4-vuotias surmattu, OI MIKSI
Miksi. Kukaan. Haluaa. Surmata. Oman. Vauvansa? MIKSI! Minä olisin voinut ottaa sen meille asumaan ja pitänyt huolta.. Sydän särkyy, pieni rakas menetti TURHAAN henkensä 😭😭😭
Kommentit (2354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea asia. Kuitenkin uutisoinnissa hymyilyttää kyseisen asuinalueen kuvailu "levolliseksi". Joo ei ole, todellakaan.
Jos se on asukkaan oma kokemus, niin kuka sinä olet sitä kiistämään
Toimittajan kuvailu se oli. Ja enköhän paikkakuntalaisena tiedä varsin hyvin kyseisen asuinalueen meiningin.
Samaa mieltä toimittajan kanssa. Levollinen ja rauhallinen asuinalue.
T: nyt 3 vuotta samalla kadulla asuvaHeh heh. Kaikki täällä tietää kyllä Rantakylän.
Tietäminen ja kokemus on täysin eri asioita.
Olen itse asunut useamman vuoden Helsingin Meri-Rastilassa. Aina kun kerroin asuinpaikkamme, ihmiset hoki että hui kauheeta, miten siellä voi asua, siellähän on semmosta ja tämmöstä. Heillä oli siis vaan mielikuva alueesta. Itse koin alueen ihan tavallisen rauhallisena ja lapsiperheelle sopivana. En joutunut koskaan pelkäämään alueella, eikä meiltä varastettu edes pyöriä tai lastenrattaita. Nykyään asumme kantakaupungin alueella ja kyllä täällä enemmän niitä levottomuuksia on, lasten leikkipaikat pitää tarkastaa huumeidenkäyttövälineiden varalta ennen leikkimistä jne., vaikka alueella on varsin erinomainen ja rauhallinen maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi narkomaanit haluavat lapsia vai oliko lapsi vahinko?
Mun narkomaanisiskoni hakusi lapsen, että raitistuisi. Koki, että lapsi ois ainoa miksi ois pakko raitistua eli jos hankkii lapsen, niin ei voi vetää aineita. No lapsi synty ja kärsi hirvee viekkarit, alle vuoden ikäisenä huostaan ja fas on diagnoosi. Sisko vetää edelleen ja lapsi on 5 eikä muista äitiään.
Ainoo vaan, että fas EI tule huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Olen koulussa töissä koulupsykologina. Ihan turhaan täällä haukutaan sosiaalitoimea, sillä oikea syypää on oikeuslaitos. Vaikka 6-vuotias tai 11-vuotias itkee ja pelkää nähdä isäänsä ja sosiaalitoimen mukaan isä on vaarallinen ja sosiaalitoimi sanoo, ettei isää pitäisi tavata, AINA oikeus määrää tapaamiset. Ihan aina. Yhtään kertaa ei ole käynyt niin, että oikeus kieltäisi tapaamiset. Harvoin edes määräävät valvotut tapaamiset.
Sama huostaanotoissa, niitä on turha tehdä, kun oikeus määrää AINA lapset takaisin vanhemmille, jos vanhemmat vievät asian oikeuteen. Suomessa vanhemmuus on hemmetin pyhää. Vaikka vanhemmat ovat ties mitä narkkareita, oikeus on aina heidän puolellaan.
Tekee pahaa todellakin nähdä tätä aina töissä.
Ai vieläkin oikeus määrää pakolliset tapaamiset isän kans? Mun mies joutui kärsimään tällaisesta väkivaltaisen juopon isänsä toimesta joskus ysärillä. Juoksi raukka sängyn alle karkuun ja piiloon kun ei vaan halunnut mennä isänsä luokse.
Offtopic: Nyt minä joudun laittamaan kovan kovaa vastaan tuolle narsistiselle appiukolle. Korkin se on laittanu kiinni, mutta edelleen kyttää, kyylää ja koittaa manipuloida miestäni eikä tykkää kun minä olen opettanut miehen pitämään puoliaan.
Ihmettelen vaan miksi. Millainen ihminen tekee noin. Viaton lapsi ei varmasti tehnyt mitään sellaista , että kahden hullun piti tehdä noin julmasti. Ovatko olleet lastensuojelun asiakkaita ?
Vierailija kirjoitti:
Vilja-Eerikan jälkeen ei pitänyt mitään tällaista enää tapahtua, ne sanoi. Lastensuojelu on ottanut opikseen ja reagoi entistä nopeammin, ne sanoi.
Teiniäiti ja uusi kumppani + päihde- ja/tai mt-ongelmat = lapsen / lasten käy huonosti
Kuka sanoi? Saisinko suoran lainauksen ja lähdeviitteen?
Miten sä luulet että KUKAAN voi koskaan antaa takuuta siitä ettei mitään pahaa pääse kenellekään tapahtumaan? Miten kukaan voi olla niin naivi, että tällaiseen sokeasti luottaa?
Pystyisitkö todella itse antamaan tällaisen takuun ja onko sinulla jokin takuuvarma keino, että tällaisen lupauksen pystyisit pitämään?
Kuka henkilö sinusta olisi pätevä tällaista lupaamaan? Muuta kuin todellisuudesta irtaantunut kaikkivoipaisuusharhainen?
Olisipa Suomessa kuolemantuomio.
Oho, mikä top tier alffa. Itse en uskaltaisi käydä nelivuotiaan kimppuun. Tulee olemaan kova tekijä vankilassa. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun narkomaanisiskoni hakusi lapsen, että raitistuisi. Koki, että lapsi ois ainoa miksi ois pakko raitistua eli jos hankkii lapsen, niin ei voi vetää aineita. No lapsi synty ja kärsi hirvee viekkarit, alle vuoden ikäisenä huostaan ja fas on diagnoosi. Sisko vetää edelleen ja lapsi on 5 eikä muista äitiään.
Ei ole ollenkaan harvinaista, että huumeiden käyttäjällä sitä alkoholiakin menee. Paljon on sekakäyttöä ja paremman puutteessa buustataan alkoholilla jotain reseptilääkkeitä.
Ihan vaan tiedoksi jos sulla oli oikeasti vaikeuksia käsittää, miksi narkkari saa FAS-lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkoholista
Vierailija kirjoitti:
Päihteet.
Onneksi huulet laillistetaan,saadaan ylikansoittuminen loppumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkoholista
ei kai muutamasta tipasta mutta meno on sit rankempaa
En ole lainkaan uskonnollinen ihminen, mutta näissä tapauksissa mietin aina että nyt hänellä on rauha ja hyvä olla. Pois noiden ihmishirviöiden luota. Rukoilen että heidän elämä on kärsimystä täynnä, syyllisyyttä, häpeää ja tuskaa. En yhtään vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jostain päin Aasiaa ja mies ihan supisuomalainen. Miehen tekosia oli lapsenmurha.
Ihan suomimuija on.
Tämä on taas niin surullista ja järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan harvinaista, että huumeiden käyttäjällä sitä alkoholiakin menee. Paljon on sekakäyttöä ja paremman puutteessa buustataan alkoholilla jotain reseptilääkkeitä.
Ihan vaan tiedoksi jos sulla oli oikeasti vaikeuksia käsittää, miksi narkkari saa FAS-lapsen.
Paha lukihäiriö? Luepa uudestaan lause.
Me eletään nyt semmoisia helvetin aikoja, kun ensin oli korona ja sitten alkoi sota Euroopassa ja sitä seurasi inflaatio. Pelkkiä huonoja uutisia joka tuutista koko ajan. Näitä aikoja ei heikoimpien päät kestä ja sitten tapahtuu kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteet.
Onneksi huulet laillistetaan,saadaan ylikansoittuminen loppumaan
Kaikki narkkarit odottelevat ihan liekeissä sitä päivää, milloin huumeet laillistetaan.
Kaikenmaailman mömmöjä vedetään jo nyt niin perkeleesti, että miten niitä sitten vedetään, kun tai jos ne laillistetaan? Ja moni, joka ei nyt käytä mitään, niin rupeaa vetämään heti, kun huumeet laillistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla oma lapsi ainakaan miehelle. Nainen ei voinut puuttua asiaan, kun pelkäsi itsekin miestä niin kovasti.
Miksi näin paljon alapeukkuja? Faktahan oli se että mies oli isäpuoli. Arvasin sen jo heti otsikosta. Hyvin harva mies tappaa oman biologisen lapsensa, näissä jutuissa se on lähes aina isä- tai äitipuoli.
Käsitit väärin. En asu keskustassa, enkä Noljakassa, noilla narkkialueilla. Vaan rauhallisessa ja viihtyisässä Rantakylässä.