Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias surmattu, OI MIKSI

Vierailija
09.06.2023 |

Miksi. Kukaan. Haluaa. Surmata. Oman. Vauvansa? MIKSI! Minä olisin voinut ottaa sen meille asumaan ja pitänyt huolta.. Sydän särkyy, pieni rakas menetti TURHAAN henkensä 😭😭😭

Kommentit (2354)

Vierailija
2021/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oli vähän tylsää. ja höyrymoppi käden ulottuvilla. sori siitä. 

Juu.

My dear beloved Vileda steamer!

Vierailija
2022/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusa Rissanen: - Se ei ollu murha. Se oli niinku vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo, että olisi ottanut lapsen luokseen. Hakeutukaa koulutukseen ja alkakaa perhehoitajiksi. Kaikki, joille se on mahdollista ja halu auttaa. Moni lapsi pääsee pois vaikeista oloista vaikka Milo ei päässyt. Sijaisperhe on parempi kuin laitos ja vai oikeasti pelastaa lapsen ja auttaa hyvään elämään.

Vierailija
2024/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yllättyisi, jos tämä vastuullisen vanhemmuuden "ideaalikaksikko" olisi jopa sekstaillut Milon läsnäollessa.

Huumepöllyissään ovat hyvinkin voineet.. YÖKS.. Mitähän kaikkea se Milo on joutunutkaan näkemään noiden ihmisroskien taholta.. Ja tuonkin ovat mahdollistaneet ne sossutantat, jotka eivät muka huomanneet mitään ihmeellistä silloin viime vuoden keväällä tuon "pariskunnan" touhuissa. Varsinkin se Milon "oma sossutäti", joka ei todellisuudessa ollut koskaan edes tavannut Miloa kuin hätäisesti etäyhteyden kautta... Eikä vaivautunut soittamaan takaisin päiväkodin henkilökunnallekaan, kun he ottivat yhteyttä. Mitähän niiiin julmetun kiireistä silläkin sossumuijalla on ollut, ettei muka mitenkään ehtinyt parin minuutin puhelua soittamaan takaisin. Veikkaanpa, että on vaan käyttänyt puelinta somen selailuun ennemmin, kuin että soittaisi sillä suorastaan elintärkeitä työpuheluita. Toivottavasti edes tuo sossutäti saisi jonkunlaisen tuomion noista virkavirheistään, jotka osaltaan ovat vaikuttaneet Milon kohtaloon. Mutta yleensähän nuo sossutantat pääsevät kuin koirat veräjästä tuollaisissa tapauksissa ja pelkäänoä, että tässäkin käy niin.

Vierailija
2025/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä, niin kun mä vaan haluan tietää, mihin, mihin se, niin kun kuoli tai silleen, et mitä on tapahtunut. Mä yritän olla syyllistämättä itteeni siitä, että mun ei ois pitänyt mennä nukkumaan, et mun ois pitänyt olla sen lapsen vieressä ja vahtia, et sille ei, niin kun et sen vointi ei mee mitenkään, niin kun tai et se kuume laskee ja et se saa nukuttua. Mutta sit mä, mun oli pakko, kun mä olin niin väsynyt, et mun oli pakko sanoo Sebastianille, et voiko se vahtia Miloa tai käydä välillä kattomassa sitä, mut mä en, niin kun mä en ikinä vois tehdä mitään pahaa mun lapselle, enkä mä todellakaan oo, niin kun ainakaan lasta murhannut, mä en oo tehnyt mun lapselle mitään. Mä menin nukkumaan ja sit se oli pois." (Muusa Rissanen / 9.6.2023)

Vierailija
2026/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä, niin kun mä vaan haluan tietää, mihin, mihin se, niin kun kuoli tai silleen, et mitä on tapahtunut. Mä yritän olla syyllistämättä itteeni siitä, että mun ei ois pitänyt mennä nukkumaan, et mun ois pitänyt olla sen lapsen vieressä ja vahtia, et sille ei, niin kun et sen vointi ei mee mitenkään, niin kun tai et se kuume laskee ja et se saa nukuttua. Mutta sit mä, mun oli pakko, kun mä olin niin väsynyt, et mun oli pakko sanoo Sebastianille, et voiko se vahtia Miloa tai käydä välillä kattomassa sitä, mut mä en, niin kun mä en ikinä vois tehdä mitään pahaa mun lapselle, enkä mä todellakaan oo, niin kun ainakaan lasta murhannut, mä en oo tehnyt mun lapselle mitään. Mä menin nukkumaan ja sit se oli pois." (Muusa Rissanen / 9.6.2023)

Juu, Muusa ei tosiaan tehnyt mitään, mitä olisi nimenomaan pitänyt tehdä. Ja sitten tuo viimeinen lause. Huh!

Vierailija
2027/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus minkä näköinen tuo Muusa on tuossa pidätyskuvassakin. Oikein narkkarin prototyyppi. Ja yhtä narkin näköinen se Sebukin. Miten sossuporukka ei muka "huomannut" noista mitään, kun ovat kuin käveleviä huutomerkkejä huumeiden pämppäämisestä?

Vierailija
2028/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus minkä näköinen tuo Muusa on tuossa pidätyskuvassakin. Oikein narkkarin prototyyppi. Ja yhtä narkin näköinen se Sebukin. Miten sossuporukka ei muka "huomannut" noista mitään, kun ovat kuin käveleviä huutomerkkejä huumeiden pämppäämisestä?

Ja siis linkki: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010277353.html

Vierailija
2029/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttanut vahingossa kuumalla vedellä ? Eikö lapsesta lähtenyt ääntä. Luulisi, että naapuriin kuulunut lapsen itku. Onko se idiootti teipannut lapsen suun. Itsellä roiskahti kattilasta kuumaa vettä päälle ja kyllä huusin ja se kipu oli helvettiä vaikka roiskahti vain vähän. Tuo pieni kärsinyt kivusta ja palovammoissa tuskissaan. Sitten puolustajat toteaa ei tahallista näyttöä. Miettisivät sitä kipua mitä lapsi joutui kokemaan. Äidille ja huume veikolle elinkautiset. Toivottavasti menee hovioikeuteen.

Vierailija
2030/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yllättyisi, jos tämä vastuullisen vanhemmuuden "ideaalikaksikko" olisi jopa sekstaillut Milon läsnäollessa.

Huumepöllyissään ovat hyvinkin voineet.. YÖKS.. Mitähän kaikkea se Milo on joutunutkaan näkemään noiden ihmisroskien taholta.. Ja tuonkin ovat mahdollistaneet ne sossutantat, jotka eivät muka huomanneet mitään ihmeellistä silloin viime vuoden keväällä tuon "pariskunnan" touhuissa. Varsinkin se Milon "oma sossutäti", joka ei todellisuudessa ollut koskaan edes tavannut Miloa kuin hätäisesti etäyhteyden kautta... Eikä vaivautunut soittamaan takaisin päiväkodin henkilökunnallekaan, kun he ottivat yhteyttä. Mitähän niiiin julmetun kiireistä silläkin sossumuijalla on ollut, ettei muka mitenkään ehtinyt parin minuutin puhelua soittamaan takaisin. Veikkaanpa, että on vaan käyttänyt puelinta somen selailuun ennemmin, kuin että soittai

Huoh, millainen ihminen käyttää nimityksiä muija ja tantta? Veikkaan, että ihminen joka on itsekkin ollut sosiaalitoimen asiakkaana joko toimeentulotuen kautta tai lastensuojelun ja kun asiat eivät ole menneet niin kuin hän on itse tahtonut, niin on katkeroitunut ja siksi käyttää noin ala-arvoisia sanavalintoja sosiaalityöntekijöistä. Meillä tavallisilla ihmisillä ei ole tarvetta nimitellä mitään ammattikuntaa, mutta yhteiskunnan laidalla elävillä yleensä on ja näkevät syyn kaikissa muissa paitsi itsessään, koska kokevat olevansa olosuhteiden pakosta huonossa asemassa ja itse eivät tee mitään olojensa parantamisen eteen.

Eihän tuossa ole mennyt putkeen todellakaan sosiaalityön osalta toiminta, jos lasta ei ole tavattu kunnolla, mutta ei myöskään päiväkodin yhteydenotto viesti sosiaalitoimeen ole ollut mikään huolta herättävä sanavalinnoillaan. Kummankin tahon olisi tullut olla tässä tapauksessa enemmän hereillä ja reagoida puhumattakaan lapsen muusta suvusta joka perheen tiesi ja tunsi. Myös olisi voinut olettaa naapureiden kiinnittävän huomiota perheeseen enemmän. Liian moni ihminen ummisti silmänsä. 

Vierailija
2031/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutosti Nessua Muusalle. Hän tarvitsee niitä krokotiilinkyyneleiden pyyhkimistä varten.

Vierailija
2032/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän tapaukseen voi sanoa???????????

Vierailija
2033/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistettu Mussukalle ja Sebukalle.

Vierailija
2034/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän tapaukseen voi sanoa???????????

Niinpä. Heitit hyvän kysymyksen.

Vierailija
2035/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuttanut vahingossa kuumalla vedellä ? Eikö lapsesta lähtenyt ääntä. Luulisi, että naapuriin kuulunut lapsen itku. Onko se idiootti teipannut lapsen suun. Itsellä roiskahti kattilasta kuumaa vettä päälle ja kyllä huusin ja se kipu oli helvettiä vaikka roiskahti vain vähän. Tuo pieni kärsinyt kivusta ja palovammoissa tuskissaan. Sitten puolustajat toteaa ei tahallista näyttöä. Miettisivät sitä kipua mitä lapsi joutui kokemaan. Äidille ja huume veikolle elinkautiset. Toivottavasti menee hovioikeuteen.

Aseesta pystytään toteamaan että juuri tiettyä asetta on käytetty jossain m rhassa. Tässä ei sitten pystytä muka näyttämään toteen että on käytetty tahallisesti taloudessa olevaa moppia. Päässä mopinmallinen kuvio ja varmaan siinä mopissakin ihoa. Eikä se moppi itsekseen lentele ympäriinsä asuntoa käyttövalmiina. Voi hyvänen aika. Ahdistaa niin paljon lapsen kokema kipu.

Vierailija
2036/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tämä juttu on vienyt yöunetkin ja aiheuttanut melkoisia väkivaltafantasioita näitä kahta kohtaan.

Vierailija
2037/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tämä juttu on vienyt yöunetkin ja aiheuttanut melkoisia väkivaltafantasioita näitä kahta kohtaan.

Samat sanat, joskin onneksi ne fantasiat ovat jääneet (ja jäävätkin) pelkästään mielikuvitustasolle.

Vierailija
2038/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 4v on vaipoissa ja alipainoinen,eikä kukaan huomaa mitään???

Vierailija
2039/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai Muusa oikein kunnon opetuksen: ei pidä elää kuin pellossa, etenkään silloin, kun on alaikäisen lapsen äiti.

Vierailija
2040/2354 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 4v on vaipoissa ja alipainoinen,eikä kukaan huomaa mitään???

Niin, ei edes lähihoitajamummo Soile, joka oli kuitenkin tiiviissä tekemisissä lapsenlapsensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme