Paistinkauhan pesu
Meillä meni kauhan pinta pilalle ja se on astianpesukoneessa pesty. Kauhan pinnasta irtosi pieniä palasia ja se voi lisäkäytöllä tuhoutua kokonaan. Huonolaatuisia näyttää olevan, vaikka ei ollut kauha halvimmasta päästä. Mikähän tällaisenkin saa aikaan.
Kommentit (9)
Luitko kauhan hoito-ohjeita ollenkaan? Yleensä ne ovat siinä kauhan ympärillä olevassa pahviläpyskässä kerrottuna selväsanaisesti sekä kuvina tekstejä ymmärtämättömille.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ostaa muovista paskaa tai pinnoitettua metalliseosta. Rosteri on ainoa oikea.
Ei ollut muovilla päällystetty ja metalliseoksella tehty. Kuulin, että ei saisi pestä näitä kauhoja astianpesukoneessa, kun voi tuhota kauhan pinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ostaa muovista paskaa tai pinnoitettua metalliseosta. Rosteri on ainoa oikea.
Ei ollut muovilla päällystetty ja metalliseoksella tehty. Kuulin, että ei saisi pestä näitä kauhoja astianpesukoneessa, kun voi tuhota kauhan pinnan.
Vielä kerran: Älysitkö lukea hoito-ohjeet? Jos et, oma on vikasi, ei muuta kuin uuden kauhan ostoon.
No jos se on alumiinia, ei se kestä konepesua. Mulla on vispilä,siivilä ja lihanuija jotka pitää pestä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerran: Älysitkö lukea hoito-ohjeet? Jos et, oma on vikasi, ei muuta kuin uuden kauhan ostoon.
En ostanut itse kauhaa ja ostaja oli kerennyt ottaa pois kauhasta hoito-ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostanut itse kauhaa ja ostaja oli kerennyt ottaa pois kauhasta hoito-ohjeet.
Olisi se tieto netistäkin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
No jos se on alumiinia, ei se kestä konepesua. Mulla on vispilä,siivilä ja lihanuija jotka pitää pestä käsin.
Pinta vaan hapettuu, kestää se muuten.
terv. Seppä jo kolmannessa polvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinta vaan hapettuu, kestää se muuten.
terv. Seppä jo kolmannessa polvessa.
Juu voi muuten kestää,mutta en heti halua katsoa ruostuneen näköistä siivilää kun sen vasta ostin.