Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka näyttää paljon paremmalta silmälasit päässä kuin ilman rillejä?

Vierailija
20.04.2026 |

Mulla on pienet silmät ja jotenkin tyhjä, valju ja lättänä naama, johon silmälasit tuo ryhtiä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit kyllä rumentaa yleisesti.

Vierailija
2/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eri mieltä, mun mielestä silmälasit ei rumenna. Suurin osa näyttää paremmalta laseilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eri mieltä, mun mielestä silmälasit ei rumenna. Suurin osa näyttää paremmalta laseilla.

Ai eri mieltä siitä, että näytän paremmalta silmälaseissa?

Ap

Vierailija
4/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo "Mä olen eri mieltä, mun mielestä silmälasit ei rumenna. Suurin osa näyttää paremmalta laseilla." kommentti taisi olla tuolle käyttäjälle, joka sanoo että silmälasit rumentaa.

Mulle sopii myös silmälasit, ja näytän paremmille niiden kanssa kuin ilman. Mulla samanlaiset kasvot kuin aloittajalla. Monet miehet näyttää myös paremmille laseilla kuin ilman: itse yleensä kiinnitän heihin huomiota.

Vierailija
5/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vähän sen takia kaipailen rillejä takaisin, että ne peittivät sopivasti tummia silmänalusia eikä näy ihan kaikki juonteet miinuslinssien takaa. Mutta pikkuhiljaa alan tottua rillittömään ulkonäkööni, kun tässä on pari kuukautta saanut olla niistä luopuneena.

Vierailija
6/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sompuilla muotina käyttää vahvuuksettomia rillejä. Kerralla luullaan mielestään fiksuksi?

Vierailija
7/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuslasithan nimenomaan pienentävät silmiä. Ap:lla lienee siis pluslasit. Kyllä se plussakin tosin pahalta näyttää, jos sitä on liikaa. Tulee kunnon mulkosilmät.

Vierailija
8/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän myös omasta mielestäni paremmalta silmälasien kanssa. Toki täytyy valita ne omiin kasvonpiirteisiin sopivat kehykset myös. Mulla on pyöreät ja vähän mitäänsanomattomat kasvot, joihin hyvät kehykset tuo luonnetta ja myöskin ryhtiä. Näytän mielenkiintoisemmalta lasit päässä!

Vierailija
9/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taas on lähes mahdotonta löytää omiin kasvoihin hyvin istuvia ja sointuvia laseja. Paljon paremmalta näytän ilman laseja siis. Laseroperaatio ei minulle sovi kun vahvuudet vaihtuu lähes vuoden välein, eli pakko mennä laseilla.

Vierailija
10/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oonko pahemman tai paremman näköinen silmälasien kanssa. Niitä nyt vaan on käytettävä, jos haluaa nähdä muutakin kuin sumeita väriläiskiä.

Vierailija
11/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hassua, mite henkilön kasvoista näkee, että on käyttänyt pitkään laseja, ja nyt on poikkeuksellisesti piilarit tai on käynyt näönkorjausleikkauksessa. Silmien ympärys on jotenkin ihan eriparia muun kasvojen ihon kanssa. Tämän ero kyllä tasoittuu ajan myötä. 

Vierailija
12/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en näe itseäni ilman laseja.

Vierailija
13/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama oonko pahemman tai paremman näköinen silmälasien kanssa. Niitä nyt vaan on käytettävä, jos haluaa nähdä muutakin kuin sumeita väriläiskiä.

Sama! Olen joskus yrittänyt opetella käyttämään piilareita ja ne ei vaan sopinut mun elämään. Olen sellaista wash&go-tyyppiä kaiken suhteen, mikä tulee ulkonäköön. Piilareista oli liikaa vaivaa ja harmia. Aina mulle niitä kuitenkin tyrkytetään optikolta, että eikö edes juhliin? No ei edes juhliin! Sen kerran vuodessa voin mennä juhliinkin rilleissä. Ja ilman rillejä en voi olla. 

Vierailija
14/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli muuten hyvä! :D Aika hakuammuntaahan se lasien valitseminenkin on, kun eihän siinä yhtään näe, miltä ne päässä näyttää. 

Vierailija
15/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinuslasithan nimenomaan pienentävät silmiä. Ap:lla lienee siis pluslasit. Kyllä se plussakin tosin pahalta näyttää, jos sitä on liikaa. Tulee kunnon mulkosilmät.

-6 vahvuudet.

Ap

Vierailija
16/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten hassua, mite henkilön kasvoista näkee, että on käyttänyt pitkään laseja, ja nyt on poikkeuksellisesti piilarit tai on käynyt näönkorjausleikkauksessa. Silmien ympärys on jotenkin ihan eriparia muun kasvojen ihon kanssa. Tämän ero kyllä tasoittuu ajan myötä. 

No tämäpä. Ainakin omat silmät näyttää siltä kuin ne olisivat jotenkin erikoisen syvällä kuopissaan, varsinkin heti silmäleikkauksen jälkeen tää ärsytti omassa peilikuvassa.

-5

Vierailija
17/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan ottanut itsestäsi kuvaa ilman silmälaseja?

Ap

Vierailija
18/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hakusessa pienikehyksiset lasit. Pitäisi saada silmäpussit ja rinkulat piiloon. Näytän miltä näytän, mutta laseilla parempi.

Vierailija
19/19 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joen näyttävän paremmalta laseissa kuin ilman, vaikka minulla on isot ja kauniinmuotoiset silmät. Minulla on vaaleat piirteet ja jaksan harvoin meikata, joten lasit tuovat ryhtiä. Toisaalta, myös silloin kun olen lauttautunut ulos lähtiessä, arvon pitkään menenkö laseilla vai ilman ja useimmiten päädyn laseihin. Jos miehen mielipidettä kysyn, hänkin valitsee lasit useimmiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi