Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tavannut yhtäkään miestä, joka olisi hyväksynyt ulkonäköni

Vierailija
11.06.2023 |

Aina on jotain huomautettavaa ja arvosteltavaa tai vaihtoehtoisesti naureskeltavaa. Kai se on hyväksyttävä, että elän loppuikäni yksin.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset vartalotyypit kai hyväksytään paremmin kuin ennen. Mutta jos kasvoissa on jokin vika, sitä ei hyväksytä. Nykyään saa olla vaikka lihava, mutta sitä pitää kompensoida kauniilla kasvoilla.

T: normaalipainoinen mutta ruma

Järjetön tilanne, koska täydellistä heteromiestä en ole vielä tavannut.

Naiset kiristävät koko ajan vaatimuksiaan miehiä kohtaan, kuka tai millainen mies kelpaa, jopa miehen pituudestakin annetaan tarkat senttimitat treffi-ilmoituksissa, sekä miehen kokomitalle, että pikkuvelivehkeen mitoille, kovin pienet eivät kelpaa kummassakaan kategoriassa.

Naisten miehelle asettamat ulkonäkökriteerit kiristyvät kaikista pahiten, sitä mukaa kun tinderit ja muut ulkonäkökeskeiset treffisovellukset yleistyvät, naisten vain seurustellessa entistä enemmän kännyköidensä kanssa, sitä unelmaprinssiään sieltä kännykästä epätoivoisesti etsien.

Vierailija
82/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu komeisiin miehiin, he haukkuvat ulkonäköä huomattavasti vähemmän, kuin rumat ja tavallisen näköiset

Komppaan tätä. Ja jos haluat pelata varman päälle niin karsi komeista miehistä vielä pois lyhyet. Siellä on melko varmasti huonoa itsetuntoa, joka heijastuu mm. v*ttuiluna ulkonäöstä.

Nimimerkillä, en enää ikinä deittaile lyhyttä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä jos katselee vääriä tyyppejä. 

Ihan kaikenlaisilta miehiltä sitä arvostelua on tullut. En tiedä olivatko oikeita vai vääriä, no varmaan sitten niitä vääriä. Rumalle naiselle ei ole olemassa "oikeaa".

Kaiken huippu on toki se, että haukkumista ja arvostelua on tullut myös sellaisilta, joita en ole mitenkään katsellut: esim. olen kulkenut jonkin miesporukan ohi, ja sieltä on huudettu ulkonäkööni kohdistuva solvaus.

Harkitsen plastiikkakirurgiaa monestakin syystä.

- ap

Vakuutan, että sinä olet rumanakin naisena paremmassa asemassa, kuin ruma mies. Saan kuulla vastaavanlaisena miehenä ihan samoja haukkuja ja erityisesti piiloarvosteluja naisilta. Plastiikkakirurgia ei auta sinua tai minua, vaan tekisi asiat vain huonommaksi. Itsekin olen harkinnut vuosia hiustensiirtoa ja aitohiusperuukkia, mutta hinnat ovat aivan jäätävät.

Mitään piiloarvosteluja ei ole ollut, vaan koska olet henkisesti sairas, kuvittelet ne itse. Tarvitset terapiaa, et peruukkia. Ulkoistat mielenterveysongelmasi koskemaan muka hiuksiasi, koska et ymmärrä olevasi sairastunut.

Tämänhän olisi voinut koko avauksen kuitata tällä kommentilla..

Vierailija
84/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset hyväksyy jokaisen miehen ulkonäön? :D

HUUTONAURUA!!! :D :D xD

Naiset ei kestäisi PÄIVÄÄKÄÄN sitä ulkonäkökritiikkiä/-haukkumista/-alistamista, jota me miehet kohdataan.

Esim. pituus ja leuka. Ja se on vasta alkua...

Vierailija
85/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu komeisiin miehiin, he haukkuvat ulkonäköä huomattavasti vähemmän, kuin rumat ja tavallisen näköiset

Komppaan tätä. Ja jos haluat pelata varman päälle niin karsi komeista miehistä vielä pois lyhyet. Siellä on melko varmasti huonoa itsetuntoa, joka heijastuu mm. v*ttuiluna ulkonäöstä.

Lyhyet miehet on kaikista v_ttumaisimmat suhteessa. 

Vierailija
86/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: käy hoitamassa pois ne arvet jos ne niin haittaa. Vai onko koko naama täynnä niitä? En ymmärrä, miten pelkät arvet voisivat tehdä ihmisestä hirveännäköisen.

Luulenpa, että ap on kohdannut huonoja miehiä ja siksi pitää itseään niin rumana.

Minä olen aika ruma, on vaikka mitä rumaa piirrettä. Silti ei ole ollut miesongelmia. Tosin nyt varmasti olisi, koska olen kohta jo 50v. Eikös se ole niin, että nykyään vanhatkin miehet kelpuuttaa ainoastaan nuoren naisen? Näin olen kuullut. Jos olen vielä joskus sinkku, aion käyttää vain maksullisia miehiä.

Vierailija
87/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet on kaikista v_ttumaisimmat suhteessa. 

Kyllä, varsinkin jos on vielä pieni... tiedät kyllä mikä.

Vierailija
88/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mystistä, että lihavat ja rumat suomalaismiehet näkevät oikeudekseen naisten kritisoinnin.

Tämä vierailijakommentoija sen sijaan osoittaa muka olevansa muita parempi ihminen, joku ylijumala vai mikä, kun katsoo oikeudekseen määritellä, ketkä saavat kirjoittaa arvosteluja toisista ihmisistä ja ketkä eivät. Tämänkin mystiikkaihmettelijä sallii naisten osoittaa miehistä todella törkeitäkin ulkonäköarvosteluja ja muita epäasiallisia räävittömyyksiä, mutta kun yksikin mies kirjoittaa edes vähänkin arvostelevasti näistä naisista, niin sitten ollaan kieltämässä oikeutus mielipiteseen, hoh hoijaa, kyllä näitä mielenvikaisia em. vierailijan kaltaisia itseään ylijumalina pitäviä vai riittää ja riittää.

Kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa ja varsinki sitä että miehillä on yhtäläinen oikeus kirjoittaa täällä naisista täysin vastaavaa, mitä naiset kirjoittavat täällä miehistä.

Vierailija
89/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo otsikko särähtää korvaan. Kukaan ei ole olemassa miellyttääkseen muita ulkonäöllään. Kenenkään ei tulisi odottaa muiden "hyväksyntää" ulkonäköön liittyen - se on mikä on. Siinä ei muiden hyväksynnät ja hyväksymättä jättämiset auta suuntaan tahi toiseen.

Ilmeisesti ap. on parisuhdetta vailla ja toivoo löytävänsä kumppanin. Uskoo, että arpien korjaus muuttaa nykytilanteen toiseksi? Toivottavasti parisuhde löytyy, arvilla tai ilman, sitähän ei mikään takaa.

Pitkin poikin Itä-Eurooppaa juurikin naisille on tarjolla ties millaisia toimenpiteitä. Jotenkin surullista nähdä suomalainen nainen sortumassa samaan kilpajuoksuun mitä idän kanssasisarensa. Tuolla suunnin ulkonäköä kohenetaan kulttuurin takia. Kulttuurissa on vahvana miehen tyytyväisenä pito johtuen miehille lankeavasta elatusvelvollisuudesta. Suomessa naiset tienaa järjestään omat rahansa.

Tienaan itse omat rahani enkä hae tällä hetkellä parisuhdetta. Jos korjautan vähän ihoni pintaa ja tekstuuria, mitä väärää siinä on? Sosiaaliset tilanteet ahdistavat minua, ja ihan yhtä lailla minua ahdistaa naispuolistenkin työkavereiden seurassa, vaikka en olekaan heistä sillä lailla kiinnostunut. Käynhän kampaajallakin, miksi en siis voisi käydä plastiikkakirurgilla kevyessä toimenpiteessä?

- ap

Viime vuosina Suomeen on muutenkin rantautunut korjailu mentaliteettia. Pienet kosmeettiset toimenpiteet ei haittaa. Mutta kun se yleensä lähtee niistä. Äkkiseltään sitä alkaa kiinnittämään huomiota nenään,pimpsahuuliin,huoliryppyihin. Ihmisestä löytyy aina jotain korjattavaa.

No, mitä sitten? Miksi se sinua haittaa? Jos ap haluaa arpikorjauksen jälkeen muitakin pieniä toimenpiteitä ja kokee näiden parantavan elämänsä laatua, mitä väärää siinä on?

Koska tällaiset ihmiset antaa nuorille vääränlaista viestiä. Olet aina jonkun armoilla. Totta kai kirurgit myy kaiken maailman operaatiota parantaakseen ihmisten haurasta itsetuntoa. Parantaako se oikeasti päänsisäisiä ongelmia? Ei. Eikä kirurgia kiinnosta potilaan henkinen hyvinvointi. Ainoastaan raha.

Voi hitsi sentään. Jos siis poistatan kasvoistani ison, rumentavan ja häiritsevän arven, joku minulle tuntematon nuori siis traumatisoituu siitä! Apua!

Minua ei oikeastaan kiinnosta lääkärin motiivit - pääasia, että saan laadukasta palvelua ja kohtelu on asiallista. Tiesitkö muuten, että hoitoalalla (jopa julkisella puolella) on paljon ihmisiä, jotka tekevät työtään vain rahan takia? Eikö suurin osa ihmisistä tee työtään vain rahan takia?

Olen käynyt yksityisellä hammaslääkärilläkin. Onko sekin väärin? Saiko joku nuori trauman?

- ap

Vierailija
90/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: käy hoitamassa pois ne arvet jos ne niin haittaa. Vai onko koko naama täynnä niitä? En ymmärrä, miten pelkät arvet voisivat tehdä ihmisestä hirveännäköisen.

Luulenpa, että ap on kohdannut huonoja miehiä ja siksi pitää itseään niin rumana.

Minä olen aika ruma, on vaikka mitä rumaa piirrettä. Silti ei ole ollut miesongelmia. Tosin nyt varmasti olisi, koska olen kohta jo 50v. Eikös se ole niin, että nykyään vanhatkin miehet kelpuuttaa ainoastaan nuoren naisen? Näin olen kuullut. Jos olen vielä joskus sinkku, aion käyttää vain maksullisia miehiä.

Ei ole naama ihan täynnä arpia, mutta ihoni tekstuuri on erittäin epämiellyttävä. Kasvonaamioista, seerumeista ja kosmetologin hoidoista saatava apu on erittäin lyhytaikainen. Meikkivoidetta käytän toisinaan, mutta useimmat meikkituotteet tuntuvat aiheuttavan minulle allergisia oireita. Omituinen iho yhdistettynä epäsymmetrisiin kasvonpiirteisiin ei ole kovin kiva yhdistelmä. Itseänikin inhottaa.

- ap

Vierailija
91/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samoin. Esimerkiksi venymisarvista on kysytty pilkallisesti, että mitä noi on, vaikka aikuinen mies kyllä tietää ihan hyvin. Lisäksi pilkattu muka-leikillään vanhan näköiseksi, naurettu v**un tyhmäksi ym. Ja nekin miehet olleet kaljuuntuvia, lihaksettomia ja ylipainoisia ja eivät itsekään mitään hyvännäköisiä kasvoiltaan. Vaikka olisi kuinka mukava, rakastava ja miellyttävä niin silti saa osakseen tuollaista pask*a. En ymmärrä. Enää en aio vaivautua, saa pilkkakirveet tumputtaa yksinään, kun ei epätoivoisimmatkaan heitä kohta huoli.

Miksi sinäkin ja kaikki sinunkaltaisesi naiset vain solvaatte täällä miehiä em. tavoin, mutta kuitenkin syljette teitä asiallisesti lähestyviä miehiä, jotka ovat huomaavaisia, ystävällisiä, helliä, keskustelutaitoisia, sivistyneitä jne. kaikkea hyvää miehen luonteenpiirteestä mitä vain voi keksiä, mutta todellakin syljette miehen silmille, jos hän ei luontaiselta ulkonäöltään ole syntynyt komeaksi tai muut ulkonäkökriteerit täyttäväksi. Itsestään ja kropastaan nämä miehet, kuten minä, pitävät hyvää huolta, ovat liikunnallisia ja hyväkuntoisia, terveitä joka päästä  ja koko vartalolta, mutta ulkonäkö ei vain osu teidän hyperkriittisten naisten ahdasmielisiin raameihin, joita koko ajan vain kiristätte kaikilla Temptation Islandin ja muun ulkonäkö- ja ikäkeskeisen totaalihömpän ihannoinnillanne jne.

Olen monta kertaa antanut naisille mahdollisuuden tavata juuri sellainen mies, joka ei todellakaan ole tuon pilkkakirvespostaajan pilkkuna, vaan olen juuri sellainen mies luonteeltani ja käytökseltäni, mitä naiset tällä aina kaipaavat, mutta kun se ulkonäköni ei kelpaa teille naisille.

Sen kelpaamattomuuden huomaa kaikissa tapauksissa, joissa miehen valokuvalla on ratkaiseva merkitys, haluaako nainen tavata vai ei, te naiset ette ota yhteyttä jos sovelluksessa pitää olla kuvat, ette jatka yhteydenpitoa jos vaikka treffichätissä olette saaneet sen heti alussa vaatimanne kuvan jne. Baareissa syljette silmille käytöksellänne jo salin päästä toiseen päähän, kun epäkomea mies yrittää kannssanne katsekontaktia tms. asiallista lähestymistä lähietäisyydeltäkin tms. mitä vain lähestymistä niin aina vastaatte sylkemällä silmille kun miehen ulkonäkö ei teille kelpaa.

Niin, sinusta saakin sen kuvan että olet ihana, hellä, huomaavainen ja keskustelutaitoinen. 

Vierailija
92/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samoin. Esimerkiksi venymisarvista on kysytty pilkallisesti, että mitä noi on, vaikka aikuinen mies kyllä tietää ihan hyvin. Lisäksi pilkattu muka-leikillään vanhan näköiseksi, naurettu v**un tyhmäksi ym. Ja nekin miehet olleet kaljuuntuvia, lihaksettomia ja ylipainoisia ja eivät itsekään mitään hyvännäköisiä kasvoiltaan. Vaikka olisi kuinka mukava, rakastava ja miellyttävä niin silti saa osakseen tuollaista pask*a. En ymmärrä. Enää en aio vaivautua, saa pilkkakirveet tumputtaa yksinään, kun ei epätoivoisimmatkaan heitä kohta huoli.

Miksi sinäkin ja kaikki sinunkaltaisesi naiset vain solvaatte täällä miehiä em. tavoin, mutta kuitenkin syljette teitä asiallisesti lähestyviä miehiä, jotka ovat huomaavaisia, ystävällisiä, helliä, keskustelutaitoisia, sivistyneitä jne. kaikkea hyvää miehen luonteenpiirteestä mitä vain voi keksiä, mutta todellakin syljette miehen silmille, jos hän ei luontaiselta ulkonäöltään ole syntynyt komeaksi tai muut ulkonäkökriteerit täyttäväksi. Itsestään ja kropastaan nämä miehet, kuten minä, pitävät hyvää huolta, ovat liikunnallisia ja hyväkuntoisia, terveitä joka päästä  ja koko vartalolta, mutta ulkonäkö ei vain osu teidän hyperkriittisten naisten ahdasmielisiin raameihin, joita koko ajan vain kiristätte kaikilla Temptation Islandin ja muun ulkonäkö- ja ikäkeskeisen totaalihömpän ihannoinnillanne jne.

Olen monta kertaa antanut naisille mahdollisuuden tavata juuri sellainen mies, joka ei todellakaan ole tuon pilkkakirvespostaajan pilkkuna, vaan olen juuri sellainen mies luonteeltani ja käytökseltäni, mitä naiset tällä aina kaipaavat, mutta kun se ulkonäköni ei kelpaa teille naisille.

Sen kelpaamattomuuden huomaa kaikissa tapauksissa, joissa miehen valokuvalla on ratkaiseva merkitys, haluaako nainen tavata vai ei, te naiset ette ota yhteyttä jos sovelluksessa pitää olla kuvat, ette jatka yhteydenpitoa jos vaikka treffichätissä olette saaneet sen heti alussa vaatimanne kuvan jne. Baareissa syljette silmille käytöksellänne jo salin päästä toiseen päähän, kun epäkomea mies yrittää kannssanne katsekontaktia tms. asiallista lähestymistä lähietäisyydeltäkin tms. mitä vain lähestymistä niin aina vastaatte sylkemällä silmille kun miehen ulkonäkö ei teille kelpaa.

No et ole kyllä luonteeltas etkä käyökseltäs mitään mitä kaivattas.

Vierailija
93/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset vartalotyypit kai hyväksytään paremmin kuin ennen. Mutta jos kasvoissa on jokin vika, sitä ei hyväksytä. Nykyään saa olla vaikka lihava, mutta sitä pitää kompensoida kauniilla kasvoilla.

T: normaalipainoinen mutta ruma

Järjetön tilanne, koska täydellistä heteromiestä en ole vielä tavannut.

Naiset kiristävät koko ajan vaatimuksiaan miehiä kohtaan, kuka tai millainen mies kelpaa, jopa miehen pituudestakin annetaan tarkat senttimitat treffi-ilmoituksissa, sekä miehen kokomitalle, että pikkuvelivehkeen mitoille, kovin pienet eivät kelpaa kummassakaan kategoriassa.

Naisten miehelle asettamat ulkonäkökriteerit kiristyvät kaikista pahiten, sitä mukaa kun tinderit ja muut ulkonäkökeskeiset treffisovellukset yleistyvät, naisten vain seurustellessa entistä enemmän kännyköidensä kanssa, sitä unelmaprinssiään sieltä kännykästä epätoivoisesti etsien.

Tule hyvä ihminen pois sieltä Ylilaudalta. Aiheutatte ongelmanne itse, kun jaatte meemikuvia ja uskottelette toisillenne, ettette kelpaa kenellekään. Teette toisenne sairaiksi.

Vierailija
94/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle Ap ja teille muille miehiä arvosteleville naisille täällä.

Kyllä teillä kummasti riittää energiaa arvostella miehiä, vaikka minäkin hyväksyisin sinut Ap heti kun vain suostuisit joskus tapaamaan minut, valokuvien lähettelystä huolimatta, tai suostuisit baarissa vaihtamaan kanssani edes pari sanaa, ennen kuin sinäkin syljet silmilleni kun olen kaikkea muuta kuin komea.

Olen kaikin puolin muuten täysin sellainen mies luonteeltani, käytökseltäni, pukeutumiseltani jne. mitä te naiset täällä miehiltä vaaditte, siis deiteiltänne. Kuitenkaan se synnynnäinen ulkonäköni ja rankkojen elämänkokemusten jättämät jäljet näkyvät kasvoistani, olen siis täysin epäkomea ja siten täysin kelvoton teidän mielestänne, vaikka olen siis täydellisesti se teidän muuten ihannemiehenne, mitä täällä keskusteluista toiseen kerrotte millainen miehen pitää olla jotta kelpaa teille.

Tietenkin jos olisin miljonääri, niin olisitte jonossa kosiskelemassa minua, tästähän on paljon esimerkkejä lottovoittajien jne. kohdalla. Olen kuitenkin vain hyvin toimeentuleva toimihenkilö asuen velattomassa omistusasunnossani, mikä minulle jäi avioeron jälkeen, en siis mikään miljonääri, millä suuromaisuudellani korvaisin sitä huonoa ulkonäköäni.

Onneksi maailmassa on ulkomaalaisia naisia, myös Suomessa, jotka eivät arvota miestä ensisijaisesti sen ulkonäön perusteella.

Voisitteko nyt vihdoin viimein hyvät naiset lopettaa sen miesten muka ulkonäköönne kohdistuvan arvostelun, sillä jos 1/100 miehestä arvostelee teitä, niin jäljelle jää 99/100 niitä jotka hyväksyvät teidät, kuten hyväksyisin minäkin.

Vierailija
95/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo otsikko särähtää korvaan. Kukaan ei ole olemassa miellyttääkseen muita ulkonäöllään. Kenenkään ei tulisi odottaa muiden "hyväksyntää" ulkonäköön liittyen - se on mikä on. Siinä ei muiden hyväksynnät ja hyväksymättä jättämiset auta suuntaan tahi toiseen.

Ilmeisesti ap. on parisuhdetta vailla ja toivoo löytävänsä kumppanin. Uskoo, että arpien korjaus muuttaa nykytilanteen toiseksi? Toivottavasti parisuhde löytyy, arvilla tai ilman, sitähän ei mikään takaa.

Pitkin poikin Itä-Eurooppaa juurikin naisille on tarjolla ties millaisia toimenpiteitä. Jotenkin surullista nähdä suomalainen nainen sortumassa samaan kilpajuoksuun mitä idän kanssasisarensa. Tuolla suunnin ulkonäköä kohenetaan kulttuurin takia. Kulttuurissa on vahvana miehen tyytyväisenä pito johtuen miehille lankeavasta elatusvelvollisuudesta. Suomessa naiset tienaa järjestään omat rahansa.

Tienaan itse omat rahani enkä hae tällä hetkellä parisuhdetta. Jos korjautan vähän ihoni pintaa ja tekstuuria, mitä väärää siinä on? Sosiaaliset tilanteet ahdistavat minua, ja ihan yhtä lailla minua ahdistaa naispuolistenkin työkavereiden seurassa, vaikka en olekaan heistä sillä lailla kiinnostunut. Käynhän kampaajallakin, miksi en siis voisi käydä plastiikkakirurgilla kevyessä toimenpiteessä?

- ap

Viime vuosina Suomeen on muutenkin rantautunut korjailu mentaliteettia. Pienet kosmeettiset toimenpiteet ei haittaa. Mutta kun se yleensä lähtee niistä. Äkkiseltään sitä alkaa kiinnittämään huomiota nenään,pimpsahuuliin,huoliryppyihin. Ihmisestä löytyy aina jotain korjattavaa.

No, mitä sitten? Miksi se sinua haittaa? Jos ap haluaa arpikorjauksen jälkeen muitakin pieniä toimenpiteitä ja kokee näiden parantavan elämänsä laatua, mitä väärää siinä on?

Koska tällaiset ihmiset antaa nuorille vääränlaista viestiä. Olet aina jonkun armoilla. Totta kai kirurgit myy kaiken maailman operaatiota parantaakseen ihmisten haurasta itsetuntoa. Parantaako se oikeasti päänsisäisiä ongelmia? Ei. Eikä kirurgia kiinnosta potilaan henkinen hyvinvointi. Ainoastaan raha.

Ulkonäkö on selkeästi tabuaihe. Jos ei ole siunattu hyvillä geeneillä niin pitäisi otsa rypyssä nyrkkiä purren viedä rahat jollekin terapeutille jotta uskoisi miten "sisäinen kauneus on tärkeintä". Vaikka olisikin kaikkein tärkeintä niin ulkonäöllä ON merkitystä. Jokainen on elämässään tuntenut nahoissaan sen merkityksen.

Mun mielestä sairainta ja naurettavinta on kun epäviehättävälle ihmiselle jonka kokemus asiasta on ollut negatiivinen vähätellään asiaa. Aivan kuin asia lakkaisi olemasta kun väitetään jotain sontaa itsetunnosta sun muusta. Totta kai se plastiikkakirurgi myös tienaa työllään, mutta yleensähän se on ideakin työnteossa.

Ja jos se voi poistaa jonkin elinikäisen ongelman niin miten tämä on keneltäkään pois? Onko ihmisen pakko olla "luonnollinen", siis tässä mikromuovien ja tietokoneiden maailmassa?

Vierailija
96/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestäisi PÄIVÄÄKÄÄN sitä ulkonäkökritiikkiä/-haukkumista/-alistamista, jota me miehet kohdataan.

Ne teidän leukapsykoosinne ovat oma keksintönne. Tunnetuin näistä suomalaisista lienee Ylilaudan käyttäjä Leukis, joka suorastaan aivopesee muita näihin uskomuksiinsa. Tätä on jatkunut vuosia, joka päivä. Tarkemmin tätä tapahtuu öisin, jolloin ihminen on yleensä väsyneempi ja alttiimpi aivopesulle, sillä valon puute vaikuttaa vireystilaan. En ihmettelisi, vaikka olisit sinäkin joutunut aivopesun uhriksi. Tai sitten olet tuo Leukis.

Vierailija
97/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja peniksen koko. Pitäisikö naisille olla syvyyden ja tiukkuuden mittaus? Huonoimmat arvot haukuttaisiin julkisesti. Oikeastihan vastakappaleelle sopivin on paras, mutta vain miehen värkit arvostellaan.

Vierailija
98/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle Ap ja teille muille miehiä arvosteleville naisille täällä.

Kyllä teillä kummasti riittää energiaa arvostella miehiä, vaikka minäkin hyväksyisin sinut Ap heti kun vain suostuisit joskus tapaamaan minut, valokuvien lähettelystä huolimatta, tai suostuisit baarissa vaihtamaan kanssani edes pari sanaa, ennen kuin sinäkin syljet silmilleni kun olen kaikkea muuta kuin komea.

Olen kaikin puolin muuten täysin sellainen mies luonteeltani, käytökseltäni, pukeutumiseltani jne. mitä te naiset täällä miehiltä vaaditte, siis deiteiltänne. Kuitenkaan se synnynnäinen ulkonäköni ja rankkojen elämänkokemusten jättämät jäljet näkyvät kasvoistani, olen siis täysin epäkomea ja siten täysin kelvoton teidän mielestänne, vaikka olen siis täydellisesti se teidän muuten ihannemiehenne, mitä täällä keskusteluista toiseen kerrotte millainen miehen pitää olla jotta kelpaa teille.

Tietenkin jos olisin miljonääri, niin olisitte jonossa kosiskelemassa minua, tästähän on paljon esimerkkejä lottovoittajien jne. kohdalla. Olen kuitenkin vain hyvin toimeentuleva toimihenkilö asuen velattomassa omistusasunnossani, mikä minulle jäi avioeron jälkeen, en siis mikään miljonääri, millä suuromaisuudellani korvaisin sitä huonoa ulkonäköäni.

Onneksi maailmassa on ulkomaalaisia naisia, myös Suomessa, jotka eivät arvota miestä ensisijaisesti sen ulkonäön perusteella.

Voisitteko nyt vihdoin viimein hyvät naiset lopettaa sen miesten muka ulkonäköönne kohdistuvan arvostelun, sillä jos 1/100 miehestä arvostelee teitä, niin jäljelle jää 99/100 niitä jotka hyväksyvät teidät, kuten hyväksyisin minäkin.

En mä ainakaan arvostele miehiä yleisesti, en pidä yleistyksistä.

Sua pidän kyllä ongelmatapauksena

Vierailija
99/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tavannut vain komeita miehiä. Mikset tapaile kunnollisia ja rumia miehiä. Rumat miehet kyllä hyväksyy ulkonäkösi.

Vierailija
100/126 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole kyllä luonteeltas etkä käyökseltäs mitään mitä kaivattas.

Ai niin, sinä kuulut niihin suominaisiin, jotka hyväksyvät vain ne törkeät kännissä kourivat luolamiestyypit, jotka täyttävät seksifantasiasi väkivaltaisella raiskauksella. Hyvin käyttäytyvät miehet saavat sinulta vain räkääsi silmilleen.

Tässä on korjattava aiempaa kirjoitustani, etten täytä sinun ja niiden suominaisten vaatimuksia, jotka vaativat mieheltä ensinnäkin kovaa känniä ja sitä päällekäyvää kourimista ja naisia halveksivaa "miehekästä" puhetta, eli miehen pitää olla se mies isolla M:llä, eli mitä kovakouraisempi ja karkeampi käytökseltään ja puheiltaan naisia kohtaan sitä enemmän te heitä haluatte.

Tästä on selvät vuosikymmenten kokemukset teistä naisista, tämä näkyy selvästi jokaisella lähiöbaarivisiitillä, mutta onneksi on olemassa joitakin suominaisia, jotka eivät unelmoi niistä raakalaisista luolamiehistä karkeine puheineen. Niitä vm. naisia kun ei vain voi kohdata mistään, kun jumittavat kotiinsa kissojensa ja koiriensa kera Netflixin ääreen.