Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälläni on kaverina nainen, en tykkää

Vierailija
10.06.2023 |

Se nainen soitti yks ilta ja minä kuulin keskustelun.
Ei siinä mitään, mutta enkös minäkin oo oikeutettu miespuoliseen kaveriin?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.

Et keksi yhtään syytä? Sulla ei vissiin ole yhtään ystävää?

Et näköjään sinäkään. Miespuolisia ystäviä on.

Minä en mitä? Keksi syytä, miksi mies voisi olla naisen kanssa ystävä? No ihan samasta syystä, kuin miehenkin kanssa?

Vierailija
62/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, kaikki eivät ole viettiensä vietäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen voi olla ystäviä jos ei ole minkäänlaista seksuaalista vetoa, eli kumpikaan ei viehätä toisiaan ulkonäöllisesti eikä ole tarvetta viljellä mitään kaksmieliflirtflirttejä. Jos nainen ja mies eivät voi keskenään olla yhtä asiallisesti kuin nainen-nainen ja mies-mies-tilanteissakin niin kyse ei ole pelkästä ystävyydestä vaan alakerta vie.

Höpö höpö. Olen ollut suhteessa saman miehen kanssa monta kymmentä vuotta, heitän kaksimielistä läppää kaikkien kanssa, mutta seksiä harrastan ainoastaan mieheni kanssa. Minulla on tarkat rajat ja ystävyys on ohi jos ne ylitetään. En halaile enkä pussaile.

Ja kaksimielinen läppä ja flirtti on kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija
64/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi olla ilman rakkautta, mutta ystävyyttä ei.

Vierailija
65/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "en tykkää " -naiset ovat oma heimonsa. Kyttäävät, vahtivat, luulevat eivätkä sano suoraan.

Antavat vain ymmärtää, että kyllä minä tiedän ja olen oikeassa.

Vierailija
66/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen voi olla ystäviä jos ei ole minkäänlaista seksuaalista vetoa, eli kumpikaan ei viehätä toisiaan ulkonäöllisesti eikä ole tarvetta viljellä mitään kaksmieliflirtflirttejä. Jos nainen ja mies eivät voi keskenään olla yhtä asiallisesti kuin nainen-nainen ja mies-mies-tilanteissakin niin kyse ei ole pelkästä ystävyydestä vaan alakerta vie.

Höpö höpö. Olen ollut suhteessa saman miehen kanssa monta kymmentä vuotta, heitän kaksimielistä läppää kaikkien kanssa, mutta seksiä harrastan ainoastaan mieheni kanssa. Minulla on tarkat rajat ja ystävyys on ohi jos ne ylitetään. En halaile enkä pussaile.

Ja kaksimielinen läppä ja flirtti on kaksi aivan eri asiaa.

Kerrohan, miksei sitä kaksimielistä läppää heitetä useinkaan sille saman sukupuolen kaverille?

Vierailija
67/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.

Se ei ole pantava, todellakaan.

Yksi yhteinen asia mistä keskustelivat.

Ja miesystäväni on uskollinen.

Vierailija
68/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni on yksi vanhus kiinnostunut, kävi sekin ilmi.

Vierailija
69/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sinullakin saa olla miespuolinen ystävä. Nyt kuitenkin olet sellaisen hommaamassa vsin kostaaksesi miehellesi joten suhteenne ei ole terveellä pohjalla. Tuollainen koston mentaliteetti kertoo lähinnä sen, että on aika erota.

Eli hänkö ei nyt koskaan saisi miespuolisia ystäviä hankkia, koska se olisi sitten kostamista?

Vierailija
70/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sinullakin saa olla miespuolinen ystävä. Nyt kuitenkin olet sellaisen hommaamassa vsin kostaaksesi miehellesi joten suhteenne ei ole terveellä pohjalla. Tuollainen koston mentaliteetti kertoo lähinnä sen, että on aika erota.

Eli hänkö ei nyt koskaan saisi miespuolisia ystäviä hankkia, koska se olisi sitten kostamista?

Ei, se on nyt tässä suhteessa näin. Pitäisi erota, hankkia mieskavereita sinkkuna ja sitten mennä taas suhteeseen jolloin on mieskavereita joita ei ole hankittu kostomielessä.

Vierailija
71/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta miehen keskustelut. Niistä selviää paljon missä mennään. Jos keskusteluja on poistettu, homma on selvä ilman selittelyjä. Rehellisen ei tarvitse viestejä poistaa.

Vierailija
72/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on töissä mieskavereita enemmän kuin naiskavereita, ja lähettelemme viestejä myös vapaa-ajalla. Ei kukaan silti soita iltaisin. Se olisi jo liian outoa.

Vierailija
73/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla sun kaveri. Veisin sinut linnanmäellle huvittelee ja sitten vaikka vuokrataan mökki juhannuksena ja ollaan siellä saunomassa ja lomailemassa. Voitais käydä risteilylläkin koska kaverit sellaista tekee että menevät risteilylle.

Vierailija
74/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylääkö ihmiset oikeasti toisiaan koko ajan?

Vierailija
75/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan persua. Sinulla on varmaan muutama tatuointikin.

Vierailija
76/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ongelma on ihan täysin ap:n korvien välissä ja hänen omaa epävarmuuttaan. Kannattaa myös muistaa että seurustelusuhteet vaihtuu, ystävät pysyy, varsinkin jos alkaa tulla vaatimuksia kenen kanssa saa olla tekemisissä.

Vierailija
77/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en jaksa ihmisiä, niihin ei voi luottaa.

Vierailija
78/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mustis, haluaa tietää kenen kans viestitän.

Vierailija
79/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en jaksa ihmisiä, niihin ei voi luottaa.

Mies on luotettava.

Vierailija
80/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mustis, haluaa tietää kenen kans viestitän.

Kerro jos haluat, pakko ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi