Onko kukaan käyttänyt Anyfiniä?
Onko kokemuksia Anyfinistä? Mulla on kaksi luottokorttia, joissa molemmissa on velkaa jonkin verran. Olen saanut niitä aina jonkin verran lyhennettyä, mutta sitten aina tulee joku yllättävä juttu ja joko on ostettava kortilla joku uusi juttu tai velan maksuun varaamani raha meneekin johonkin muuhun. Korteilla on aika korkeat korot, joten nyt päädyin sitten kysymään anyfiniltä että saisko niitä korkoja madallettua. Hyväksyin heidän tarjouksen tänään ja nyt odottelen, että he hoitaa ne mun velat pois ja sitten olen velkaa vain anyfinille sen summan, mitä korteilla yhteensä oli. Kuukausierä oli ihan kohtuullinen. Paljon pienempi, kuin mitä olen kuukausittain maksanut tähän asti. Voi olla ihan hyväkin juttu jos tulee joku tiukempi kuukausi, niin ei sitten ole niin isoa summaa pakosti maksettavana. Toki milloin tahansa voi maksaa lisäeriä tai vaikka koko summan pois, jos tulee joku isompi pompsi jostain rahaa. Vaikuttaa lupaavalta ja nosti heti omaa fiilistä. Kyllä näistä veloista vielä päästään.
Kommentit (28)
Tässä vielä Anyfin alekoodi: nhays
Uusi asiakas liittää koodin lainahakemukseensa ja jos se hyväksytään, saa ensimmäiseltä laskulta 20,00€ alennusta, kuten myös minä.
Nina-Hanna
Mäkin (tästä alekoodista innostuneena) laitoin hakemuksen anyfinille muutamasta osamaksuvelasta ja yhdestä isommasta velasta. Näihin tuli siis kaikkiin oma tarjous ja jokaisesta pieneni todellinen vuosikorko (tätä vuosikorkoa pitää tarkastella), kahdesta n. 2% ja yhdestä yli 5%!. Ja tosiaan jokaisesta sain tuon 20€ heti pois! Kuukausierä pieneni aika tavalla, mutta maksuaika on myös pidempi. Aion kyllä maksaa itse vähän enemmän jotta pääsen nopeammin lainoista eroon.
Välillä ne lainatarjoukset on niin sekavia ettei saa selvää kaikista kuluista, niin tässä oli ainakin tosi selkeä. Ja toi appi on kans kiva! Eli kyllä mä voi suositella, jos sitä velkaa jo on ja haluaa pienemmät korot. Tai ainakin kokeilee millasen tarjouksen saa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin (tästä alekoodista innostuneena) laitoin hakemuksen anyfinille muutamasta osamaksuvelasta ja yhdestä isommasta velasta. Näihin tuli siis kaikkiin oma tarjous ja jokaisesta pieneni todellinen vuosikorko (tätä vuosikorkoa pitää tarkastella), kahdesta n. 2% ja yhdestä yli 5%!. Ja tosiaan jokaisesta sain tuon 20€ heti pois! Kuukausierä pieneni aika tavalla, mutta maksuaika on myös pidempi. Aion kyllä maksaa itse vähän enemmän jotta pääsen nopeammin lainoista eroon.
Välillä ne lainatarjoukset on niin sekavia ettei saa selvää kaikista kuluista, niin tässä oli ainakin tosi selkeä. Ja toi appi on kans kiva! Eli kyllä mä voi suositella, jos sitä velkaa jo on ja haluaa pienemmät korot. Tai ainakin kokeilee millasen tarjouksen saa.
Mä lisään vielä, että tuolta tulee siis yksi kuukausilasku ja könttänä yksi lyhennys. Ei ole mitään nostopalkkioita eikä kuukausimaksuja vaan se pelkkä korko kuluna. Saa appin mukaan 2 lyhennysvapaata vuodessa, mutta tästä en tiedä enempää kun en ole käyttänyt.
Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://go.lead-click.com/2k5 Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi asiakas liittää koodin lainahakemukseensa ja jos se hyväksytään, saa ensimmäiseltä laskulta 20,00€ alennusta, kuten myös minä.
Nina-Hanna
Vieläköhän tän saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina-Hanna
Vieläköhän tän saa?
Kyllä! Laita hakemukseen alekoodi nhays ja saat heti 20,00 euroa pois ensimmäiseltä laskulta.
Täällä olisi kans toimiva koodi Anyfinille, eli tällä koodilla: HOjnUzPCl saat 20e vähennyksen ensimmäiseltä laskultasi.
KOODI: HOjnUzPCl
Eli muista liittää rekisteröityessäsi koodi: HOjnUzPCl niin voit saada matalamman koron lainallesi ja vielä 20,00 € vähennyksen ensimmäiseltä laskultasi
Itse ollut asiakkaana jo useamman vuoden, ja useita kalliimpia osamaksuja siirretty ja lyhennetty Anyfinin halvemmilla koroilla. Kokemukseni Anyfinistä on pelkästään hyviä ja asiakaspalvelu on hyvinkin toimivaa ja ystävällistä.
Anyfin tarjoaa nykyiselle lainallesi aina matalamman koron ja siirtäessäsi lainan Anyfinille nykyisen lainasi mahdollinen laskutusmaksukin ja tilinhoitomaksu jäävät pois, eli ne on Anyfinillä 0e/kk, joten todelliset kulut voivat tippua tämänkin vuoksi yleensä melko reilusti.
Anyfin ei peri erillistä laskutusmaksua tai tilinhoitomaksua, vaan sen palvelu on täysin ilmainen hakea ja saada tarjous. Palvelun idea on auttaa laskemaan vanhan luoton todellista vuosikorkoa, jotta asiakas voi säästää kuluissa. Hakeminen on ilmaista, ja tarjouksen saa vain jos Anyfin pystyy pienentämään luoton kustannuksia.
Moi,
itsekin rahoitin juuri kallista velkaa Anyfinin kautta (luottokortin ja osamaksuoston). Korko pieneni merkittävästi. Eiväthän he myönnäkään lainaa mikäli eivät voi kuluja pienentää.
itse lähinnä testasin, mutta kun huomasin kuinka merkittävän säästön sain, tartuin tarjoukseen. Kaikki on sujunut hyvin, mutta enpä ole aspaa tms. mihinkään tarvinnut, joten en osaa sanoa tästä.
Nina-Hanna