En ole tavannut yhtäkään miestä, joka olisi hyväksynyt ulkonäköni
Aina on jotain huomautettavaa ja arvosteltavaa tai vaihtoehtoisesti naureskeltavaa. Kai se on hyväksyttävä, että elän loppuikäni yksin.
Kommentit (126)
Minulla on törkeän pienet siansilmät 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä jos katselee vääriä tyyppejä.
Ihan kaikenlaisilta miehiltä sitä arvostelua on tullut. En tiedä olivatko oikeita vai vääriä, no varmaan sitten niitä vääriä. Rumalle naiselle ei ole olemassa "oikeaa".
Kaiken huippu on toki se, että haukkumista ja arvostelua on tullut myös sellaisilta, joita en ole mitenkään katsellut: esim. olen kulkenut jonkin miesporukan ohi, ja sieltä on huudettu ulkonäkööni kohdistuva solvaus.
Harkitsen plastiikkakirurgiaa monestakin syystä.
- ap
Vakuutan, että sinä olet rumanakin naisena paremmassa asemassa, kuin ruma mies. Saan kuulla vastaavanlaisena miehenä ihan samoja haukkuja ja erityisesti piiloarvosteluja naisilta. Plastiikkakirurgia ei auta sinua tai minua, vaan tekisi asiat vain huonommaksi. Itsekin olen harkinnut vuosia hiustensiirtoa ja aitohiusperuukkia, mutta hinnat ovat aivan jäätävät.
Mitään piiloarvosteluja ei ole ollut, vaan koska olet henkisesti sairas, kuvittelet ne itse. Tarvitset terapiaa, et peruukkia. Ulkoistat mielenterveysongelmasi koskemaan muka hiuksiasi, koska et ymmärrä olevasi sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jo otsikko särähtää korvaan. Kukaan ei ole olemassa miellyttääkseen muita ulkonäöllään. Kenenkään ei tulisi odottaa muiden "hyväksyntää" ulkonäköön liittyen - se on mikä on. Siinä ei muiden hyväksynnät ja hyväksymättä jättämiset auta suuntaan tahi toiseen.
Ilmeisesti ap. on parisuhdetta vailla ja toivoo löytävänsä kumppanin. Uskoo, että arpien korjaus muuttaa nykytilanteen toiseksi? Toivottavasti parisuhde löytyy, arvilla tai ilman, sitähän ei mikään takaa.
Pitkin poikin Itä-Eurooppaa juurikin naisille on tarjolla ties millaisia toimenpiteitä. Jotenkin surullista nähdä suomalainen nainen sortumassa samaan kilpajuoksuun mitä idän kanssasisarensa. Tuolla suunnin ulkonäköä kohenetaan kulttuurin takia. Kulttuurissa on vahvana miehen tyytyväisenä pito johtuen miehille lankeavasta elatusvelvollisuudesta. Suomessa naiset tienaa järjestään omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa Ap. Olet löytänyt vaan huonoa seuraa. Itse olen pullukka (86kg) eikä kukaan ole koskaan arvostellut ulkonäköäni. Kasvoista olen ihan nätti.
Minua on haukuttu rumaksi erilaisin adjektiivein. On haukuttu myös läskiksi, vaikka tuohon aikaan kuntoilin paljon ja painoindeksini oli 21.
- ap
Mulla on tosi suuri luomi kasvoissa mutta sain komean miehen
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa Ap. Olet löytänyt vaan huonoa seuraa. Itse olen pullukka (86kg) eikä kukaan ole koskaan arvostellut ulkonäköäni. Kasvoista olen ihan nätti.
Oisit ton lopun jättänyt sanomatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on haukuttu rumaksi erilaisin adjektiivein. On haukuttu myös läskiksi, vaikka tuohon aikaan kuntoilin paljon ja painoindeksini oli 21.
- ap
Todellakin väärät miehet sulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mun perään on kanssa huudeltu. Viimeksi tänään siitä x:lle emäntä röhönaurun kera. En ees tuntenu tätä herra x:ää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit ton lopun jättänyt sanomatta
Sanoin sen siksi, että mietin onko se ainut syy miksi kiloihini tai muuhun ulkonäkööni ei puututa. Vai olenko löytänyt seuraa, jotka ovat tyhmän arvostelun yläpuolella. Toivon, että Ap löytää myös henkilön joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo otsikko särähtää korvaan. Kukaan ei ole olemassa miellyttääkseen muita ulkonäöllään. Kenenkään ei tulisi odottaa muiden "hyväksyntää" ulkonäköön liittyen - se on mikä on. Siinä ei muiden hyväksynnät ja hyväksymättä jättämiset auta suuntaan tahi toiseen.
