Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö festareilla oikesti joku yli 30-kymppinen?

Vierailija
11.06.2023 |

Mitä ihmettä aikuinen ihminen tuosta edes saa irti?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei? Jos on sellaista musikkia mitä tykkään kuunnella, niin kyllä silloin menen kuuntelemaan tilaisuuden tullen. Majoitus tosin on vaihtunut siitä teltasta joko hotelliin tai vähintäänkin motelliin. Mukavampi nukkua rauhassa ilman kännihuutoja tai pelkoa siitä, että joku rysähtää koko painollaan teltan päälle liiallisen huimausjuoman voimalla.

Vierailija
22/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Tietty jollekin iskelmäfestareille voi mennä viiskymppiset ja vanhemmat. Mutta säälittää joku kuuskymppinen jossain festareilla kaipailemassa ikuista nuoruutta tms. Jollei ole siis esim. alan ihminen eli joku entinen rockbändin jäsen tai vastaava.

Lähinnä säälittävää.

Missä iässä ihmisen pitää lukita mieltymyksensä ja lakata tykkäämästä uusista asioista ja bändeistä? Onko sinulle jo tapahtunut niin?

No pidän sitä vaan rehellisesti sanoen hyvin säälittävänä. Ihminen ei hyväksy ikäänsä vaan yrittää esittää jotakin ikinuorta. En olisi koskaan voinut nuorena kuvitella että oman äidin ikäiset pyörisi samoissa paikoissa kun itse kävi bändejä katsomassa. Olisi ollut surkuhupaisaa ja kyllä niille olisi naurettu ja ihmetelty että mitä ihmettä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 on uusi 20. Tottakai käy, varsinkin me toisella kierroksella olevat ollaan kovia bailaamaan ja yleensä rahaakin riittää kivoihin tapahtumiin. Museoitako pitäisi kierrellä?

Suurin osa työttömistä on aikuisia.

Vierailija
24/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä ap. Sinulla on ihan liikaa aikaa muiden kyttäämiseen.

siis ei kai ap nyt oikeasti yli 30-kymppisenä hanki enää elämää

Vierailija
25/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 on uusi 20. Tottakai käy, varsinkin me toisella kierroksella olevat ollaan kovia bailaamaan ja yleensä rahaakin riittää kivoihin tapahtumiin. Museoitako pitäisi kierrellä?

Suurin osa työttömistä on aikuisia.

10-vuotiaat (vai onko ne 10-kymppiset) tekee työkseen lenkkareita

Vierailija
26/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut mutta miksi ei vois käydä ihan minkä ikäinen tahansa jos kiinnostaa. 

No ei kyllä kiinnosta.

Vierailija
27/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisrockiin ei tarvitse eläkeläisen edes ostaa lippua vaan he saavat sen ilmaiseksi.

Vierailija
28/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi siitä saa irti? En ole ikinä tajunnut.

Vierailija
29/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu värjää tukkansa ja menee teiniritsoja korkkaamaan?

Tsiigailemaan tsirpuloita.

Vierailija
30/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään moni festari on k18 kun nuoria ei kiinnosta.

K18, koska alueella on alkoholitarjoilua. Ei siksi ettei nuoria kiinnostaisi.

Vierailija
31/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Tietty jollekin iskelmäfestareille voi mennä viiskymppiset ja vanhemmat. Mutta säälittää joku kuuskymppinen jossain festareilla kaipailemassa ikuista nuoruutta tms. Jollei ole siis esim. alan ihminen eli joku entinen rockbändin jäsen tai vastaava.

Lähinnä säälittävää.

Missä iässä ihmisen pitää lukita mieltymyksensä ja lakata tykkäämästä uusista asioista ja bändeistä? Onko sinulle jo tapahtunut niin?

No pidän sitä vaan rehellisesti sanoen hyvin säälittävänä. Ihminen ei hyväksy ikäänsä vaan yrittää esittää jotakin ikinuorta. En olisi koskaan voinut nuorena kuvitella että oman äidin ikäiset pyörisi samoissa paikoissa kun itse kävi bändejä katsomassa. Olisi ollut surkuhupaisaa ja kyllä niille olisi naurettu ja ihmetelty että mitä ihmettä?!

Niin vai olisko nämä nuoremmat itse vaan väärässä paikassa kuvitellen, että festarit ovat nuorille tajuamatta, ettei asia ole noin. Sitä helposti tulee kuvitelleeksi 18-vuotta juuri täytettyään vaikka mitä kun se maailma avautuu pikku hiljaa itselle.

Vierailija
32/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ihminen koko maailmanhistoriassa ei ole elänyt yli 300-vuotiaaksi, joten ei.

Vierailija
33/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä mittariin tulee 30 ikävuotta, mutta todellakin aion käydä festareilla niin kauan kun terveys sallii. Menen vain sellaisille festareille, joissa on itseäni kiinnostavia esiintyjiä. Alkoa en käytä, joten kokemus ei mene siitä pilalle ettet seuraavana päivä muista ko. tapahtumasta mitään.

Vierailija
34/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälittävää.

Sä kuulostat rajoittuneemmalta kuin oma 75-vuotias äitini, jolla on hyvin vanhoilliset mielipiteet.

Vierailija
35/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen olin ja kolmet festarit on vielä luvassa tälle kesälle ja olen 35v. Käyn puhtaasti kiinnostavien bändien takia enkä juo festareilla alkoholia.

Vierailija
36/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälittävää.

Sä kuulostat rajoittuneemmalta kuin oma 75-vuotias äitini, jolla on hyvin vanhoilliset mielipiteet.

Höpön pöpön. Oikeasti hei! Menkää niille iskelmäfestareille ja olkaa poissa nuorten jaloista.

Vierailija
37/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö vanhukset eli yli 30-vuotiaat asu vanhainkodeissa, missä ne makaa kuset vaipassa sidottuna sänkyihin kiinni?

Vierailija
38/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisrockiin ei tarvitse eläkeläisen edes ostaa lippua vaan he saavat sen ilmaiseksi.

Ei riitä eläkeläisyys, pitää olla 70 v. Lippuja varattu rajattu määrä.

Vierailija
39/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen aikaan järjestettävät festarit ovat sellaisia, mihin en nykisin lähtisi edes maksusta. Järjestyshäiriöt ovat pahimpia noissa koska ovat nuorison suosiossa. Toinen on iskelmäfestarit.

Mutta en kuuntelekkaan noiden tarjoamia artistikattauksia. Metalli- ja rockfestareilla käyn ihan jo musiikin takia, mutta myös siksi että niillä festareilla ei ole pahemmin kännisiä ja riidanhaluisia molopäitä.

Vierailija
40/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö vanhukset eli yli 30-vuotiaat asu vanhainkodeissa, missä ne makaa kuset vaipassa sidottuna sänkyihin kiinni?

Kyllä, juuri näin. Täytän ensi vuonna 37, joten olen jo alkanut katselemaan itselleni hautakiveä ja arkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi