En ole tavannut yhtäkään miestä, joka olisi hyväksynyt ulkonäköni
Aina on jotain huomautettavaa ja arvosteltavaa tai vaihtoehtoisesti naureskeltavaa. Kai se on hyväksyttävä, että elän loppuikäni yksin.
Kommentit (126)
Se on kyllä totta että ne komeimmat miehet eivät yleensä arvostele naisten ulkonäköä. Olen deittaillut useampaakin miesmallia ja nämä olivat aina keskimääräsitä mukavamapia? Mistähän tämä johtuu? Onko heillä niin hyvä itsetunto ettei tarvi lytätä naisia?
Vierailija kirjoitti:
en minäkään ole tavannut yhtään naista, joka olisi hyväksynyt pienet tuloni
Outoa. Pienet tulot eivät yleensä naista haittaa. Vika lienee jossain muualla.
En ole tavannut yhtäkään naista joka hyväksyy ulkonäköni. Ei naiset halua treffeille kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset hyväksyy jokaisen miehen ulkonäön? :D
HUUTONAURUA!!! :D :D xD
Naiset ei kestäisi PÄIVÄÄKÄÄN sitä ulkonäkökritiikkiä/-haukkumista/-alistamista, jota me miehet kohdataan.
Esim. pituus ja leuka. Ja se on vasta alkua...
Ja peniksen koko. Pitäisikö naisille olla syvyyden ja tiukkuuden mittaus? Huonoimmat arvot haukuttaisiin julkisesti. Oikeastihan vastakappaleelle sopivin on paras, mutta vain miehen värkit arvostellaan.
Ylilauta on täynnä "innie" ja "outie" -lankoja, joka päivä. Mikä sitten on innie, se on naisen alapää, jossa on pienet sisemmät häpyhuulet. Outie puolestaan on sellainen, jossa sisemmät häpyhuulet näkyvät uloimpien välistä. Yleinen käsitys Ylilaudalla on, että "outie" syntyy na
Ylilaudalla on peniksensä halkaisseita manmods-homoja joten siinä referenssiä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin kuvottavaa, että miehet kuvittelevat, että naisen tehtävä on elää heidän vuokseen tai täyttääkseen heidän vaatimuksensa naisesta.
Olen usein kuullut, että olen liian lihava tai jotain muuta. Jopa asioista, joihin ei voi itse vaikuttaa. Sitä oli vsin hiljaa eikö sanonut mitään. Olen niin ystävällinen, että en edes sallinut itseni ajattelevan, että tuo mies on ihan sian näköinen jne.
Nyt en ole enää edes ystävällinen. Liukenen paikalta.
Ööö, tämäkin on puhtaasti naisten ulinaketju, eli kuka kuvittelee ja mitä?
No mistä v***sta täällä *keskustelupalstalla* sitten saa keskustella? T: Eri.