Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei ole ajokorttia!

Vierailija
08.06.2023 |

Kävin treffeillä kivan miehen kanssa ja juteltiin kesäsuunnitelmista. Tuli ilmi ettei miehellä ole ajokorttia. Onko outoa mielestänne? Ikää tällä oli 42v.

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off

Näin on, ei voi toimia naisen kuskina tämän halutessa.

Vierailija
182/187 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää joskus ihan pieni hetki näissä trollailuissanne. Omalla miehelläni ei ole ajokorttia vakavan sairauden takia, enkä koe että se minun elämääni haittaa kun olen ratissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa siinä on ? Ei muillakaan oo, vaik täytän tasan 2:n VK:n päästä jo 50-v. Kuljen aina joko bussilla tai kävellen. Tai kesäisin omalla skuutillani. Siinä ei ole mitään akkua yms, vaan sitä pitää potkia vauhtia. Ei siinä mitään vikaa ole, etteikö jollakin ole ajokorttia saati omaa autoa. Bussi tulee huomattavasti halvemmaksi, ei tarvitse miettii ollenkaan p- paikkaa..............eikä tarvitse ite tankata ! Ja on NS oma kuski. Ei tarvitse ite ajaa ! 

Vierailija
184/187 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole. Ei ole haitannut koskaan. Olen yli 60v nainen. 

Vierailija
185/187 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää joskus ihan pieni hetki näissä trollailuissanne. Omalla miehelläni ei ole ajokorttia vakavan sairauden takia, enkä koe että se minun elämääni haittaa kun olen ratissa.

No sitähän tässä on kokoajan sanottu, että joku hiton vika siinä on kun ei ole korttia, sairas tapaus. Ei kannata sekaantua.

Vierailija
186/187 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mahtaa tilanne nyt muutaman vuoden jälkeen olla?

Vierailija
187/187 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies asbergeri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän