Käykö festareilla oikesti joku yli 30-kymppinen?
Mitä ihmettä aikuinen ihminen tuosta edes saa irti?
Kommentit (104)
Ihan vain musiikin takia niillä olen käynyt ja mun aikuiset lapset on monesti olleet mukana samoilla festareilla. Iskelmäfestarit ei kiinnosta. Kun näkee lempibändin livenä, on tunne ihan sanoinkuvaamaton vielä näin 63-vuotiaanakin.
Tuskaan menossa.
T. Äiti 50 v
Miksipä en menisi kuuntelemaan hevimetallia. Me ja meitä vanhempi sukupolvihan sen kehittikin.
Täällä näköjään jollakin on paha olla. Vai että pitäisi tietyn iän jälkeen lopettaa eläminen, koska oot vanha! Festarit eivät ole pelkästään nuorten juttu. Jos ahdistaa kaiken näköiset ja ikäiset ihmisten tapahtumissa, voi itse jäädä kotiin.
Olen 45 v nainen ja mieheni kohta 48 v. Menemme juhannusfestareille koska ne on tällä paikkakunnalla missä asumme. Siellä muutama hyvä bändi jota menemme kuuntelemaan ja muuten olemme kotona ja käymme veneilemässä juhannuksena ja saaressa saunomassa.
Tämä 65v mummo tykkää käydä Berliinissä teknoklubeilla!
Muistakaa te nuoret huutelijat pysyä sitten poissa festivaalialueilta kun täytätte 30!
Menkää kaikki festareille. Suomen viihde
bisnekset ottivat aika pahasti osumaa useamman vuoden koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Tietty jollekin iskelmäfestareille voi mennä viiskymppiset ja vanhemmat. Mutta säälittää joku kuuskymppinen jossain festareilla kaipailemassa ikuista nuoruutta tms. Jollei ole siis esim. alan ihminen eli joku entinen rockbändin jäsen tai vastaava.
Lähinnä säälittävää.
Missä iässä ihmisen pitää lukita mieltymyksensä ja lakata tykkäämästä uusista asioista ja bändeistä? Onko sinulle jo tapahtunut niin?
No pidän sitä vaan rehellisesti sanoen hyvin säälittävänä. Ihminen ei hyväksy ikäänsä vaan yrittää esittää jotakin ikinuorta. En olisi koskaan voinut nuorena kuvitella että oman äidin ikäiset pyörisi samoissa paikoissa kun itse kävi bändejä katsomassa. Olisi ollut surkuhupaisaa ja kyllä niille olisi naurettu ja ihmetelty että mitä ihmettä?!
Ahhahhahhaa :D huvittavaa, että näin konservatiivisia ja jämähtäneitä ihmisiä löytyy. Saako äitisi sentään kulkea paljan päin vai pitääkö olla kukallinen lypsyhuivi sidottuna leuan alle, kun menee perjantaina kirkolle?
Käyn vähintään kerran kuussa livekeikalla ja tänä kesänä edessä kahdet festarit. Musiikin takia käyn, en käytä alkoholia lainkaan. Livemusiikki vaan on parasta, elämän suola.
N33
Täytin juuri 70v. Menen Ruisrockiin, koska ilmainen VIP-sisäänpääsy, pitää mennä ajoissa Marina Palaceen lippuja jonottamaan. Viimeksi kävin 1971 Esiintyjänä Canned Heat ja vettä satoi.
Festareilla kuunnellaan 50-kymppisenå hyvää musiikkia ihan samoin kuin 20-vuotiaana. Alkoholin käyttö jäänyt pois, musiikki on pääasia
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kuuskymppinen tekee jossain festareilla jollei ole sille ikäluokalle suunnatut festarit? Kertokaa nyt hyvät ihmiset.
Mitkä on ikäluokalle suunnitellut festarit?
Oon 41 ja just ostin lipun Tuskaan. Tykkään raskaammasta musiikista, siksi menen sinne. Valitsen festarit sen mukaan missä on musiikkia jota tykkään kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti käyn. Ihania kauniita ja kiimaisia nuoria naisia siellä. Festaripillu paras pillu. ;)
M40
Myötistä214
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Tietty jollekin iskelmäfestareille voi mennä viiskymppiset ja vanhemmat. Mutta säälittää joku kuuskymppinen jossain festareilla kaipailemassa ikuista nuoruutta tms. Jollei ole siis esim. alan ihminen eli joku entinen rockbändin jäsen tai vastaava.
Lähinnä säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti käyn. Ihania kauniita ja kiimaisia nuoria naisia siellä. Festaripillu paras pillu. ;)
M40
Myötistä214
Älä häpeä minun puolestani hempukka. Salella ja Al Pacinollakin on huomaattavasti nuorempi tavara völjyyssä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä säälittävää.
Ainut, mikä säälittää olet sinä ja kaltaisesi, jotka ajattelevat, että ihmisen musiikkimaku, pukeutumistyyli ym. vastaavat ovat tai niiden pitäisi olla ikäsidonnaisia.
Mutta siinähän vaihdat mikroshortsit syoriin housuihun ja festarit päivätansseihin, kun täytät 30. Itse aion käyttää tennareita ja kuunnella heviä hautaan saakka. Festareilla ja keikoillakin aion käydä, vaikka olen kohta 40 ja sen jälkeenkin. Ei kiinnosta p****akaan jotkut luutuneet käsitykset siitä, miten ja millainen ihmisen pitäisi tietyssä iässä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä säälittävää.
Mit vit...? Jos tälle tiellä lähdetään niin kyllä se on kuvottavaa kun nykyajan naiset eivät enää käytä mekkoja ja hameita. Ja rassaavat hirveellä vaivalla pimpeistään karvatkin pois. Ei niin pitäisi tehdä. Säälittää.
Sä oot ihan ulkona festareista. Ei oo mitään ikärajaa olemassa ja ihmiset käy niissä tapahtumissa, missä nuorenakin. Tai sen tyyppisissä. Löysää vähän pipoa ja älä pistä ajatuksias muiden päähän, sillä ne ei vastaa muiden ihmisten ajatuksia. Festareilla käy genrestä riippuen eri tyyppistä porukkaa ja kävijöiden keski-ikä vaihtelee genren mukaan. Silti siellä voi käydä kuka tahansa. Käyhän keikoillakin. Se, joka tässä ei hyväksy ikää oot sä ihminen ei hyväksy ikäänsä. Sä et hyväksy vanhempien festareilla kävijöiden ikää. Rupee keskittymään omaan elämääs ja tee siitä mielekkäämpää. Älä turhaan tuhlaa elämää muiden ihmettelyyn.