Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei ole ajokorttia!

Vierailija
08.06.2023 |

Kävin treffeillä kivan miehen kanssa ja juteltiin kesäsuunnitelmista. Tuli ilmi ettei miehellä ole ajokorttia. Onko outoa mielestänne? Ikää tällä oli 42v.

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off

Näin on, ei voi toimia naisen kuskina tämän halutessa.

Vierailija
182/209 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää joskus ihan pieni hetki näissä trollailuissanne. Omalla miehelläni ei ole ajokorttia vakavan sairauden takia, enkä koe että se minun elämääni haittaa kun olen ratissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa siinä on ? Ei muillakaan oo, vaik täytän tasan 2:n VK:n päästä jo 50-v. Kuljen aina joko bussilla tai kävellen. Tai kesäisin omalla skuutillani. Siinä ei ole mitään akkua yms, vaan sitä pitää potkia vauhtia. Ei siinä mitään vikaa ole, etteikö jollakin ole ajokorttia saati omaa autoa. Bussi tulee huomattavasti halvemmaksi, ei tarvitse miettii ollenkaan p- paikkaa..............eikä tarvitse ite tankata ! Ja on NS oma kuski. Ei tarvitse ite ajaa ! 

Vierailija
184/209 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole. Ei ole haitannut koskaan. Olen yli 60v nainen. 

Vierailija
185/209 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää joskus ihan pieni hetki näissä trollailuissanne. Omalla miehelläni ei ole ajokorttia vakavan sairauden takia, enkä koe että se minun elämääni haittaa kun olen ratissa.

No sitähän tässä on kokoajan sanottu, että joku hiton vika siinä on kun ei ole korttia, sairas tapaus. Ei kannata sekaantua.

Vierailija
186/209 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mahtaa tilanne nyt muutaman vuoden jälkeen olla?

Vierailija
187/209 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies asbergeri?

Vierailija
188/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 35v eikä minulla ole ajokorttia... Tosin mieheni opettaa minua tällä hetkellä opetusluvalla. Olen aiemmin asunut kaupungeissa, jossa en ole korttia tarvinnut ja nuorempana autot eivät kiinnostaneet yhtään eivätkä vanhempani koskaan patistaneet autokouluun. En tiedä olisiko ollut silloin varaakaan.

Nyt on töiden takia melkein pakko ajaa kortti. Autoilu vaan jännittää tosi paljon ja itselläkin hahmotuksen kanssa ongelmia..Vielä en ole ruuhkaan liikenteeseen edes uskaltanut. 

Olen hävennyt tätä kortittomuutta ja jotkut sitä jaksavat kummastella. Syy on se että en ole aiemmin elämässä tarvinnut, joten jäi silloin hommaamatta. Nyt mielessä toki mahdollisen tulevan jälkikasvun kyyditseminen joten siksi myös tullut mieleen ajaa se kortti. 

Tiedän aika monia ikäisiäni miehiä joilla ei ainakaan omaa autoa ole. Asuvat kaupungeissa. Usealla ei edes korttia. Aika vanhahtava käsitys, että joku ajokortti olisi miehen mitta. 

Vierailija
189/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole ajokorttia,mutta siitä huolimatta saan aina parhaat ajot.

Vierailija
190/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekkö ajokiellossa kuten minä. M38

Arvasin, että joku vihjailee ratista palamisesta tai hurjastelusta. Kaikki ei oo kriminaaleja.

Vierailija
191/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olin itsekin aina ajatellut, että aikuisilla on oletusarvoisesti ajokortti. Sitten muutin ison kaupungin keskustaan ja lyhyen ajan sisällä tapasin useita 30+ aikuisia, joilla ei ollut ajokorttia kun olivat ikänsä asuneet keskusta-alueella eikä sille vain ollut tarvetta. Parin heistäkin tiedän sittemmin hankkineen kortin, kun ovat muuttaneet kauemmas ja siitä on tullut jo työmatkojen takia tarpeellinen.

Vierailija
192/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko parta juppioraalla? Haisiko vanha Viina ja ummehtunut hiki vaatteista.? Vapisiko kädet ja kulkiko puhe huonosti? Jos vastasi, hyvä kysymyksen heittäjä, kaikkiin ylläoleviin joo, olet velvollinen ajelemaan lomilla autoa. Mies ilman ajokorttia, sehän olisi kiva laulu: oon poika sitä sorttia joll ole ei ajokorttia... 

Vierailija
193/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mutta en uskalla/osaa ajaa. Enkä halua ajaa. Mitäs siihen sanot?

Parempi ettet aja sitten. Todella ärsyttäviä epävarmat kuskit jotka yrittävät moottoritien liittymäkaistalta 50 vauhdissa kun muut ajaa 120.

Vierailija
194/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚦🚙🚗🚓

Minulle sen sortin seppä,

jolta löytyy kortti ja kaara.

Minusta mies on seksikäs

ajaessaan. 

Tapaankin salakatsella

miestä ratissa. On aika

suloista lepuuttaa omaa

handuaan komean miehen 

reidellä.

[Suokaa anteeksi jos

🖐 handukuvaus

antoi perverssin 

vaikutelman.

En mä MTN ällöö..! 😅🤭]

-Epeli-

Vierailija
195/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut miestä, jolla olisi ollut ajokortti - saati sitten auto. Hyvin on pärjätty. Ei poikanikaan ole koskaan ajanut korttia, kulkee julkisilla tai fillarilla.

N61

Vierailija
196/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mutta en uskalla/osaa ajaa. Enkä halua ajaa. Mitäs siihen sanot?

Parempi ettet aja sitten. Todella ärsyttäviä epävarmat kuskit jotka yrittävät moottoritien liittymäkaistalta 50 vauhdissa kun muut ajaa 120.

Samaa mieltä. Autot ja kadut on ajamista varten. Fobiat kuuluvat psykiatrien hoteisiin ja epävarmuus hypnoosin parannuspiiriin. Liikenteen pahin jarru on kaikkia sääntöjä noudattava niuhoke. 

Vierailija
197/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sekään ole itsestään selvyys nykyisin

Vierailija
198/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
199/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outoa, jos asuu Hesoissa. On outoa jos asuu muualla. Yleensä silloin on muitakin ongelmia. 

Vierailija
200/209 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella muusikolla/taiteilijalla ei ole ajokorttia tai ollut ajokorttia. Esimerkiksi edesmenneellä Gösta Sundqvistilla ei ollut ajokorttia ja oli ideologisesti suuri yksityisautoilun vastustaja. Samoin kuin Stig, eli Pasi Siitonen.

Molemmat tehneet parodiasia kappaleita autolla ajamisesta. Aivan fantastisia suosittuja kappaleita ja sanoituksia, joissa yksityisautoilusta tehdään rivien välistä pilkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä