Miesystävälläni on kaverina nainen, en tykkää
Se nainen soitti yks ilta ja minä kuulin keskustelun.
Ei siinä mitään, mutta enkös minäkin oo oikeutettu miespuoliseen kaveriin?
Kommentit (142)
Naisen seuraa siedetään yhden asian takia. Olet varmaan huomannut, että harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita :)
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on sen naisen suhdestatus kun näin sen.
Kuvitteleeko se olevansa suhteessa mun mieheen?
Älä viitti, mistä ihmeestä päättelet, että tuo nainen tarkoittaisi sun miestäsi tuolla statuksella......?
Ihan höpöhöpöä epäillä tuollaista ilman mitään perusteita (oletan että olisit jo tähän mennessä kertonut, jos jotain oikeasti aihetta olisi näin epäillä...) Sun pitäisi mun mielestä ehkäpä vähän pohtia liialliselta ja perusteettomalta vaikuttavaa epäilyäsi, mustasukkaisuuttasi ja epävarmuuttasi. Oikeastaan aloitus vaikuttaa lähinnä kömpelöltä provolta, vaikka toki tämänkaltaisesta yleisestä aiheesta (mustasukkaisuus, epäily, vastakkaista sukupuolta ystävänä) voi silti keskustella.
Toki ap voit yrittää kieltää mieheltäsi kaverit, jos siltä tuntuu. Miehesi sitten voi päättää suostuuko moiseen naurettavuuteen vai ei. Uskomattoman vainoharhaista tuo kyllä on, enkä keksi miksi olet miehen kanssa jos hän on mielestäsi noin epäluotettava.
Todella vainoharhaista on myös kyylätä miehesi kaverin profiileja ja miettiä johtuuko hänen parisuhdestatus sun miehestä.
Ja pyörätuolissa olevat ihmiset voi aivan hyvin harrastaa seksiä ja heillä voi olla parisuhteita ei pyrätuoli niitä mitenkään estä.
Vierailija kirjoitti:
Terveen kuuloinen parisuhde..
Älä luule !
Siinä EI ole sitten enää mitään TERVETTÄ, kun NAISELLA on MIES KAVERINA. 🤣😂.
Siihen se aina loppuu se kaveraaminen.
No sillä naisella tuskin on montaa miestä kaverina, ehkä joku.
Eräs vanhus oli kiinnostunut miesystävästäni eli en voi tietää vaikka se naiskaverikin olisi kiinnostunut, tietää meidän seurustelevan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on ystävänä nainen. Olen joskus ennen ollut hänen kanssaan sängyssäkin kun hetken kokeilimme tulisiko meistä jotain. Ei tullut ja lopetimme mutta olemme edelleen ystäviä.
Nykyinen vaimoni tietää hänet ja on tavannutkin.
Eli panemista pitää kokeilla ainakin kerran ja jos ei onnistu niin sitten vasta voi olla kaveria. Niinhän se monesti aito ystävyys miehen ja naisen välille syntyy.
Minulla on nainen kaverina miesystävällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosituhannella elät?
Itse on nainen ja minulla on paljon miehiä kavereina, työt ja harrastukset olleet sellaisia joissa tutustuu.
Ystävä voi olla kenen vaan kanssa. Yhdellä on mustasukkainen uusi kumppani, enkä saa mennä enää kylään. tms. vaikka vuosia ollaan oltu kavereita. Mielestäni naurettavaa ja tekisi mieli sanoa kaverille, että juokse kun vielä voit.
Minäkin tiedän yhden naisen joka tutustuu tosi helposti miesten kanssa ja on paljon miehiä kaverina. Sitten nää miehet kas kummaa on vain tätä naista lähinnä kyselemässä mukaan eivätkä noteeraa esim. yhteisiä mieskavereita mitenkään. Vaikuttaa vähän omituiselta.
Johtuu siitä että miehillä on usein niitä taka-ajatuksia naisen kanssa ja eihän sitä nyt miehen kanssa viitsi tutustua kun se olisi niin homoa. Huomaahan tämän tietyillä ystävänhakukanavillakin, naiset hakee aidosti ystäviä naisistakin mutta jotkut miehet suoraan vihjaa ilmoituksissaan että tyttismahdollisuuskin auki. Ja selittävät jotkut sellaistakin että tulevat naisten kanssa paremmin juttuun. Niinpä niin.
Joo ja ne harvat miehet joille kelpaa miehetkin kavereiksi onkin sitten bi/homoseksuaaleja.....
Yhden kerran ovat soitelleet mun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävän kaveripiiri koostuu pitkälti naisista. Olen tavannut suurimman osan. Kokeile sinäkin.
Olen tavannut tämän naiskaverin ja puhunutkin sen kanssa.
Semmoista se on.
Ex ihastui työkaveriin ja niin pimeä tuo akka oli, että osti samanmerkkisen auton kuin exälläni, koska akka aina osti samanmerkkisen auton kuin miehellään. Sanoin exälle, että kilarihan se akka on. Kun vielä olin liitossa exäni kanssa ja puhui miehestäni omanaan. Ex oli ihan sekaisin ja halusi pitää molemmat naiset. Minä puhalsin pelin poikki. Tuo akka lähetti parin kuukauden ajan exälle miltei 100 viestiä päivässä. Onhan niitä fanaattisia toisia naisia, jotka vievät miehen hinnalla millä hyvänsä. Minä halusin vain erota. Onneksi pääsin eroon exästä. Ja siitä hullusta viestittelyn katsomisesta. Mutta joo, ei ole kaveri, eikä työkaveri. Sanokaa mun sanoneen.
Voihan olla, että miehesi on homo?
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että miehesi on homo?
Ei todellakaan ja kuinka niin?
Kai mustasukkainen nainenkin- kuten keskusteluissa aina mustasukkainen mieskin- on turn-off ja red flag ja jätä se sika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.
Et todella keksi yhtään syytä, miksi ystävystyisi toisen ihmisen kanssa?
Voitko uskoa, että monet miehet pystyvät näkemään naisen myös ihmisenä (ei seksiobjektina) ja useimmat miehet kuten naisetkin kaipaavat muitakin asioita ihmissuhteistaan kun seksiä.
En todellakaan keksi miksi mies olisi naisen kanssa ystävä. Mies on ystävänä parempi miehelle. Romanttiset ja seksuaaliset suhteet on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mun miehellä on myös naispuolinen ystävä. Hänen mielestään kaikki on ok ja niin kuuluu ollakin enkä saa puuttua hänen ystäviin. Vaikka hän välillä tästä valehtelisi.
Minulla ei kuitenkaan saa olla yhtään miestä ystävänä. Mieheni mielestä en pystyisi siihen. Reilua? :D
Koska ei mieskään pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävän kaveripiiri koostuu pitkälti naisista. Olen tavannut suurimman osan. Kokeile sinäkin.
Taitaapi olla ho mo, ainaki bi.
Kyllä. Jos miehen kaverit on vain naisia, niin kyseessä on joko ns. naistenmies, jolla pitää olla niitä naisia ympärillään aina, tai sitten hän on itsekin vähän niin kuin nainen.
Akkamaisia miehiä kiinnostaa vain akkojen jutut.
Tapailin jonkin aikaa miestä jolla oli paljon naiskavereita ja bestiskin (käytti itse tätä sanaa) oli nainen. Kyllä kieltämättä monissa tilanteissa tuli fiilis, että onko tämä nyt joku kaappihomo vai mitä helvettiä. Kaikki varmaan tietää miten homot yleensä puhuu, niin tämän puhetyyli muuttui erään tuttunsa kanssa keskustellessa sellaiseksi. Eräästä miespuolisesta julkkiksesta sanoi että meinasi mennä jalat alta kun näki hänet. Paljon tällaisia pikkujuttuja. Eniten epäilyksiä herättänyt asia oli niin outo, että en edes viitsi tunnistamisvaaran takia kertoa täällä.
Ensin ajattelin että mies on joku player ja naiskaverit entisiä hoitoja, kuitenkin aika hyvännäköinen mies kyseessä, mutta enemmän asiaa mietittyäni en olekaan ihan varma. En yhtään yllättyisi jos kuulisin, että seurustelee nykyään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.
Et todella keksi yhtään syytä, miksi ystävystyisi toisen ihmisen kanssa?
Voitko uskoa, että monet miehet pystyvät näkemään naisen myös ihmisenä (ei seksiobjektina) ja useimmat miehet kuten naisetkin kaipaavat muitakin asioita ihmissuhteistaan kun seksiä.
En todellakaan keksi miksi mies olisi naisen kanssa ystävä. Mies on ystävänä parempi miehelle. Romanttiset ja seksuaaliset suhteet on asia erikseen.
No se romantiikkaa hoituu mun kanssa.
Ap
Kyllä. Jos miehen kaverit on vain naisia, niin kyseessä on joko ns. naistenmies, jolla pitää olla niitä naisia ympärillään aina, tai sitten hän on itsekin vähän niin kuin nainen.
Akkamaisia miehiä kiinnostaa vain akkojen jutut.