Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö festareilla oikesti joku yli 30-kymppinen?

Vierailija
11.06.2023 |

Mitä ihmettä aikuinen ihminen tuosta edes saa irti?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kotikaupungin festareilla kun pääsee kotiin yöksi. Noloa aikuisen yöpyä teltassa jossain rapapellolla.

Ai. Minä ja moni muu yövymme ihan hotelleissa kun käymme festareilla/keikoilla. Olen pahoillani, ettei sinulla ole varaa sellaiseen.

Vierailija
102/104 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Ja kuuntelee heavyä sekä rokkiakin ihan kotonakin, ja olen 60v nainen.. 🤘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Tuskassa ja ruisrockissa keski-ikä taitaa olla jotain 40 v. Suurin osa niissä on ne 60-70-luvulla syntyneet. Ruisrock ja tuska on vanhempien ihmisten juttu. Ne ei periaatteessa oo edes nuoremmille sukupolville suunnattu, koska nykykeski-ikäiset viiskymppiset on Tuskan kehittäneet. Se on niiden sukupolven juttu. 

Iskelmä-festareiden isoin yleisö on jotain 30-50v. 

On siis virhe ajatella ettei festareilla saa "enää" käydä vanhempia , kysymys ei ole sen hetkisestä iästä, vaan tosi vahvasti sukupolvesta ja persoonasta. 

Itseäni ei vois festari-meininki vähempää kiinnostaa. Kuuntelen kyllä itsekseni paljon musiikkia. Tykkään "albumimusiikista", en live-musiikista, enkä varsinkaan mistään suomipopista, rocknrollista, ska punkista enkä iskelmästä. En myöskään tykkää mistään tapahtumista missä on paljon ihmisiä. Varsinkaan jos kaikki siellä huutaa ja on ihan sekaisin.

Ei kiinnosta festarit, katufestarit, katutanssit, katumusiikki, keikat, eikä telttailu, varsinkaan örveltäjien keskellä. Olen mukavuudenhaluinen ja yövyn hotelleissa ja kuuntelen musiikkia baarissa ns. taustana, mutta juoksen karkuun jos baarissa joku livekeikka. Myöskin karaoke aiheuttaa pahoinvointisuutta.

Vierailija
104/104 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit nimenomaan on se keski-ikäisten juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä