Pitkällä naisella ei ole helppoa deittirintamalla
Yksi mies koki ettei voisi kävellä 190cm Aunen kanssa vierekkäin kadulla.
Toisaalta Aunelle on sanottu että pituus on hyvä asia hänessä.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009635012.html
Aune on 25cm keskivertonaista pidempi. Kun mies on keskivertomiestä 25cm lyhyempi, saattaa olla enemmän kuin yksi nainen jolle pituus on iso ongelma. Eikä yksikään ihminen pidä lyhyyttä positiivisena asiana.
Plussaa Aunelle siitä että hän on seurustellut lyhyempien miesten kanssa. Olen huomannutkin että tarkimpia pituudesta ja korkkarivarasta ovat hiuskarvan verran keskipituista pidemmät naiset, jotka muistavat aina huomauttaa olevansa pitkiä ja näytävänsä alle 186cm/90kg miehen rinnalla goljateilta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on keskivertonaisen pituus?
164,8 cm
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on varmaan vähän outo lintu kun otti itseään lyhyemmän miehen, eli minut. Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi vielä itseään vanhemman miehen.
Eihän se nyt voi mennä näin, eihän?
Itse tein samoin, paitsi mieheni on samaa ikäluokaa kuin minä. :D eipä tullut edes pituudesta juteltua, kummankaan, kun tavattiin netissä ja juteltiin siellä ensin kuukausia.Sitten oli molemmat jo ihastuneet, ja se oli menoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena ei ole helppoa löytää housuja!!
Naisten vaatteissa koot loppuvat pituuteen 172. Jos on pitkäsäärinen, lahkeet lepattaa nilkan yläpuolella. Jos on pitkäselkäinen, paidat nousee ylös vyötäröltä. Jos olet kapeavyötäröinen, housunvyötärö hulisee tyhjyyttään ja pitää kursia taikakeinoin kiinni (kuminauha vyötärölle taakse)
Vai onko nykyään jossain pitkien naisten mitoituksia? Missä?
Lindexissä ainakin kahta ekstrapitkää farkkumallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena ei ole helppoa löytää housuja!!
Naisten vaatteissa koot loppuvat pituuteen 172. Jos on pitkäsäärinen, lahkeet lepattaa nilkan yläpuolella. Jos on pitkäselkäinen, paidat nousee ylös vyötäröltä. Jos olet kapeavyötäröinen, housunvyötärö hulisee tyhjyyttään ja pitää kursia taikakeinoin kiinni (kuminauha vyötärölle taakse)
Vai onko nykyään jossain pitkien naisten mitoituksia? Missä?
Zalandossa tällä hetkellä 3219 vaatetta pitkien naisten mitoituksella. On noita ollut jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164,8 cm
Ehkä joskus 1950-luvulla!!
Vierailija kirjoitti:
Se tumppi tarkoitti sillä "en kehtaa kävellä sun kanssa kadulla", että häntä hävettää oma pituutensa, eikä naisen pituus. Alemmuuskompleksi.
Olen itse sentin häntä lyhyempi, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia pituudestani. Pituudestani mainitsemisen olen aina kokenut kohteliaisuutena.
Hassua että kun nainen ei voi hyväksyä lyhyempää miestä, eivät naiset kommentoi mitään komplekseista. Kommentointi on linjalla go girl, tietysti naista pidempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on varmaan vähän outo lintu kun otti itseään lyhyemmän miehen, eli minut. Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi vielä itseään vanhemman miehen.
Huono itsetunto sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164,8 cm
Ei kun ihan tänä päivänä, oon ite 165cm ja tää on ollut naisten keskipituus jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164,8 cm
Nyt se on 165-66cm.
Miesten keskipituus 179-180cm.
Lähteestä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164,8 cm
Nyt se on 165-66cm.
Miesten keskipituus 179-180cm.
Lähteestä riippuen.
kiva olla miehen mittainen .nÄhdään luonto samalta korkeudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164,8 cm
Ei kun ihan tänä päivänä, oon ite 165cm ja tää on ollut naisten keskipituus jo vuosia.
No siinä ovat vanhukset mukana.
Yksi ex sanoi heti tavatessa että olisin söpömpi jos olisin lyhyempi. Itse oli viestitellessä kertonut olevansa saman pituinen, mutta jäi aika paljon lyhyemmäksi. Koetti sitten lyhyen suhteen aikana ohjailla että käyttäisin vain pieniä matalia kenkiä ja mahdollisimman ihonmyötäisiä tyttömäisiä vaatteita, ettei näyttäisi että hän on miehen kanssa.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Lyhyt 166cm kirjoitti:
Naiset pilkkaa lyhyitä alle 170 cm miehiä vaikka nainen on itse 155 cm.
No kyllä miehen minimimitta on 175cm. Vaikka tyttö olis 150cm.
Suomalaisen miehen keskipituus on 176cm
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Lyhyt 166cm kirjoitti:
Naiset pilkkaa lyhyitä alle 170 cm miehiä vaikka nainen on itse 155 cm.
No kyllä miehen minimimitta on 175cm. Vaikka tyttö olis 150cm.
Suomalaisen miehen keskipituus on 176cm
Ei, vaan 180.
Kyllähän naisen olisi hyvä olla lyhyempi kuin miehet keskimäärin. Sen lisäksi oikein hyvin rintava tai persevä, niin nämähän ovat olleet perinteisiä arvostettuja ulkoisia ominaisuuksia naisessa. Mutta ei tuo pituus kenenkään ihmisarvoa kuitenkaan vähennä, enemmän ehkä hämmentää tuo nimi Aune alle 90-vuotiaalla ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko keskivertonaisen ja keskiarvonaisen pituudet poikkeavat toisistaan?
Keijo-Petteri kirjoitti:
Kyllähän naisen olisi hyvä olla lyhyempi kuin miehet keskimäärin. Sen lisäksi oikein hyvin rintava tai persevä, niin nämähän ovat olleet perinteisiä arvostettuja ulkoisia ominaisuuksia naisessa. Mutta ei tuo pituus kenenkään ihmisarvoa kuitenkaan vähennä, enemmän ehkä hämmentää tuo nimi Aune alle 90-vuotiaalla ihmisellä.
Hiihiii on sua pidempi. T.tyty