Opetushallitus päiväkotien ohjeeksi: "Pojilla voi olla pimppi"
"Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."
Kohdassa "Sukupuolen moninaisuus": https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus
Kommentit (1338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta meininkiä. Onkohan lapsivaltuutettu tästä tietoinen?
Niin, eikö ennen ollut ohjenuorana, että lasta ei pidä altistaa liian varhain aikuisten asioille? Että pitää suojata lasta niiltä?
Miten tällaista hämärää huttua, josta ei vallitse edes aikuisten kesken konsensusta, voidaan syöttää aivan pikkulapsille!
Vaikuttaa siltä, että sairaat yksilöt ottaneet yhteiskunnan haltuunsa. Nyt lapsista tehdään jo pienestä alkaen seksualisoituja objekteja jotta heitä on helpompi käyttää hyväkseen. En ihmettelisi vaikka seuraava virallinen peliliike olisi se pedofilian laillistaminen omaksi seksuaaliseksi muodokseen.
Tähdet,tähdet-ohjelman studioyleisössä oli alakouluikäisiä lapsia ja esiintyjistä yksi ja toinen esiintyi lavalla haarat levällään. Älkää viekö lapsia mitä tahansa showta tai ohjelmaa katsomaan. Lapsille on oma musiikki ja omat tapahtumat tehty.
Tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta meininkiä. Onkohan lapsivaltuutettu tästä tietoinen?
Niin, eikö ennen ollut ohjenuorana, että lasta ei pidä altistaa liian varhain aikuisten asioille? Että pitää suojata lasta niiltä?
Miten tällaista hämärää huttua, josta ei vallitse edes aikuisten kesken konsensusta, voidaan syöttää aivan pikkulapsille!
Vaikuttaa siltä, että sairaat yksilöt ottaneet yhteiskunnan haltuunsa. Nyt lapsista tehdään jo pienestä alkaen seksualisoituja objekteja jotta heitä on helpompi käyttää hyväkseen. En ihmettelisi vaikka seuraava virallinen peliliike olisi se pedofilian laillistaminen omaksi seksuaaliseksi muodokseen.
Tähdet,tähdet-ohjelman studioyleisössä oli alakouluikäisiä lapsia ja esiintyjistä yksi ja toinen esiintyi lavalla haarat levällään. Älkää viekö lapsia mitä tahansa showta tai ohjelmaa katsomaan. Lapsille on oma musiikki ja omat tapahtumat tehty.
Jos lapsi saa jo 5-6 vuotiaana päättää sukupuolestaan, koulussa siitä viitsiikö lähteä joulukirkkoon jossa veisataan Hoosianna tai kevätjuhlaan jossa veisataan Suvirsi, tuskin kysyy vanhemmiltaan yhtään mitään. Mikä sääli.
Jos tuo asia kerrotaan lapsille (toivottavasti ei) niin pitäisi korostaa, että se on erittäin harvinaista.
Ei kai lapsille tehdä sukupuolenvaihdosleikkauksiakaan, niin miksi siitä pitää kertoa pienille lapsille ollenkaan? Ei lapset kykene ymmärtämään aikuisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aika tullaan tulevaisuudessa muistamaan historiassa aikana jona aivopesu ja mielisairaat ajatukset levitetään lapsillekkin... Biologiassa on vain 2 sukupuolta eikä tule koskaan olemaan muuta. Eläinkunnassa pätee ihan sama asia että uroksilla on pippeli ja naarailla kolo eikä toistepäin. Tätä ei voi ihmiset muuttaa vaikka haluais
Mutta eikös ihmiset juuri muuta sen niin, että biologiselle naiselle voidaan esim. tehdä pippeli? Niin se nyt vain on, vaikka sinä kuinka muuta intät.
Ainakaan verovaroista tuollaisia muutoksia ei pidä kustantaa. Joka tapauksessa ihmiset ovat harvinaisia hermafrodiitteja lukuun ottamatta joko miehiä tai naisia. Jos yksilö - aikuinen tai lapsi - haluaa identifioitua vastakkaisen sukupuolen edustajaksi, se ei muuta hänen sukupuoltaan ilman kirurgisia toimenpiteitä: hän on ja pysyy ihmisenä, joka haluaa olla muuta kuin millaiseksi hän on syntynyt.
Nykyisin sukupuolta voi muuttaa kirurgisesti, mutta kirurginen sukupuolenvaihdos voi muuttaa vain ulkoista olemusta - se ei tee yksilöstä lisääntymiskykyistä: naisesta mieheksi muuttunut ei voi siittää lasta eikä miehestä naiseksi muuttunut voi hedelmöittyä eikä synnyttää.
Olisi kaikkien etu, että yhteiskunta tarjoaisi omaan sukupuoleensa pettyneille terapiaa, jotta he alkaisivat hyväksyä itsensä sellaisina kuin ovat. Varsinkaan pienille lapsille ei pidä mennä tuputtamaan transideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hakenaa sairaat apua ongelmiinne,ei ole vielä myöhäistä,seko boltsi sekoilua teidän trans jutut
16 tykkäämistä muutamassa minuutissa? Onko jollakulla joku hiton Redditin ylänuolibotti muokattu Vauva-palstalla käyttöön?
Onneksi tästäkin asiasta voi keskustella opettajien kanssa. Minä olen kieltänyt tämän aiheen opettamisen/ asiasta keskusteleminen molempien lapsieni kohdalla. Lapseni ovat päiväkodissa/ ensimmäisillä luokilla koulussa.
Miksi opetushallitus ajattelee, että jonkun lapsen henkilökohtaiset asiat kuuluvat koko ryhmälle? Miksi sen mielestä on hoitajan asia lässyttää joillekin kolmevuotiaille, että "tiedättekös että tuolla Kallella on muuten pimppi" tai "tuosta Veetistä voi vielä tulla aikuinen nainen"?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästäkin asiasta voi keskustella opettajien kanssa. Minä olen kieltänyt tämän aiheen opettamisen/ asiasta keskusteleminen molempien lapsieni kohdalla. Lapseni ovat päiväkodissa/ ensimmäisillä luokilla koulussa.
Hyvä. Minun lapseni menee syksyllä tarhaan, ja tarpeen vaatiessa aion kyllä sanoa, että tällaisista ei sitten tarvitse hänelle puhua.
Lapsethan uskoo melkein mitä vaan mitä niille aikuinen kertoo vrt joulupukki, niin siksikin aivopesu on hyvä aloittaa varhain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Minun lapseni menee syksyllä tarhaan, ja tarpeen vaatiessa aion kyllä sanoa, että tällaisista ei sitten tarvitse hänelle puhua.
Kun kouluun ja tarhaan saapuu lähettiläitä , osa lapsista nakottaa kiltisti kuuntelemassa ja osa menee koppiin häpeämään. Dreams-lähettiläät tienaavat sievoisia summia kouluvierailuillaan.
Ihmisen syntykoti on Afrikassa. Vuosituhansia sitten jotkut muuttivat nykyisen Euroopan puolelle. Aurinkoa oli vähemmän varsinkin talvella, joten alkuperäisen tummanruskea haalistui. Kun aikaa kului riittäv ästi
vaihtui väri vaaleammaksi, jos vielä pohjoisemmaksi oli talvi pidempi, aurinkoa vähemmän ja väki vaaleampaa.
Lyhyesti: me olemme kaikki mustien esi-es-esi-isiemme jälkeläisiä, minä nyös vaikka olen poikkeuksellisen haalea.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen syntykoti on Afrikassa. Vuosituhansia sitten jotkut muuttivat nykyisen Euroopan puolelle. Aurinkoa oli vähemmän varsinkin talvella, joten alkuperäisen tummanruskea haalistui. Kun aikaa kului riittäv ästi
vaihtui väri vaaleammaksi, jos vielä pohjoisemmaksi oli talvi pidempi, aurinkoa vähemmän ja väki vaaleampaa.
Lyhyesti: me olemme kaikki mustien esi-es-esi-isiemme jälkeläisiä, minä nyös vaikka olen poikkeuksellisen haalea.
Ottakaamme siis oppia , Dreamsin koulu vierailijoistakin iso osa on näitä paljon aurinkoa saaneita.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo asia kerrotaan lapsille (toivottavasti ei) niin pitäisi korostaa, että se on erittäin harvinaista.
Ei kai lapsille tehdä sukupuolenvaihdosleikkauksiakaan, niin miksi siitä pitää kertoa pienille lapsille ollenkaan? Ei lapset kykene ymmärtämään aikuisten asioita.
Tyypillinen *silmät kiinni, avaan ne sit kun lapseni muuttaa kotoa*-tapaus. Kyllä lapset kykenee ymmärtämään ns. aikuisten asioita, jos heillä on luotto siihen että heille vastataan kun kysyvät.
Toivottavasti lapsenne eivät menetä isovanhempiaan tai muuta läheistä, kun kuolema jos mikä on asia, josta vanhempien pitäisi osata puhua jo ennen kuin ollaan arkun äärellä. Jos se yksinkertainen asia että osa ihmisistä ei aikuisena enää ole samaa sukupuolta kuin lapsena, on noin vaikea paikka vanhemmille, mitkään oikeasti vaikeita asioita ei lapselle selitetä.
On mennyt vaikeaksi, luojan kiitos minun lapseni eivät ole enää tarhassa aloittamassa koulua tässä hullussa syteemissä.
Lapsen kanssa voi keskustella, näyttää suvun valokuvia, kaitafilmejä ja älykännykkääkin selata. Kas tässä mummi ja tässä isoisä. Tässä tätejä ja setiä ja naapurin täti joka oli aikanaan setä ja kävi sodassakin.
Vierailija kirjoitti:
Onkos tää joku opetuskampanja että voi ryöstää seksiorjia joita pitää kellarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tää joku opetuskampanja että voi ryöstää seksiorjia joita pitää kellarissa?
Kannattaa lähettää postia pääpaikalle.
Miksi välttelette vastuutanne? Edelleen, te heteroperheet suositte poikia kaikessa ja useat tietämäni akat haluavat tyttöjen abortit Suomeen. Me kyllä tiedämme kumpaa sukupuolta heterot "vapaasti valitsevat" abortoida. Te perheet itse haluatte vain poikia, miksi kiellätte tämän? Sukunimet menee miesten kautta kaikkialla, ja tämän takia tyttöjä ei saa syntyä. Naiset itse tasan tietää tämän, silti esitätte viattomia. Tiktokissa oli kommentti miten naiset suosivat poikia, ja siinä oli 2000 peukkua. Sen lisäksi myös miehet suosii poikia, itsekkäitä kun ovat.
Jos vain poikia saa syntyä ja kun vain miehillä on ihmisarvo, miksi ihmettelette tätä hässäkkää? Lopettakaa tuo viattoman esittäminen. Te olette täällä joka päivä jahtaamassa ra*skausten uhreja koska he ovat naisia. Ette te miespuolisia uhreja syytä tai jahtaa. Yleistätte naisia koko ajan ettekä te tee Andrew T:n tasoiselle väkivallalla uhkaavalle naisvihalle mitään, hihitätte vain. Sen sijaan jos joku sanoo ettei miehet tee tarpeeksi kotitöitä, on se mielestänne sairaalloista mie*vihaa, joka täytyy heti lopettaa.
Mitä sairasta on saada valita oma sukupuoli? Itse te aloititte tämän sukupuolikaaoksen. Naisten kehoa, piirteitä, ammatteja, asemaa seksissä pidetään alhaisena, joten miksi kukaan järkevä suostuisi olemaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuota harrasta Enbuske?
"Ken ei töitä tee, ei hänen syömänkään pidä" Tessalonialaiskirje.