Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälläni on kaverina nainen, en tykkää

Vierailija
10.06.2023 |

Se nainen soitti yks ilta ja minä kuulin keskustelun.
Ei siinä mitään, mutta enkös minäkin oo oikeutettu miespuoliseen kaveriin?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on laittanut "vaikea selittää" parisuhdetilaansa? Epäilen että pitää miestäni jotenkin tässä kuviossa.

En tykkää.

Ehkä sinä puhut tuon auki miehesi kanssa?

Ehkä vielä puhutaan. Ei sekään tykkäisi jos joku mies mulle soittelisi, ei todellakaan.

Et siis saa jutella vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?! Etkä tykkää, että miehesi niin tekee? Aika rajua...

Saa jutella mutta että illalla soittelevat.

Taatusti miesystäväni ei tykkäisi jos tekisin samoin.

Vierailija
42/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä naispuolisia kavereita. Mua ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinullakin saa olla miespuolinen ystävä. Nyt kuitenkin olet sellaisen hommaamassa vsin kostaaksesi miehellesi joten suhteenne ei ole terveellä pohjalla. Tuollainen koston mentaliteetti kertoo lähinnä sen, että on aika erota.

Vierailija
44/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tykkäis jos mulle alkaisi soittelemaan joku toinen mies?

Ihanko oikeasti sinulla ei ole miespuolisia ystäviä jotka soittelevat? Lapsuudesta tai opiskeluajoilta? Tai edes sukulaisia?

Miksi ihmeessä oletat, että jos sinulla asiat on tietyllä tavalla, ne on sitä samaa myös kaikilla muilla??

Vierailija
45/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sinullakin saa olla miespuolinen ystävä. Nyt kuitenkin olet sellaisen hommaamassa vsin kostaaksesi miehellesi joten suhteenne ei ole terveellä pohjalla. Tuollainen koston mentaliteetti kertoo lähinnä sen, että on aika erota.

En tiedä hommaanko kaveria. Se oli vain esimerkki siitä tykkäiskö mies että mulla olisi mies kaverina.

Tuskin.

Vierailija
46/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä mutta jos heittävät vähänkään flirttaavaa juttua keskenään niin sitten liikutaan vaarallisilla vesillä. Joskus kun miehen ja naisen välillä on se jännite joka ikäänkuin ajaa kohti panemista aivan huomaamatta.

Vierailija
47/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä siinä mutta jos heittävät vähänkään flirttaavaa juttua keskenään niin sitten liikutaan vaarallisilla vesillä. Joskus kun miehen ja naisen välillä on se jännite joka ikäänkuin ajaa kohti panemista aivan huomaamatta.

Ei ollut flirttiä. Olin vieressä kun he puhuivat puhelimessa.

Ja onneksi vain yksi puhelu ollut meidän seurustelun aikana, kun oon ollut paikalla.

Vierailija
48/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onneksi vain yksi puhelu ollut meidän seurustelun aikana, kun oon ollut paikalla.

Niin, mitähän kaikkea niissä muissa onkaan puhuttu mitä et ole kuullut. Oliko puhelu niin voimakkaalla että kuulit myös naiskaverin sanat, eikä mies "ohjannut" puhelua siveellisempään suuntaan kun olit kerran vieressä.

Vierailija
49/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosituhannella elät?

Itse on nainen ja minulla on paljon miehiä kavereina, työt ja harrastukset olleet sellaisia joissa tutustuu.

Ystävä voi olla kenen vaan kanssa. Yhdellä on mustasukkainen uusi kumppani, enkä saa mennä enää kylään. tms. vaikka vuosia ollaan oltu kavereita. Mielestäni naurettavaa ja tekisi mieli sanoa kaverille, että juokse kun vielä voit.

Vierailija
50/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitähän kaikkea niissä muissa onkaan puhuttu mitä et ole kuullut. Oliko puhelu niin voimakkaalla että kuulit myös naiskaverin sanat, eikä mies "ohjannut" puhelua siveellisempään suuntaan kun olit kerran vieressä.

Kuulin kaiken.

Vierailija
51/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on nainen ja minulla on paljon miehiä kavereina, työt ja harrastukset olleet sellaisia joissa tutustuu.

Ystävä voi olla kenen vaan kanssa. Yhdellä on mustasukkainen uusi kumppani, enkä saa mennä enää kylään. tms. vaikka vuosia ollaan oltu kavereita. Mielestäni naurettavaa ja tekisi mieli sanoa kaverille, että juokse kun vielä voit.

Minäkin tiedän yhden naisen joka tutustuu tosi helposti miesten kanssa ja on paljon miehiä kaverina. Sitten nää miehet kas kummaa on vain tätä naista lähinnä kyselemässä mukaan eivätkä noteeraa esim. yhteisiä mieskavereita mitenkään. Vaikuttaa vähän omituiselta.

Vierailija
52/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että mies ja nainen voi olla pelkkiä ystäviä. Enkä tykkäisi, jos suhteessamme olisi joku ongelma ja mies menisi juoruamaan siitä jollekin naiselle, kusipää touhua.

Eihän se usein ole mahdollista ihan biologisista syistä johtuen, kun heteromies ja -nainen on tarkoitettu parittelemaan keskenään. Itse tutustutin mies- ja naispuolisen ystävän toisiinsa puhtaasti yhteisen harrastuksen merkeissä, mutta vaikuttaa siltä ettei heidän välillään ystävyydestä ole kyse. Ovat keskenään sellaisessa hurmausmoodissa ja kuin katkaisijasta napsauttamalla muuttuvat taas normaaliksi kun ovat yksin minun seurassani. Koen tämän jotenkin ärsyttävänä kun en ihan tällaista parittamista ajatellut.

Vierailija
53/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että mies ja nainen voi olla pelkkiä ystäviä. Enkä tykkäisi, jos suhteessamme olisi joku ongelma ja mies menisi juoruamaan siitä jollekin naiselle, kusipää touhua.

No sitten et usko. Mutta kertoo kyllä sinusta ihmisenä aika paljon jos alat puolisollesi kertomaan, kenen kanssa hän saa kaveerata ja kenen ei. Ja kenelle hän saa avautua ja kenelle ei.

Vaaditko miestäsi vaihtamaan myös harrastuksia, jos se sattuu olemaan sellainen, jossa on kontaktissa muiden naisten kanssa? Hui kauhistus, kun siellä tutustuu ihmisiin ja saattaa jutella jostakin vähän syvällisemmästäkin asiasta, kuin säästä.

Vierailija
54/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.

Et keksi yhtään syytä? Sulla ei vissiin ole yhtään ystävää?

Vierailija
55/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän yhden naisen joka tutustuu tosi helposti miesten kanssa ja on paljon miehiä kaverina. Sitten nää miehet kas kummaa on vain tätä naista lähinnä kyselemässä mukaan eivätkä noteeraa esim. yhteisiä mieskavereita mitenkään. Vaikuttaa vähän omituiselta.

Ne haluaa panna sitä naista.

Vierailija
56/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole naispuolisia ystäviä jos niitä ei ole tarkoitus panna. Miksi olisi, en keksi yhtään syytä.

Et keksi yhtään syytä? Sulla ei vissiin ole yhtään ystävää?

Et näköjään sinäkään. Miespuolisia ystäviä on.

Vierailija
57/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen tuskin on naisena kiinnostava.

Vierailija
58/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa 😂 Täällähen te kanat yhteen ääneen toitotatte, että miespuoliset kaverit ovat vain kavereita? 🤣

Mies

Kyllä näin on. Se on entinen miespuolinen kaveri jos alkaa ehdotteleen. Tulee ihan helv etin nulju olo. Hrrr...

Vierailija
59/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voi olla ystäviä jos ei ole minkäänlaista seksuaalista vetoa, eli kumpikaan ei viehätä toisiaan ulkonäöllisesti eikä ole tarvetta viljellä mitään kaksmieliflirtflirttejä. Jos nainen ja mies eivät voi keskenään olla yhtä asiallisesti kuin nainen-nainen ja mies-mies-tilanteissakin niin kyse ei ole pelkästä ystävyydestä vaan alakerta vie.

Vierailija
60/142 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen voi olla ystäviä jos ei ole minkäänlaista seksuaalista vetoa, eli kumpikaan ei viehätä toisiaan ulkonäöllisesti eikä ole tarvetta viljellä mitään kaksmieliflirtflirttejä. Jos nainen ja mies eivät voi keskenään olla yhtä asiallisesti kuin nainen-nainen ja mies-mies-tilanteissakin niin kyse ei ole pelkästä ystävyydestä vaan alakerta vie.

Höpö höpö. Olen ollut suhteessa saman miehen kanssa monta kymmentä vuotta, heitän kaksimielistä läppää kaikkien kanssa, mutta seksiä harrastan ainoastaan mieheni kanssa. Minulla on tarkat rajat ja ystävyys on ohi jos ne ylitetään. En halaile enkä pussaile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi