Tein on marketissa kesätöissä ja hän on ollut ensimmäisinä päivinä maitohyllyillä antamassa tuotteita niille jotka yrittävät kaivaa takaa
Kun joku täti yrittää nostella jugurtteja ja kaivaa takaa, tyttö tulee ja antaa sen päälinmäisen ja sanoo olkaa hyvä, haluatteko jotain muuta.
Kommentit (25)
Taisi puuttua linkki tähän uutiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhukset ja sinkut valitsevat maidon takaa. Hävikkiä tulee siitä, jos ostaa kahvimaidon, jossa on vain pari päivää jäljellä ja sitten puolet menee viemäriin, kun ei ehdi juoda kaikkea ajoissa.
En tiedä mikä on muuttunut, kylmäketju parantunut tai jotain, mutta maidot säilyvät nykyään kevyesti yli viikon parasta ennen päiväyksen jälkeen, jollei itse jätä maitoa lämpimään.
Ei säily avatussa purkissa.
Tää on vähän ristiriitainen juttu. Jos ei ole varma ehtiikö tuotetta käyttää parissa päivässä, niin tulee otettua se pidemmän päiväyksen tuote. Muuten jäisi kokonaan ostamatta. Mutta haluan tehdä osani ruokahävikin pienentämiseksi, joten jos varmasti tiedän että kerkiin vaikka sen jogurttipurkin tms. syömään x ajassa, niin otan sen vaikka vieressä olisi pidempi päiväys.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhukset ja sinkut valitsevat maidon takaa. Hävikkiä tulee siitä, jos ostaa kahvimaidon, jossa on vain pari päivää jäljellä ja sitten puolet menee viemäriin, kun ei ehdi juoda kaikkea ajoissa.
En tiedä mikä on muuttunut, kylmäketju parantunut tai jotain, mutta maidot säilyvät nykyään kevyesti yli viikon parasta ennen päiväyksen jälkeen, jollei itse jätä maitoa lämpimään.
Ei säily avatussa purkissa.
Ei säilykään jos ei käyttämättä säily. 😁👍
Kävin katsomassa ja maitoa join pari tuntia sitten, parasta ennen 3.6. Ihan hyvää oli.
Kauppa haluaa, että asikas kärsii tappiota, eikä kauppa.
Olen aina etsinyt mahd pitkällä kelpoisuusajalla tuotteet, koska käyn n kahden viikon välein kaupassa.
Käyn siinä kaupassa, jossa tämä kelpaa yritykselle.