Ilmeisesti ap. on parisuhdetta vailla ja toivoo löytävänsä kumppanin. Uskoo, että arpien korjaus muuttaa nykytilanteen toiseksi? Toivottavasti parisuhde löytyy, arvilla tai ilman, sitähän ei mikään takaa.
Pitkin poikin Itä-Eurooppaa juurikin naisille on tarjolla ties millaisia toimenpiteitä. Jotenkin surullista nähdä suomalainen nainen sortumassa samaan kilpajuoksuun mitä idän kanssasisarensa. Tuolla suunnin ulkonäköä kohenetaan kulttuurin takia. Kulttuurissa on vahvana miehen tyytyväisenä pito johtuen miehille lankeavasta elatusvelvollisuudesta. Suomessa naiset tienaa järjestään omat rahansa.
Tienaan itse omat rahani enkä hae tällä hetkellä parisuhdetta. Jos korjautan vähän ihoni pintaa ja tekstuuria, mitä väärää siinä on? Sosiaaliset tilanteet ahdistavat minua, ja ihan yhtä lailla minua ahdistaa naispuolistenkin työkavereiden seurassa, vaikka en olekaan heistä sillä lailla kiinnostunut. Käynhän kampaajallakin, miksi en siis voisi käydä plastiikkakirurgilla kevyessä toimenpiteessä?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset vartalotyypit kai hyväksytään paremmin kuin ennen. Mutta jos kasvoissa on jokin vika, sitä ei hyväksytä. Nykyään saa olla vaikka lihava, mutta sitä pitää kompensoida kauniilla kasvoilla.
T: normaalipainoinen mutta ruma
Järjetön tilanne, koska täydellistä heteromiestä en ole vielä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mun perään on kanssa huudeltu. Viimeksi tänään siitä x:lle emäntä röhönaurun kera. En ees tuntenu tätä herra x:ää.
Joo, tutulta kuulostaa. Minulle on huudettu mm. "Tuo vois kelvata x:lle pan.tavaksi!"
Olikohan sama herra x? Ei varmaankaan, mutta tilanne oli samantapainen kuin sinulla ja tuntui kauhean pahalta.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan itse omat rahani enkä hae tällä hetkellä parisuhdetta. Jos korjautan vähän ihoni pintaa ja tekstuuria, mitä väärää siinä on? Sosiaaliset tilanteet ahdistavat minua, ja ihan yhtä lailla minua ahdistaa naispuolistenkin työkavereiden seurassa, vaikka en olekaan heistä sillä lailla kiinnostunut. Käynhän kampaajallakin, miksi en siis voisi käydä plastiikkakirurgilla kevyessä toimenpiteessä?
- ap
Viime vuosina Suomeen on muutenkin rantautunut korjailu mentaliteettia. Pienet kosmeettiset toimenpiteet ei haittaa. Mutta kun se yleensä lähtee niistä. Äkkiseltään sitä alkaa kiinnittämään huomiota nenään,pimpsahuuliin,huoliryppyihin. Ihmisestä löytyy aina jotain korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä jos katselee vääriä tyyppejä.
Ihan kaikenlaisilta miehiltä sitä arvostelua on tullut. En tiedä olivatko oikeita vai vääriä, no varmaan sitten niitä vääriä. Rumalle naiselle ei ole olemassa "oikeaa".
Kaiken huippu on toki se, että haukkumista ja arvostelua on tullut myös sellaisilta, joita en ole mitenkään katsellut: esim. olen kulkenut jonkin miesporukan ohi, ja sieltä on huudettu ulkonäkööni kohdistuva solvaus.
Harkitsen plastiikkakirurgiaa monestakin syystä.
- ap
Siksikö ettet kelpaa piikomaan? Joku roti nytten tuohon synkistelyyn! Nainen voi elää täysin onnellisen ja terveen elämän sinkkunakin.
Ai miksikö harkitsen plastiikkakirurgiaa? Tällä hetkellä ensisijaisesti siitä syystä, että alan lähes itkeä joka kerta katsoessani peiliin. Kasvoissani on kaikki ihan vinksallaan. Haluan näyttää normaalimmalta.
