Kauhea krapula,en kestä. Miksi krapula muuttuu Keski iässä näin kamaliksi?
Nuorena otti Buranaa,joi kupin kahvia ja mentiin taas. Nyt voi vaan maata ja voivotella. Kahvi ei maistu eikä rööki. Ja tässä tilassa mennään sitten seuraavat kolme päivää. Heikottaa,väsyttää,pyörryttää.
Kommentit (74)
Miten joku voi hakea lapsensa hoidosta krapulassa? Antaa lapsen olla hoitopaikassa ja parantelee rauhassa olojaan.
Liika on liikaa, mutta kohtuu on ehdottomasti liian vähän.
K.A. Fagerholm
Vierailija kirjoitti:
No varmaan hyvässä kunnossa ensinnäkin maksa kun vetää alkoa ja Buranaa. 👍
Mieluummin Buranaa alkon kanssa kuin Panadolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä krapuloita pakottaa hankkimaan? Jätä viinat juomatta, niin et kärsi krapuloista.
Ei ole muita laillisia päihteitä ja ihminen on halunnut päihteitä aina. Kuten on nähty niin kiellot tai rangaistuksetkaan eivät estä päihteiden/huumeiden käyttöä. Se ei ole loogista että ainoaksi päihteeksi on valittu yksi haitallisimpia aineita. Yksi paha krapulaoire on unettomuus. Sen takia oli pakko vähentää juomista.
Järkihän siinä menee kun on aina selvinpäin. Oma pää niin oma alkoholia vähemmän haitallinen valinta. Se on laillista jo siellä mistä kielto alkoi ja euroopassa monessa maassa sallittua. Aivan sairasta että sen käyttökin on suomessa rikos. Ei se ole oikea rikos kun eihän itsensä päihdyttäminen ole rikos.
Jopa jotkut eläimet hankkiutuu päihtyneeseen tilaan ihan vaan päihtymisen ilosta.
Aika monet eläimet. Siitä tuli ohjelma muistaakseni foxsilta. Hevoset, porot, koirat, kissat jne jne.
Alkoholiton olut on ihan hyvää. Illassa max 2 lasia viiniä. Tähän on tultu yli kuusikymppisemä. Muuten menee seuraava päivä hukkaan.
Onneksi sellaisen hankkiminen on täysin vapaaehtoista.
Huutista. Et osaa ryypätä edes :D
Pahimmat krapulat olen kärsinyt silloin parikymppisenä, kun muut muka on lähtenyt suoraan baarista töihin... Kyllä minä oksensin ja kärsin surkeasta olosta enkä olisi mitenkään voinut lähteä töihin tms. Näin vähän päälle kolmekymppisenä tulee jokusen kerran vuodessa juotua ihan kunnolla humalaan asti enkä oksentele tms. ja olen kykenevä toimimaan normaalisti jo puolen päivän jälkeen. Olen oppinut tosin juomaan paljon vettä, kun juon alkoa.
Päihdeongelmaisten kannattaa äänestää Vihreitä tai Kokoomusta. Ne puolueet haluavat laillistaa huumeet ja kaikenlaisen imppaamisen.
Ikävöin sitä fiilistä kun on baarin vessassa pissalla,hihityttää ja olo on ihanan kevyt. Ikinä ei pissaaminen ole niin mukavaa kuin kunnon nousuhumalassa.
Silti en enää juo alkoholia. Sillä niin kivaa kuin humalassa onkin, niin aamulla eri fiilikset kun kumisin jaloin ryömii vessaan ja kädet täristen ryystää mehua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä joit?
Siideriä ja lonkeroa. A.p
Minä voin juoda mutta pitää osata lopettaa ajoissa. Viisi olutta ok viisitoista ei. Kroppa ei kestä enää mitä nuorena.
Nainen 51vuotta
Varmaankin siksi koska toleranssin (sietokyvyn) myötä käyttömääräkin lisääntyy ennenkuin tulee sama tunnelma ja elimistöön kertyy haitallisia aineita enemmän jotka krapulan aiheuttaa.
Siis suoraan sanottuna ennen vaikka riitti neljä paukkua niin nyt tarviit reilu kymmenen että vaikuttaa samalla tavalla kuin ennen nuo neljä.
En pysty juomaan alkoholia niin paljon, että tulisi krapula. Kuudesta kaljasta muutaman tunnin aikana tulee jo illalla oksennus. Juomista seuraavana päivänä olen aina ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Kaikki päihteet kaikkiin kauppoihin vapaasti ostettavaksi ja vielä halpaan hintaan.
Sillä tavalla päihdehörhöistä päästään lopullisesti. Luonnonvalinta hoitaa homman.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin siksi koska toleranssin (sietokyvyn) myötä käyttömääräkin lisääntyy ennenkuin tulee sama tunnelma ja elimistöön kertyy haitallisia aineita enemmän jotka krapulan aiheuttaa.
Siis suoraan sanottuna ennen vaikka riitti neljä paukkua niin nyt tarviit reilu kymmenen että vaikuttaa samalla tavalla kuin ennen nuo neljä.
Eikös se yleensä menee toisinpäin? Hirveä krapula tulee jo muutamasta lonkerosta, kun nuorena on voinut vetää kaksin käsin tequilaa ym.
Illalla juodaan hilpeinä kaljaa, aamulla ollaan kalpeena hiljaa.
Tuleeko kava kavasta krapula? Miten se muuten vertautuu alkoholiin olisi kiva tietää. Ainakin sitä juodaan samaan tapaan. Lisäksi odotan edelleen ohjeita päihteiden oikein käytöstä.
Jopa jotkut eläimet hankkiutuu päihtyneeseen tilaan ihan vaan päihtymisen ilosta.