Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittavatko miehet dettiapeissa hakevansa parisuhdetta, vaikka eivät oikeasti hae?

Vierailija
10.06.2023 |

Voi hyvin olla että minulle on sattunut tietyn tyyppisiä miehiä, koska en itsekään ole varma mitä haen.

Mutta ihmettelen vaan. Tuntuu olevan yleistä.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman Tinder selailukokemukseni perusteella siellä on n. 5% miehiä jotka ovat suoraan kirjoittaneet etsivänsä elämänkumppania tai parisuhdetta. Kaikilla muilla lukee "en tiedä vielä", "lyhyttä juttua" "treffiseuraa" tms. Tämä siis ikäluokassa 30-40.

Jäätävän turhauttavaa kun itse olen etsimässä nimenomaan oikeaa parisuhdetta, joten jos toinen osapuoli ei edes tiedä mitä on etsimässä niin pakko vaan ohittaa sellaiset.

Naiset aina väittävät, että parisuhdetta etsivä mies olisi jonkinlainen haluttu harvinaisuus.

Oma kokemus parisuhdetta etsineenä tavismiehenä oli 44 treffien jälkeiset pakit putkeen kaikenlaisilla tekosyillä ja muilla selityksillä miten ikinä ei ollut kemiaa tai kipinää tai ihastumista.

Vierailija
102/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman Tinder selailukokemukseni perusteella siellä on n. 5% miehiä jotka ovat suoraan kirjoittaneet etsivänsä elämänkumppania tai parisuhdetta. Kaikilla muilla lukee "en tiedä vielä", "lyhyttä juttua" "treffiseuraa" tms. Tämä siis ikäluokassa 30-40.

Jäätävän turhauttavaa kun itse olen etsimässä nimenomaan oikeaa parisuhdetta, joten jos toinen osapuoli ei edes tiedä mitä on etsimässä niin pakko vaan ohittaa sellaiset.

Naiset aina väittävät, että parisuhdetta etsivä mies olisi jonkinlainen haluttu harvinaisuus.

Oma kokemus parisuhdetta etsineenä tavismiehenä oli 44 treffien jälkeiset pakit putkeen kaikenlaisilla tekosyillä ja muilla selityksillä miten ikinä ei ollut kemiaa tai kipinää tai ihastumista.

Kai muistit kertoa heille aktiivisesta Av-palstailusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi ilmoittaa hakevansa pelkkää seksiä jos vastauksia haluaa.Luulisi olevan itsestäänselvää jopa naisen logiikalla.

Sitten pitää mennä (suomalaiselle) maksulliselle, eikä huijata ihmisiä.

Vierailija
104/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen puhuu miehestä, pitää aina tarkentaa millaisesta miehestä puhutaan.

Usein, tai oikeammin useinmiten, parisuhteeseen halutaan se Tinder-mies joka ei ole sellaiseen saatavilla.

Vierailija
105/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiapit on saalistuspaikkoja irtoseksiä hakeville. Yh:t tekee ihan mitä vain käskee kun vähän saa positiivista huomiota mieheltä.

Vierailija
106/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu. Jos miehestä haistaa metrien päähän että sille kelpaa kuka vain, niin kukaan ei halua olla jollekkin se kuka vain. Kaikki haluaa että heihin ihastutaan heidän persoonansa ja yksilöllisyyden takia, ei siksi että kuka vaan joka huolii kelpaa.

Vierailija
107/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu. Jos miehestä haistaa metrien päähän että sille kelpaa kuka vain, niin kukaan ei halua olla jollekkin se kuka vain. Kaikki haluaa että heihin ihastutaan heidän persoonansa ja yksilöllisyyden takia, ei siksi että kuka vaan joka huolii kelpaa.

Jatkan vielä esimerkillä. Juttelin tässä taannoin jonkun miehen kanssa yhden kerran. Sen yhden kerran aikana hän jo kehui minua maasta taivaaseen, tulitti kaikenmaailman sydänhymiöillä ja kertoi miten hän innostuu aina tosi helposti. Tuo on pelottavaa. Tuollaisesta tulee vibat ettei pääse eroon millään jos menee tapaamaan. Ja että kuka vain käy. Eihän hän tuntenut minua yhtään, mistä hän siis on niin innoissaan? Siitä että joku nainen vähän juttelee? Keskustelu jäi siihen yhteen kertaan.

Vierailija
108/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit on saalistuspaikkoja irtoseksiä hakeville. Yh:t tekee ihan mitä vain käskee kun vähän saa positiivista huomiota mieheltä.

Ihan ei voi kaikille tehdä ihan mitä vaan ne käskee kun yhdessä päivässä tulee joku +1000 tykkäystä. Mutta yritetään yritetään. Me yh:t ollaan onneksi tehokkaita.

Vierailija
109/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tapa saada revaa.

Vierailija
110/122 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tapa saada revaa.

Ville 10 v. puhuu täällä rumia

Vierailija
111/122 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
112/122 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että valtaosa miehistä valehtelee tarkoitusperistään tinskussa. Koska jos mies ilmoittaa hakevansa pelkkää seksiseuraa, niin tykkääjät ovat hyvin harvassa, paitsi jos mies on huippukomea. Huijaamalla pääsee parempaan lopputulokseen, kun aitoa halua parisuhteeseen ei ole, vaan panot on pelkästään mielessä.