- ap
Mun mielestä plastiikkakirurgia on täysin ok jos oma ulkonäkö ei miellytä. Mitä sitä voi kukaan sanoa mitä aikuisen ihmisen kuuluu elämällään tehdä. Jos koet että plastiikkakirurgiasta olisi hyötyä niin siitä vain. Se on hyvin kehittynyt ala nykyään ja jos ihmisellä on vain yksi elämä elettävänä niin mitä sitten?
Itsekin meinaan vanhetessa ottaa jonkun kasvojenkohotuksen tms. vaikka suht tyytyväinen uökonäkööni olen. Tosin käytän itsekin meikkiä kun 25 vuoden akne on runnellut naaman. Mut en niinkään välitä luonnollisuudesta kun siisti ja nätti yleisilme menee sen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset vartalotyypit kai hyväksytään paremmin kuin ennen. Mutta jos kasvoissa on jokin vika, sitä ei hyväksytä. Nykyään saa olla vaikka lihava, mutta sitä pitää kompensoida kauniilla kasvoilla.
T: normaalipainoinen mutta ruma
Miehiä ei kyllä paino haittaa yhtään, olen 100kg ja lähellä 50v mut kauniit kasvot ja ikäisekseni ei uskoisi. Vientiä on ihan älyttömästi ihan 18v alkaen miehet käy kuumana. En tosin ole pallon mallinen, sellaisista ei toki miehet tykkää.
Mystistä, että lihavat ja rumat suomalaismiehet näkevät oikeudekseen naisten kritisoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Viime vuosina Suomeen on muutenkin rantautunut korjailu mentaliteettia. Pienet kosmeettiset toimenpiteet ei haittaa. Mutta kun se yleensä lähtee niistä. Äkkiseltään sitä alkaa kiinnittämään huomiota nenään,pimpsahuuliin,huoliryppyihin. Ihmisestä löytyy aina jotain korjattavaa.
No, mitä sitten? Miksi se sinua haittaa? Jos ap haluaa arpikorjauksen jälkeen muitakin pieniä toimenpiteitä ja kokee näiden parantavan elämänsä laatua, mitä väärää siinä on?
Juurikin näin. Painoin 46 kiloa ja eksäni vei lautasen nenän edestä etten liho. Hiukset on aina olleet liian pitkät, lyhyet, väärän väriset. Leuassani on jotain vikaa, samaten nenässä. Posket ovat pulleat, mahaa on liikaa ja pukeuduin väärin. Miten näin kurjan ihmisen kanssa voikin edes alkaa suhteeseen? En osannut puhua oikein, seisoin aina väärässä paikassa, olin toisten ihmisten tiellä pelkästään olemalla. Tiskata en osannut enkä laittaa ruokaa. Saunan lämmittäminenkin meni ihan väärin joka kerta. En keksi yhtään asiaa missä olisin onnistunut kun olen ollut suhteessa.
Nyt 15 vuotta on ollut rauha ja hiljaisuus. Teen varmasti vielä kaiken ihan väärin mutta onneksi en vaivaa ketään näin epäonnistuneella olemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
No, mitä sitten? Miksi se sinua haittaa? Jos ap haluaa arpikorjauksen jälkeen muitakin pieniä toimenpiteitä ja kokee näiden parantavan elämänsä laatua, mitä väärää siinä on?
Koska tällaiset ihmiset antaa nuorille vääränlaista viestiä. Olet aina jonkun armoilla. Totta kai kirurgit myy kaiken maailman operaatiota parantaakseen ihmisten haurasta itsetuntoa. Parantaako se oikeasti päänsisäisiä ongelmia? Ei. Eikä kirurgia kiinnosta potilaan henkinen hyvinvointi. Ainoastaan raha.
Minullekin mies huomautteli jatkuvasti eräästä ulkonäköpiirteestä, jota itse inhoan. En tiennyt mitä ajatella, joten reagoin naurahtamalla vaivautuneesti. Lopulta sain sanottua, että kyseinen piirre on minulle kiusallinen enkä pidä siitä kun ko. piirteestä huomautellaan. Mies ei tuntunut ymmärtävän ollenkaan. Suhde sitten päättyi, koska aloin olla miehen seurassa todella kiusaantunut. En osannut rentoutua enää.