Miesystävälläni on kaverina nainen, en tykkää
Se nainen soitti yks ilta ja minä kuulin keskustelun.
Ei siinä mitään, mutta enkös minäkin oo oikeutettu miespuoliseen kaveriin?
Kommentit (142)
No se oli tutustunut siihen jo ennen mua työpaikallaan ja olin kerran paikalla kun he jutteli.
Ja ovat kuule varmasti joskus panneet.
Tietysti olet. - En olisi valmis ja halukas elämään sellaisessa parisuhteessa, jossa kumppani päättäsi sen kenen kanssa minä saisin olla kaveri mutta tietysti se menee myös toisin päin.
Uskovainen mies
"Tuija täs terve! Mä niin jätän ton liberaali suomimiehen. Mulle tulee varmempi olo semmosen stetson hattusen sovinisti miehen seurassa. Haluun miehen olevan samoilla linjoilla perhearvoista. Ja tähänhän kuuluu keittiössä nökötys.synnytys sun muu hauskuus. Mieshän ite sit käy salaa hoitamassa pussin tyhjennykset tai nököttää himas kuten mäkin."
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, nainen on vammainen.
Miksi pitäisi ajatella aina pahinta ja toista uhkana? Itselläni on miespuolisia hyviä ystäviä ja avopuolisolla on myös naisia ystävinä
Mitä mies tykkäis jos mulle alkaisi soittelemaan joku toinen mies?
Ei ne tapaa muualla, vain työpaikalla ajoittain.
Juu, mun miehellä on myös naispuolinen ystävä. Hänen mielestään kaikki on ok ja niin kuuluu ollakin enkä saa puuttua hänen ystäviin. Vaikka hän välillä tästä valehtelisi.
Minulla ei kuitenkaan saa olla yhtään miestä ystävänä. Mieheni mielestä en pystyisi siihen. Reilua? :D
Kysy siltä, että voisiko sulla olis miespuolinen ystävä. Jos ei, niin jätä se
Kyllä, olet oikeutettu. Itsekin vietin tänään aikaa miespuolisen kaverin kanssa. Vaikka olen naimisissa. Molempien lapsetkin (bestikset) ihan mukana. Eväsretkellä oltiin.
Ihan te varmaan keskenänne voitte sopia näistä, ilman vauvapalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Juu, mun miehellä on myös naispuolinen ystävä. Hänen mielestään kaikki on ok ja niin kuuluu ollakin enkä saa puuttua hänen ystäviin. Vaikka hän välillä tästä valehtelisi.
Minulla ei kuitenkaan saa olla yhtään miestä ystävänä. Mieheni mielestä en pystyisi siihen. Reilua? :D
Miksi suostut tohon?
No.niin, katsoin sen naiskaverin fb-sivua.
On laittanut parisuhteeseen "vaikea selittää"!
Epäilen että tarkoittaa mun miesystävää.
Miestä sillä tuskin on eikä tuu olemaan.
Ja se tietää että me seurustellaan!
Onko nainen paremman näköinen kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen paremman näköinen kuin sinä?
Ei todellakaan. Aika surkean näköinen, istuu pyörätuolissa.
Miksi nainen on laittanut "vaikea selittää" parisuhdetilaansa? Epäilen että pitää miestäni jotenkin tässä kuviossa.
En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, nainen on vammainen.
no, mistä
Sinä sinä siis olet mustasukkainen?
Terveen kuuloinen parisuhde..