Sitten kun on muutaman kerran nähty tai kuukauden-kaksi, niin jonkun verukkeen perusteella mies päättää tapailun ja nainen saattaakin olla jo ihastunut. Kun lopulta ja taas kerran nainen joutuu pelimiehen "uhriksi", niin tekehän se kyyniseksi ja myöskin varovaiseksi tulevien juttujen suhteen, kun aina sama juttu.

Niitä verukkeita:

-"En olekaan vielä valmis uuteen parisuhteeseen"

-"Välimatka (vaikka sillä ei ollut aiemmin merkitystä"

-"Liian pienet lapset"

-"Syy on minussa, et olisi voinut tehdä mitään toisin"

-"Eksä on liian paljon mukana elämässäsi"

-"En halua muuttaa enää yhteen kenenkään kanssa"

-"Koirat vievät liikaa aikaa elämästäsi, eikä ilman niitä pääse mihinkään reissuun"

-"En halua tutustua sukuusi/lähimmäisiisi"

Onhan näitä..

Vierailija
113/122 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että valtaosa miehistä valehtelee tarkoitusperistään tinskussa. Koska jos mies ilmoittaa hakevansa pelkkää seksiseuraa, niin tykkääjät ovat hyvin harvassa, paitsi jos mies on huippukomea. Huijaamalla pääsee parempaan lopputulokseen, kun aitoa halua parisuhteeseen ei ole, vaan panot on pelkästään mielessä.

Sitten kun on muutaman kerran nähty tai kuukauden-kaksi, niin jonkun verukkeen perusteella mies päättää tapailun ja nainen saattaakin olla jo ihastunut. Kun lopulta ja taas kerran nainen joutuu pelimiehen "uhriksi", niin tekehän se kyyniseksi ja myöskin varovaiseksi tulevien juttujen suhteen, kun aina sama juttu.

Niitä verukkeita:

-"En olekaan vielä valmis uuteen parisuhteeseen"

-"Välimatka (vaikka sillä ei ollut aiemmin merkitystä"

-"Liian pienet lapset"

-"Syy on minussa, et olisi voinut tehdä mitään toisin"

-"Eksä on liian paljon mukana elämässäsi"

-"En halua muuttaa enää yhteen kenenkään kanssa"

-"Koirat vievät liikaa aikaa elämästäsi, eikä ilman niitä pääse mihinkään reissuun"

-"En halua tutustua sukuusi/lähimmäisiisi"

Onhan näitä..

Tapailin tällaista. Ensin sanoi että ei halua enää lapsia. Sitten sanoi että ei mene sterilisaatioon koska voi vielä 50-vuotiaana (nyt 43) haluta lapsia. Sanoi että ei halua enää uusperhettä. Sanoi myös että pitää lapsista ja uusperhe ok, mutta kolme lasta on liikaa. Todellisuudessa ei pysty saamaan biologisia lapsia, tämän kertoi myös itse.

Sama ihminen sanoi siis nämä kaikki samalle ihmiselle. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
114/122 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein liian hyvää ollakseen totta noissa tarjolla.

Vierailija
115/122 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ns pelimiehet on naisia huijannut päästäkseen sänkyyn ja tämä tosirakastuneen esittäminen lienee tempuista vanhin.

Vierailija
116/122 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tasan kaksi asiaa mielessä raha ja pillu.

Vierailija
117/122 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
118/122 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on naisten mielestä todella komea ja heittää aina todella tökeröä kommenttia ja muuta ja aina pääsee deiteille ja "perille asti", eli naiset eivät yhtään välitä, mitä ajattelee tai sanoo, kun on komea.

Vierailija
119/122 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit tuntuu olevan täynnä 40-55 v varattuja miehiä, jotka ovat muka vaimonsa luvalla hakemassa seuraa tai avoimessa suhteessa. Toki on niitäkin, jotka ilmoittavat olevansa salaa liikkeellä ja profiilikuva puuttuu.

Kannattaa pyytää sen luvan antaneen vaimon puhelinnumero, niin voi loppua peli lyhyeen.

MInä olen ihan oikeasti avoimessa suhteessa (asia jota miehen ei kannata profiilissaan kertoa, jos mielii saada yhtään vastausta). 

Kerran eräs treffiseuralainen sanoi selvittävänsä vaimoni puhelinnumeron ja käräytävänsä minut, kun ei uskonut kertomusta avoimesta suhteesta. Tarjouduin antamaan vaimon numeron jotta voi kysyä asiasta heti.

Sen jälkeen daamista ei näkynytkään kuin kantapäät.

Vierailija
120/122 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi ilmoittaa hakevansa pelkkää seksiä jos vastauksia haluaa.Luulisi olevan itsestäänselvää jopa naisen logiikalla.

Eikö miehiä yhtään häiritse valehdella ja huijata? Missä on miesten moraali?

Häiritsee, mutta jos haluaa edes mahdollisuuden tapaamiseenon pakko muuntaa totuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi