Pitkällä naisella ei ole helppoa deittirintamalla
Yksi mies koki ettei voisi kävellä 190cm Aunen kanssa vierekkäin kadulla.
Toisaalta Aunelle on sanottu että pituus on hyvä asia hänessä.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009635012.html
Aune on 25cm keskivertonaista pidempi. Kun mies on keskivertomiestä 25cm lyhyempi, saattaa olla enemmän kuin yksi nainen jolle pituus on iso ongelma. Eikä yksikään ihminen pidä lyhyyttä positiivisena asiana.
Plussaa Aunelle siitä että hän on seurustellut lyhyempien miesten kanssa. Olen huomannutkin että tarkimpia pituudesta ja korkkarivarasta ovat hiuskarvan verran keskipituista pidemmät naiset, jotka muistavat aina huomauttaa olevansa pitkiä ja näytävänsä alle 186cm/90kg miehen rinnalla goljateilta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen noin 10 cm pidempi kuin mun mies. Meillä ei kummallakaan ole asiasta ongelmaa, joten ei olis syytä muillakaan olla.
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180cm mies ja täytyy sanoa, etten tuntisi itseäni miehekkääksi noin pitkän naisen rinnalla. En millään.
Sittenhän sinä olet henkisesti todella pieni mies. Heikko ego jne.
Näin se on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella ei ole todellisuudessa ole pienitäkään vaikeutta löytää miehiä jotka on oikeasti kiinnostuneita hänestä. Vain hän itse ajattelee että pituudestaan voi olla jotain ongelmia.
Totta. Ihan turhaa vinkumista taas.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180cm mies ja täytyy sanoa, etten tuntisi itseäni miehekkääksi noin pitkän naisen rinnalla. En millään.
Nykyihmisillä on joku ihme pakkomielle "miehekkyytensä" ja "naisellisuutensa" kanssa. Sen takia näitä transihmisiäkin on nyt paljon ja näitä jotku on hukassa oman itsensä kanssa. Kun se on niin simppeliä kun voi olla, jos synnyt p*niksen kanssa, olet mies ja sillä ja sipuli, ja jos v*ginan kanssa niin olet nainen. Vaikka puet mekon päälle, ja laitat peruukin mutta jos omistat p*niksen se ei tee sinusta vähemmän miestä jos vertaa parrakkaaseen tatuoituun lihaksikkaasen rekkakuskiin joka vetää kaljaa joka viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista nyky "naisista" mene enää takuuseen. Voi löytyä aikamoinen tykki housuista.
Nainen munalla on on todellinen hitti nyt.
Palstan heteromiehet viettävät joka päivä hämmentävän paljon aikaa mietiskellen muiden miesten peniksiä. Erityisesti isoja, tummia ja suonikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ei saisi sanoa mutta ihan järkyttävää.
Mikä? Pilkuttamisesiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmisillä on joku ihme pakkomielle "miehekkyytensä" ja "naisellisuutensa" kanssa. Sen takia näitä transihmisiäkin on nyt paljon ja näitä jotku on hukassa oman itsensä kanssa. Kun se on niin simppeliä kun voi olla, jos synnyt p*niksen kanssa, olet mies ja sillä ja sipuli, ja jos v*ginan kanssa niin olet nainen. Vaikka puet mekon päälle, ja laitat peruukin mutta jos omistat p*niksen se ei tee sinusta vähemmän miestä jos vertaa parrakkaaseen tatuoituun lihaksikkaasen rekkakuskiin joka vetää kaljaa joka viikonloppu.
Niinpä. Missikisatkin saivat ensimmäisen munallisen "naisen"
Paljonko on keskivertonaisen pituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on oltava.
Mieti Tom Cruisea ja Nicole Kidmania. Rouva oli pitempi. Miettivätkö muut miehet, että onpa Tomppa lyhyt ja epämiehekäs vai sitä, että jumankekka mikä mies, kun on napannut tuollaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei tosin ole mitään ongelmaa ymmärtää olevani täysi heteromies. Olen ollut pitkässä parisuhteessa itseäni 20cm lyhyemmän naisen kanssa. Jos en tunne itseäni miehekkääksi jonkun rinnalla, niin kai se tunne on ihan sallittua. Tulee joku isosisko ja sen veli fiilis. On kai niitä pahempiakin tuntemuksia ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella ei ole todellisuudessa ole pienitäkään vaikeutta löytää miehiä jotka on oikeasti kiinnostuneita hänestä. Vain hän itse ajattelee että pituudestaan voi olla jotain ongelmia.
Luepa juttu tarkkaan. Ajatteleeko hän niin?
Vierailija kirjoitti:
Olen 182cm mies ja mulla ollut naisia 155-188cm haarukalla. Ei se ole naisen pituudesta kiinni jos muuten tulee juttuun.
Ei se ole nainen eikä mitään jos jortikkaa ei löydy alakerrasta 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on oltava.
Mieti Tom Cruisea ja Nicole Kidmania. Rouva oli pitempi. Miettivätkö muut miehet, että onpa Tomppa lyhyt ja epämiehekäs vai sitä, että jumankekka mikä mies, kun on napannut tuollaisen naisen.
Eli täytyykin ajatella sitä saalistettua naista näyttelyesineenä, jolla näyttää muille, miten on onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Aha. Mä erosin kolme viikkoa sitten edellisestä miehestäni ja pelkästään tänään kaksi miestä kertoi mulle, että olen kaunis.
N 173
Mihin tämä.liittyy?
Itse olen 149 cm nainen ja miehet ovat sanoneet että he viehättyvät siroista ja pienikokoisista naisista.
Mutta on minulle elämäni aikana yhden kerran 200 cm pitkä mies sanonut että olen hänelle liian lyhyt.
Jotkut pitää pitkistä ja jotkut lyhyistä naisista. Kummallakin on omat ihailijansa
Mä olen 170 cm pitkä nainen ja mua sanottiin edellisessä työpaikassa pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena ei ole helppoa löytää housuja!!
Luettelihan se tuossa noita arkipäivän ongelmia joita tulee vastaan pituudesta johtuen, mutta varmaan se suurin ikävyys on juuri tuo erilaiseksi tunteminen ja huomion herättäminen.
Mä oon kerran nähnyt ihan prisman kassajonossa todella pitkän naisen, siis en oo ihan varma vaikka olisi ollut yli 2 metriä, ainakin oli enemmän kuin tuo 190cm, yritin olla tuijottamatta, mutta siinä jonossa kun ei oikein paljoa voi kun tuijotella eteensä, hoikka ja kaunis nainen oli, mutta kyllä noin huomattava pituus vaan väkisin saa vilkaisemaan kaksi kertaa, oli sitten mies tai nainen, vaikka olen itsekkin joskus seurustellut yli 190cm miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena ei ole helppoa löytää housuja!!
Naisten vaatteissa koot loppuvat pituuteen 172. Jos on pitkäsäärinen, lahkeet lepattaa nilkan yläpuolella. Jos on pitkäselkäinen, paidat nousee ylös vyötäröltä. Jos olet kapeavyötäröinen, housunvyötärö hulisee tyhjyyttään ja pitää kursia taikakeinoin kiinni (kuminauha vyötärölle taakse)
Vai onko nykyään jossain pitkien naisten mitoituksia? Missä?