Minkälaiset oireet on jos on tuulimuna tai muuten vaan alkava km??
Heippa!
rv 7 ollaan menossa ja minkäänlaisia raskausoireita ei ole,kahdessa edellisessä rask. alkanut oireet rv5-6.
alama on välillä kipeä,niinku supistelis ja polttelis..ja tosi paljon tuleepi limasta vuotoa ja vähän vetitäkin siis eli tosi nestemäistä kirkast!
voiko joku valottaa mulle tätä asiaa! vai onko äidinvaisto asialla!!
Kommentit (2)
Itselläni pahoinvointi alkoi n. vk 7 kun aiemmin on alkanut heti, todella voimakkaat oireet, rusehtava vähäinen vuoto alkoi n. vk 9, kovia menkkakivun tapaisia kipuja oli aina vk 11 ultraan asti, jossa totuus paljastui, käynnistettiin sitten lääkkeillä supistukset ja kunnon vuoto.
Nyt olen rv 9+3 ja kävin vk 8 tarkistamassa yksityisellä, että kohdussa on elämää, jos vain pystyt menemään, kannattaa käydä varmistamassa.
Toivotaan että kaikki on kunnossa!
ymmärtääkseni tuulimuna-raskaus tuntuu ihan oikeelta oireineen kaikkineen, kunnes vuotaa pois (n. rv 12 kai usein).
mun keskenmenoni (05) alko ihan kivutta hentoisella verisellä vuodolla ja paheni sit seuraavana päivänä. se ei kyllä ollu ihan normaali km vaan keskenjäänyt keskenmeno eli vauva oli lakannu kasvamasta jo viikkoja ennen kuin vuoto alko.
ihan normaalia on ainakin sellaset vihlovat kivut sivuilla ja runsaskin veretön vuoto.
toivottavasti teillä kaikki ok.