Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävälläni on kaverina nainen, en tykkää

Vierailija
10.06.2023 |

Se nainen soitti yks ilta ja minä kuulin keskustelun.
Ei siinä mitään, mutta enkös minäkin oo oikeutettu miespuoliseen kaveriin?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.

Et todella keksi yhtään syytä, miksi ystävystyisi toisen ihmisen kanssa?

Voitko uskoa, että monet miehet pystyvät näkemään naisen myös ihmisenä (ei seksiobjektina) ja useimmat miehet kuten naisetkin kaipaavat muitakin asioita ihmissuhteistaan kun seksiä.

Vierailija
102/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävän kaveripiiri koostuu pitkälti naisista. Olen tavannut suurimman osan. Kokeile sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ongelma on ihan täysin ap:n korvien välissä ja hänen omaa epävarmuuttaan. Kannattaa myös muistaa että seurustelusuhteet vaihtuu, ystävät pysyy, varsinkin jos alkaa tulla vaatimuksia kenen kanssa saa olla tekemisissä.

Saanko kysyä mitä seurustelusuhde sinulle merkitsee? On ihmisiä joille seurustelusuhde merkitsee elämänkumppania ja on se tärkein ihmissuhde elämässä. Silloin ei todellakaan suhtauduta siten, että seurustelusuhteita menee ja tulee mutta ystävät pysyy. Kohtuullisia uhrauksia ja kompromisseja tehdään.

Kyllä, samaa mieltä, mutta uhrauksiin ja kompromisseihin ei todellakaan kuuluu ystävyyssuhteista luopuminen ilman muuta syytä kuin toisen perätön mustasukkaisuus.

Vierailija
104/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.

Et todella keksi yhtään syytä, miksi ystävystyisi toisen ihmisen kanssa?

Voitko uskoa, että monet miehet pystyvät näkemään naisen myös ihmisenä (ei seksiobjektina) ja useimmat miehet kuten naisetkin kaipaavat muitakin asioita ihmissuhteistaan kun seksiä.

Tämä nainen tuskin on kokenut edes seksiä eläissään eikä näytä kiinnostavalta naisena.

Vierailija
105/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ystävänä nainen. Olen joskus ennen ollut hänen kanssaan sängyssäkin kun hetken kokeilimme tulisiko meistä jotain. Ei tullut ja lopetimme mutta olemme edelleen ystäviä.

Nykyinen vaimoni tietää hänet ja on tavannutkin.

Vierailija
106/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi, ei myöskään mieheni. Mitä miehesi saa tältä "ystävältä" mitä ei saa sinulta. Miksi jakaa mielenkiinnon ja ajan työkaveriinsa. En katsoisi.

Vierailija
107/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ongelma on ihan täysin ap:n korvien välissä ja hänen omaa epävarmuuttaan. Kannattaa myös muistaa että seurustelusuhteet vaihtuu, ystävät pysyy, varsinkin jos alkaa tulla vaatimuksia kenen kanssa saa olla tekemisissä.

Saanko kysyä mitä seurustelusuhde sinulle merkitsee? On ihmisiä joille seurustelusuhde merkitsee elämänkumppania ja on se tärkein ihmissuhde elämässä. Silloin ei todellakaan suhtauduta siten, että seurustelusuhteita menee ja tulee mutta ystävät pysyy. Kohtuullisia uhrauksia ja kompromisseja tehdään.

Kyllä, samaa mieltä, mutta uhrauksiin ja kompromisseihin ei todellakaan kuuluu ystävyyssuhteista luopuminen ilman muuta syytä kuin toisen perätön mustasukkaisuus.

Juu ei, se on eron paikka.

Vierailija
108/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi, ei myöskään mieheni. Mitä miehesi saa tältä "ystävältä" mitä ei saa sinulta. Miksi jakaa mielenkiinnon ja ajan työkaveriinsa. En katsoisi.

Tällä määrittelyllä ei saa olla yhtään ystävää. Vain oman kumppanin kanssa saa jutella. Pitää muistaa että seurustelun pitää tuoda omaan elämään lisää, ei poistaa siitä jotain.

Vierailija
109/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä määrittelyllä ei saa olla yhtään ystävää. Vain oman kumppanin kanssa saa jutella. Pitää muistaa että seurustelun pitää tuoda omaan elämään lisää, ei poistaa siitä jotain.

Ei ole kuule ilmaista lounasta, kaikesta saa jotenkin maksaa, myös seurustelusta.

Vierailija
110/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole työkaveri. Käy välillä psikassa missä miesystäväni on töissä ja minäkin käyn.

Ei kyse ole mistään saamisesta, he keskustelevat ja sen ymmärrän.

Soittelua en hyväksy.

Vierailija
111/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kerran mun kämppistä ja se oli suuri virhe..

Vierailija
112/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sillä miehellä on puhelin kiinni.

Joko lataus loppunut tai muu syy.

Vierailija
113/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt alkaa mielikuvitus laukkaamaan tietysti.

Onko käymässä sen naisen luona?

Ap

Vierailija
114/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi viestiin kyllä tämä mies.

Vierailija
115/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta! En mäkään hyväksy mieskaverillinani naispulisia kavereita!

Niinpä!

Eikä miesystäväni hyväksyisi jos mulla olisi kaverina mies, se on varma juttu.

Vierailija
116/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en uskalla soittaa sille jos puhelin edelleen kiinni.

Tulee paha olo ja se pelko kun tätä juttua myllään mielessäni.

Vierailija
117/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti, stressi jäi.

Vierailija
118/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on sen naisen suhdestatus kun näin sen.

Kuvitteleeko se olevansa suhteessa mun mieheen?

Vierailija
119/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on paljon saman sukupuolen omaavia ystäviä tahoillamme. Pariskunta-ystävät yhteisiä.

Vierailija
120/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosituhannella elät?

Itse on nainen ja minulla on paljon miehiä kavereina, työt ja harrastukset olleet sellaisia joissa tutustuu.

Ystävä voi olla kenen vaan kanssa. Yhdellä on mustasukkainen uusi kumppani, enkä saa mennä enää kylään. tms. vaikka vuosia ollaan oltu kavereita. Mielestäni naurettavaa ja tekisi mieli sanoa kaverille, että juokse kun vielä voit.

Itse olet naurettava.  Sinun nimenomaan ei kuulu puuttua heidän kahdenkeskisiin asioihinsa ja heidän suhteeseensa.  Siinä asiassa sinä olet ulkopuolinen ja sellaisena sun on pysyttävä.  Sun asia ei ole sanoa kaverille yhtään mitään mistään juoksemisista.

Hänen suhteensa kumppaniinsa on tärkeämpi kuin suhteensa sinuun.  Ja se kumppani on tärkeämpi kuin sinä, joten pysy pois, jos niin on annettu ymmärtää.

Tämä juuri näissä miesten naispuolisissa kavereissa vikana onkin ; he tunkevat itsensä alueelle, johon heillä ei ole mitään asiaa.