IL Nuori mies oli kuvannut naisia salaa julkisissa vessoissa seinien alta, osa videoista jopa 10-30 minuutin mittaisia.
Nuori mies kuvannut kuukausien ajan naisia salaa julkisissa vessoissa seinien alta, osa videoista jopa 10-30 minuutin mittaisia. Oli sitten kavereilleen esitellyt näitä jonka myötä jäi vihdoin kiinni.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d4cb3375-ebc3-4d1a-878e-57bca9f2b47d
Kommentit (20)
Tuollaisia sääliöitä pitäisi lyödä kivellä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen on tehnyt vessassa 30 minuuttia?
Hohoijaa mitä vatipäitä taas liikenteessä
Toivottavasi jäi kiinni se kavaltaja. Turpiin ja kunnolla.
No jokaisella on omat mieltymykset ja harrastukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei tajua että akka odotti että joku tulis panemaan sitä perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin jo tuota kymmentä minuuttiakin. Täytyy olla kakka tiukassa. Oikein sellainen liisterikakka.
Vierailija kirjoitti:
Hän yritti virittää vessanpönttöä karaokelaitteeksi, jotta voisi laulaa iskelmiä käsienpesun tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Persu hyväksyy jonkun sekopään teot, kun tuollain pitää kuvauksen uhriksi joutuneita vähätellä?
> Sata päiväsakkoa tekee miehen tuloilla 3 000 euroa.
Jaha, eli joku lähi idän herrasmies pääse halvemmalla kun se ra iskaa alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin jo tuota kymmentä minuuttiakin. Täytyy olla kakka tiukassa. Oikein sellainen liisterikakka.
Ei sitten tullut mieleen, että mies istuu 30min yhdessä loosissa ja kuvaa, kun viereisessä käy 15 naista? Tai editoi videoista niin pitkän kooskeen kun on halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Jos on löysä niin menee aikaa pyyhkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen, että mies istuu 30min yhdessä loosissa ja kuvaa, kun viereisessä käy 15 naista? Tai editoi videoista niin pitkän kooskeen kun on halunnut?
Ei tullut mieleen, koska uutisessa ei mainittu sellaisesta mitään. Hyvä huomio sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on löysä niin menee aikaa pyyhkimiseen.
30min?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyy olla jos vessassa menee 30 minuuttia
Lisää vaan niitä unisex vessoja, ei naiset mitään omia tiloja tarvitse! Eiks nii...
Tällaista se on kun ma muja päästää maahan.
Onneksi tällä tyypillä oli sentään järkeviä tuttavia, jotka ilmiantoivat kaverin.