvää kourimista ja naisia halveksivaa "miehekästä" puhetta, eli miehen pitää olla se mies isolla M:llä, eli mitä kovakouraisempi ja karkeampi käytökseltään ja puheiltaan naisia kohtaan sitä enemmän te heitä haluatte.

Tästä on selvät vuosikymmenten kokemukset teistä naisista, tämä näkyy selvästi jokaisella lähiöbaarivisiitillä, mutta onneksi on olemassa joitakin suominaisia, jotka eivät unelmoi niistä raakalaisista luolamiehistä karkeine puheineen. Niitä vm. naisia kun ei vain voi kohdata mistään, kun jumittavat kotiinsa kissojensa ja koiriensa kera Netflixin ääreen.

Tiivistä, lässytät liikaa.

Vierailija
107/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, ei taida siellä porukka ihan normaalia olla :D

Ei olekaan, kuitenkin on. Kyseessä on Suomen käytetyin keskustelupalsta, keskivertokäyttäjän ikähaarukka liikkuu 16-35 vuoden välillä, käyttäjän keski-iän ollessa 34 vuotta. Useimmat käyttäjistä ovat miehiä. Suosituin palsta siellä on Satunnainen, joka on täynnä naisvihalankoja. Siinä on osatotuus miehistä, sellaisia he ovat. Eivät kaikki, mutta suuri osuus suosituimman foorumin käyttäjistä.

Vierailija
108/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaunista naista ei olekaan ettei mies sitä arvostelisi! Mnm. Richard Burton nauroi Elizabet Taylorin kaksoisleualla ja pulleille jaloille ja Guy Richardin mielestä Madonna näytti vanhalta kotirouvalta yms. yms.

Jotenkin tuntuu, että mies kuvittelee että sillä on oikeus ruotia naisten ulkonäköä. Itse olen ollut arvostelun kohteena jo viitisen vuosikymmentä. Ensin liian laiha, sitten liian iso suu, iso nenä, liian pienet tai nyt liian isot rinnat.... varpaankynsien lakkaus lohkeili!

Olen sentään tehnyt mallin töitäkin nuorena mutta ei se ketään jantteria estänyt mun arvostelua. Joskus jopa tuntuu, että mitä nätimpi, sitä kovempi kritiikki. Mulla on tavallisemman näköinen ystävä jonka nykyinen mies ei arvostele ulkonäköä. Aiempi deitti toki sanoi, että tämän naisen tulee alkaa käydä kuntosalilla!

Nämä miehet ovat itse olleet aina varsin tavallisen näköisiä!

Vierailija
109/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outiesta käytetään myös nimitystä *velhon hiha*, ja tämä on jokaisen impi-incelin kauhuskenaario naisen alapäästä. Taru kertoo, että hihaan on tungettu tuhansien pippeleiden lisäksi kaikki mahdollinen lemppikkivuohesta arkkupakastimeen.

Vierailija
110/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka välittää ainoastaan ulkonäöstäni eikä siitä mitä muuta tarjottavaa mulla on. Ihme porukkaa liikenteessä! 

Tästä tulikin sitten mieleeni eräs kohtaaminen mun vanhan lapsuudenystävän kanssa tuossa pari viikkoa sitten. Oltiin nähty viimeksi lähes neljä vuotta sitten, kun molemmat oltin menossa opiskelemaan. Hän meni kaksoistutkintoon ja minä lukioon. 

Juteltiin ihan mukavia siinä aluksi kun tavattiin. Vaihdeltiin kuulumisia ja nautittiin kesän alusta.

Hän sitten alkoi yhtäkkiä haukkumaan mun pukeutumistyyliä, mun hoikkaa kehoa, mun kasvoja ja mun olemusta ja vinkumaan sitä miten erilainen mä olen ja kuinka häntä ällöttää katsella mua. Tää jätkä oli itse aivan saman näköinen kuin silloin kun näin hänet vuosia sitten. Taisi itseasiassa pukeutua niihin samoihin vaatteisiin mihin hän pukeutui lukion alussa. Hän koko ajan pyysi mua puhumaan hiljempaa tai olemaan hiljaa, koska hän halusi puhua (hän päätti sitten puhua koko meidän tapaamisemme ajan samalla tietenkin kritisoiden minua). Mun persoonallisuus on hyvin pitkälti samanlainen kuin mitä se oli lukion alussa. Olen itsevarmempi ja suorasanaisempi kuin aikaisemmin.

Itse koen kaunistuneeni lukioajoista aika lailla. Vielä silloin mä olin ylipainoinen ja todella epävarma nuori neitonen, joka oli helposti manipuloitavissa. Aloin siinä lukion puolessa välissä ja valmistumisen jälkeen työskentelemään itseni eteen, että pääsisin epävarmuuksista yli ja tuntisin itseni arvokkaaksi.

Sattui aivan älyttömästi kuulla noinkin ilkeitä asioita sellaisen ihmisen suusta johon luotti yhteen aikaan elämässä todella paljon. Katkaisin välit häneen tämän jälkeen. Mulkku jätkä :D

Täysi nollatoleranssi sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka arvostelevat toisten ulkonäköä ja omaavat jotain aivan päättömiä olettamuksia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
111/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sellaiset keskiarvon ja sen alapuolella olevat miehet ovat kovimpia arvostelemaan. Mikä tekee ihmisestä niin ilkeän että tietää itse kuinka ikävälle tuntuu olla ulkonäön takia arvostelun kohteena mutta tekee sitä samaa ihmiselle jota väittää rakastavansa?

Minua ihan riepoteltiin välillä kaupassa kun olin jotain tuotetta valitsemassa. Takanani oli ihminen odottamassa vuoroaan ja mies kiskaisi minut edestä pois kuin rukkasen. Tietenkin, yksi puutteista onkin ettei ole silmiä takaraivossa. Se oli nöyryyttävää. Minäkin osaan odottaa että joku valitsee tuotteensa esim maitohyllystä enkä todellakaan ole tunkemassa siihen samaan oven rakoon. Mutta minua piti riepotella kaikkien nähden.

Vierailija
112/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outiesta käytetään myös nimitystä *velhon hiha*, ja tämä on jokaisen impi-incelin kauhuskenaario naisen alapäästä. Taru kertoo, että hihaan on tungettu tuhansien pippeleiden lisäksi kaikki mahdollinen lemppikkivuohesta arkkupakastimeen.

Mä olenkin kokenut outieni käteväksi säilytystilaksi. Aina kun tarvitsee, pengon tätä varastoani ja useimmiten sieltä löydän kaiken tarvittavan. 

Vierailija
113/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sellaiset keskiarvon ja sen alapuolella olevat miehet ovat kovimpia arvostelemaan. Mikä tekee ihmisestä niin ilkeän että tietää itse kuinka ikävälle tuntuu olla ulkonäön takia arvostelun kohteena mutta tekee sitä samaa ihmiselle jota väittää rakastavansa?

Minua ihan riepoteltiin välillä kaupassa kun olin jotain tuotetta valitsemassa. Takanani oli ihminen odottamassa vuoroaan ja mies kiskaisi minut edestä pois kuin rukkasen. Tietenkin, yksi puutteista onkin ettei ole silmiä takaraivossa. Se oli nöyryyttävää. Minäkin osaan odottaa että joku valitsee tuotteensa esim maitohyllystä enkä todellakaan ole tunkemassa siihen samaan oven rakoon. Mutta minua piti riepotella kaikkien nähden.

Tuostahan voisi nostaa metelin ja kutsua vartijan paikalle. Ihmisiin EI käydä käsiksi, ei kaupassa eikä missään muuallakaan.

Vierailija
114/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä kummasti riittää energiaa arvostella miehiä, vaikka minäkin hyväksyisin sinut Ap heti kun vain suostuisit joskus tapaamaan minut, valokuvien lähettelystä huolimatta, tai suostuisit baarissa vaihtamaan kanssani edes pari sanaa, ennen kuin sinäkin syljet silmilleni kun olen kaikkea muuta kuin komea.

Olen kaikin puolin muuten täysin sellainen mies luonteeltani, käytökseltäni, pukeutumiseltani jne. mitä te naiset täällä miehiltä vaaditte, siis deiteiltänne. Kuitenkaan se synnynnäinen ulkonäköni ja rankkojen elämänkokemusten jättämät jäljet näkyvät kasvoistani, olen siis täysin epäkomea ja siten täysin kelvoton teidän mielestänne, vaikka olen siis täydellisesti se teidän muuten ihannemiehenne, mitä täällä keskusteluista toiseen kerrotte millainen miehen pitää olla jotta kelpaa teille.

Tietenkin jos olisin miljonääri, niin olisitte jonossa kosiskelemassa minua, tästähän on paljon esimerkkejä lottovoittajien jne. kohdalla. Olen kuitenkin vain hyvin toimeentuleva toimihenkilö asuen velattomassa omistusasunnossani, mikä minulle jäi avioeron jälkeen, en siis mikään miljonääri, millä suuromaisuudellani korvaisin sitä huonoa ulkonäköäni.

Onneksi maailmassa on ulkomaalaisia naisia, myös Suomessa, jotka eivät arvota miestä ensisijaisesti sen ulkonäön perusteella.

Voisitteko nyt vihdoin viimein hyvät naiset lopettaa sen miesten muka ulkonäköönne kohdistuvan arvostelun, sillä jos 1/100 miehestä arvostelee teitä, niin jäljelle jää 99/100 niitä jotka hyväksyvät teidät, kuten hyväksyisin minäkin.

Olisin alun perusteella sympatiseerannut, mutta sitten tämä väsynyt "jos olisin miljonääri"-läppä. Ja sitten samaan putkeen rahan perusteella länsimaalaisen miehen valitsevat köyhempien maiden naiset, oi miten hienoa, että ulkonäkö ei heille ratkaise.

Vierailija
115/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin alun perusteella sympatiseerannut, mutta sitten tämä väsynyt "jos olisin miljonääri"-läppä. Ja sitten samaan putkeen rahan perusteella länsimaalaisen miehen valitsevat köyhempien maiden naiset, oi miten hienoa, että ulkonäkö ei heille ratkaise.

Sinullekin rääväsuinen rääkyjä, ULKOMAALAISET NAISET EIVÄT KOSKAAN OLE HAKEUTUNEET SEURAANI RAHAN VUOKSI, EIVÄTKÄ HE SITÄ TEEKÄÄN, SEN SIJAAN SUOMINAISET EX-PUOLISONI VARSINKIN OVAT AINA ENSISIJAISESTI SEN RAHAN PERÄÄN, JOS HYVÄKSYVÄT MIEHEN ULKONÄÖN, SUOMESSA SAA SUOMINAISEN KAIKISTA HELPOIMMIN RAHALLA, SE ON TODETTU MONEEN KERTAAN, ULKOMAALAISTEN NAISTEN KANSSA EI TARVITA SITÄ RAHAA VÄLIKÄTENÄ!!!! SE ON TODETTU MONEEN KERTAAN VUOSIKYMMENTEN AIKANA!!!!

Vierailija
116/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitat täällä, mutta olet aina kuitenkin torjunut minut, kun olen sinua lähestynyt. Vaikka olet miestäni ollut mitä mielenkiintoisin ja viehättävin nainen ja olen sen halunnut tuoda mitä kohteliaimmin tietoosi.

Olen aina ollut sinua kohtaan sinua lähestyessäni ystävällinen, kohtelias, käyttäytynyt erinomaisen hyvin, olen pukeutunut siististi ja olen muutenkin ollut moitteeton ulkonäöltäni siten kun ulkonäkööni olen voinut vaikuttaa. Alkoholia en tyypillisesti ole ottanut kuin korkeintan hivenen, usein en ollenkaan, koska olen ollut baarireissullankin tyypillisesti autollani matkassa, pitkän kotimatkani vuoksi ja vaikka olisinkin tullut paikalle fillarilla, niin silti en ole kuluttanut paljoa alkoholia.

Puheessa artikulaationi on aina ollut moitteetonta ja hyvin värikästäkin ja ripaus hyvää huumoria mukana. Olen hyvin huumorintajuinen, sitähän te naiset ja sinäkin aina mieheltä haluatte.

Olen aina lähestynyt sinua mitä kunnioittavammin, kysynyt jopa lupaa puhua sinulle ja tulla seuraasi, mutta silti mitä esimerkillisimmistä hyvistä käytöstavoistani, kauniista sanoistani sinulle, ja hyvästä habituksestani huolimatta olet torjunut minut välittömästi.

Ainoa asia, mitä en pysty korjaamaan käytöksessäni ja olemuksessani, on perintötekijöistä johtuva ulkonäköni, se siis on syynä, ettet koskaan hyväksy minua seuraasi baareissa tms. seuranhakupaikoissa tavatessamme. Ikäni on ollut samaa luokkaa sinun kanssasi.

Sen sijaan en pysty korjaamaan ulkonäössäni sitä perintötekijöistäni johtuvaa naisten epäsuosimaa ulkonäköä, mikä vaikuttaa olevan se syy, miksi sen ole sinulle koskaan kelvannut edes juttelukumppaniksi seuranhakupaikoissa.

Voisin tietysti kuluttaa huomattavasti enemmän alkoholia, se tietysti saisi sinut kiinnostumaan minusta enemmän, tämänhän voi huomata selvästi kun katsoo ympärillä olevia juttelevia pareja, naisseuraa omaavat miehet ovat selvästi paljon alkoholia kuluttavia.

Jos itse torjut minut kerta toisensa jälkeen siis ensisijaisesti siihen epätyydyttävään perintötekijöideni muovaamaan ulkonäkööni, niin miksi valitat täällä ettet itse muka kelpaisi miehille ulkonäkösi perusteella?

Moikka Topi 🙂

Vierailija
117/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt kahdesti ennen kuin töhrit ihosi tatuoinneilla.

Vierailija
118/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitat täällä, mutta olet aina kuitenkin torjunut minut, kun olen sinua lähestynyt. Vaikka olet miestäni ollut mitä mielenkiintoisin ja viehättävin nainen ja olen sen halunnut tuoda mitä kohteliaimmin tietoosi.

Olen aina ollut sinua kohtaan sinua lähestyessäni ystävällinen, kohtelias, käyttäytynyt erinomaisen hyvin, olen pukeutunut siististi ja olen muutenkin ollut moitteeton ulkonäöltäni siten kun ulkonäkööni olen voinut vaikuttaa. Alkoholia en tyypillisesti ole ottanut kuin korkeintan hivenen, usein en ollenkaan, koska olen ollut baarireissullankin tyypillisesti autollani matkassa, pitkän kotimatkani vuoksi ja vaikka olisinkin tullut paikalle fillarilla, niin silti en ole kuluttanut paljoa alkoholia.

Puheessa artikulaationi on aina ollut moitteetonta ja hyvin värikästäkin ja ripaus hyvää huumoria mukana. Olen hyvin huumorintajuinen, sitähän te naiset ja sinäkin aina mieheltä haluatte.

Olen aina lähestynyt sinua mitä kunnioittavammin, kysynyt jopa lupaa puhua sinulle ja tulla seuraasi, mutta silti mitä esimerkillisimmistä hyvistä käytöstavoistani, kauniista sanoistani sinulle, ja hyvästä habituksestani huolimatta olet torjunut minut välittömästi.

Ainoa asia, mitä en pysty korjaamaan käytöksessäni ja olemuksessani, on perintötekijöistä johtuva ulkonäköni, se siis on syynä, ettet koskaan hyväksy minua seuraasi baareissa tms. seuranhakupaikoissa tavatessamme. Ikäni on ollut samaa luokkaa sinun kanssasi.

Sen sijaan en pysty korjaamaan ulkonäössäni sitä perintötekijöistäni johtuvaa naisten epäsuosimaa ulkonäköä, mikä vaikuttaa olevan se syy, miksi sen ole sinulle koskaan kelvannut edes juttelukumppaniksi seuranhakupaikoissa.

Voisin tietysti kuluttaa huomattavasti enemmän alkoholia, se tietysti saisi sinut kiinnostumaan minusta enemmän, tämänhän voi huomata selvästi kun katsoo ympärillä olevia juttelevia pareja, naisseuraa omaavat miehet ovat selvästi paljon alkoholia kuluttavia.

Jos itse torjut minut kerta toisensa jälkeen siis ensisijaisesti siihen epätyydyttävään perintötekijöideni muovaamaan ulkonäkööni, niin miksi valitat täällä ettet itse muka kelpaisi miehille ulkonäkösi perusteella?

Moikka Topi 🙂

Älkää nyt ainakaan sotkeko (Kirjolla?) Topia tähän. Hän ei ohjelmassa käyttäytynyt mitenkään ikävästi naisia kohtaan ja on viimeaikaisessa lehtiartikkelissa kehunut, kuinka pitää työskentelystä naisten kanssa, kaupassa jossa työskentelee.

Vierailija
119/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa nainen joka on naisellinen eli ei ole lihava,pukeutuu nätisti,laittautuu välillä, näyttää nätiltä ja sillä on kauniit pitkät hiukset.

En vaadi paljoa ja ehdoton ei mt ongelmaisille ja äärilikkeiden kannattajille.

M30

Vierailija
120/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh AP, ketään ei oikeasti kiinnosta ongelmasi.