Pitkällä naisella ei ole helppoa deittirintamalla
Yksi mies koki ettei voisi kävellä 190cm Aunen kanssa vierekkäin kadulla.
Toisaalta Aunelle on sanottu että pituus on hyvä asia hänessä.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009635012.html
Aune on 25cm keskivertonaista pidempi. Kun mies on keskivertomiestä 25cm lyhyempi, saattaa olla enemmän kuin yksi nainen jolle pituus on iso ongelma. Eikä yksikään ihminen pidä lyhyyttä positiivisena asiana.
Plussaa Aunelle siitä että hän on seurustellut lyhyempien miesten kanssa. Olen huomannutkin että tarkimpia pituudesta ja korkkarivarasta ovat hiuskarvan verran keskipituista pidemmät naiset, jotka muistavat aina huomauttaa olevansa pitkiä ja näytävänsä alle 186cm/90kg miehen rinnalla goljateilta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 182cm ja aika helposti löysin miehen
Niitähän saa huitoa pois oikein urakalla.
Jep, joillakin on joku fetissi naisen pituuteen.x
Mulle sanoi kerran paljon pienempi mies kuin mitä itse olen (176 cm), että eipä haittaa yhtään kun yleensä istutaan tai maataan sängyssä ja häntäpä ei tippaakaan häiritse jos olen 10 cm pidempi edes kävellessä. Kyllä hän varmaan oli oikeassa ja muutenkin oli oikein mukava mies. Ei siitä kuitenkaan mitään parisuhdetta syntynyt.
Miehillä tuossa näkyy vaikeuksia olevan. Niillä ei kestä pää, ei kantti XDDDDD
Olen 182cm mies ja mulla ollut naisia 155-188cm haarukalla. Ei se ole naisen pituudesta kiinni jos muuten tulee juttuun.
Enemmän se on miehillä yleensä se ongelma oman pituuteensa kanssa.
Kokemuksesta voin sanoa, että ei se ole aina helppoa olla myöskään mies, joka on vastaavasti lyhyt; tai hyvin lyhyt kuten minä itse. - Tosin lyhytkasvuisuudestan olen saanut ihan yhtä lailla vinoilua ja nälvintää niin miehiltä kuin naisilta. Hieman hämmentävää on kun osa haluaa liittää lyhytkasvuisuuden olevan suoraan verrannollinen korvienvälin kehitykseen; koska olen monen nuoren -alle 13 vuotiaan- lapsen mittainen, niin minun täytyy olla joidenkin mielestä myös henkisesti alle 13 vuotiaan lapsen tasolla
Aha. Mä erosin kolme viikkoa sitten edellisestä miehestäni ja pelkästään tänään kaksi miestä kertoi mulle, että olen kaunis.
N 173
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se on miehillä yleensä se ongelma oman pituuteensa kanssa.
Ennemmin se on niin, että naisilla on ongelma miehen lyhyyden kanssa.
Pitkänä naisena ei ole helppoa löytää housuja!!
Olen yli 180cm mies ja täytyy sanoa, etten tuntisi itseäni miehekkääksi noin pitkän naisen rinnalla. En millään.
Upea <3 En ole ikinä ymmärtänyt niitä miehiä (ja naisia), joiden mielestä lyhyet naiset ovat parhaimman näköisiä. Pitkässä naisessa on enemmän naista kuin lyhyessä (aika selkeää).
Nainen on alle 175 cm. Mies on yli 180 cm.
Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Mä erosin kolme viikkoa sitten edellisestä miehestäni ja pelkästään tänään kaksi miestä kertoi mulle, että olen kaunis.
N 173
Miten tämä liittyy mihinkään? Et ole pitkä.
Lyhyt 166cm kirjoitti:
Naiset pilkkaa lyhyitä alle 170 cm miehiä vaikka nainen on itse 155 cm.
Aha. viime viikolla väitit, että naisten mielestä peniksen on oltava 30 cm tai se on lyhyt.
Sinä taidat uskoa naiivisti ihan kaiken, mitä isot pojat sulle kertovat. Me naiset emme usko.
Mä olen noin 10 cm pidempi kuin mun mies. Meillä ei kummallakaan ole asiasta ongelmaa, joten ei olis syytä muillakaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180cm mies ja täytyy sanoa, etten tuntisi itseäni miehekkääksi noin pitkän naisen rinnalla. En millään.
TIrsk
Eihän noista nyky "naisista" mene enää takuuseen. Voi löytyä aikamoinen tykki housuista.
Nainen munalla on on todellinen hitti nyt.
Tuolla naisella ei ole todellisuudessa ole pienitäkään vaikeutta löytää miehiä jotka on oikeasti kiinnostuneita hänestä. Vain hän itse ajattelee että pituudestaan voi olla jotain ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan totta, että noita kommentteja kuulee minne meneekin. joka sukulaistapaamisella, vielä yli 30 vuotiaana, "Ai sä oot kasvanut pituutta".
Onko tapanasi esitellä lerssiäsi tädeille sukukokouksissa?
Se tumppi tarkoitti sillä "en kehtaa kävellä sun kanssa kadulla", että häntä hävettää oma pituutensa, eikä naisen pituus. Alemmuuskompleksi.
Olen itse sentin häntä lyhyempi, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia pituudestani. Pituudestani mainitsemisen olen aina kokenut kohteliaisuutena.