Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaa makkaraa grillaat nieluummin, ns. jauhomakkaraa vai tosi lihaisaa?

Vierailija
08.06.2023 |

Minusta jauhomakkarat on parhaita, poprilli ja atrilli, ja oikein mustua saavat rauhassa, ni ai että. Niitä lihaisia wilhelmejä yms en edes syö, ei oo hyvää.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon NORMAALI grillimakkara sen olla pitää eikä mikään täyslihapötkö.

Atrilli ja Hiillos parhaita!

Camping noista klassisista grillimakkaroista paras, atrilli ja hiillos on surkeita, en tiedä onko se se broileri seassa vai mikä sen tekee.

Minä myös syön broilerin mieluiten ihan jossain muussa muodossa kuin grillattavan makkaran seassa.

Vierailija
142/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö makkaraa, sehän on kuin ottas jotain k yr pää suuhun ja purisi siitä palasia.

Toiset superhomot laittaa vielä sinappia joka muistuttaa kakkaa. Ihan kuin ottaisi poskeen suoraan perseestä tullutta penistä.

Ihan liian homoo mulle. Te makkaran syöjät varmaan haluatte Pekan presidentiksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wilhelm, Huiluntuhti tai Kabanossi.

t. A-luokan lihansyöjä

Just noi kierrän kaukaa.

Atrilli, Camping ja Poprilli on kunnon grillimakkaroita.

Kunnon sihtikurkkujen ja oikeiden köyhien evästä.

Mitä sitten?

Sinä varmaan syöt jotain pahaa ja ällöttävää jos vaan on kallista ja hienostokin syö. Minä oon ihan tavallinen pulliainen jolle kelpaa tavallinen grillimakkara.

Ne lihaisat on sitkeitö ja kamalalia, en osta vaikka halvalla saisi.

Pulliainen on hyvä vaan ja syö ihan mitä haluaa, niin minäkin teen koska voin ja siihen on varaa.

Kiitos luvasta, arvon hienostelija.

Ymmärrän kyllä että sinulle ottaa koville että niiden K-menu -tuotteiden laatu, saati maku ei ole kovin kehuttavaa.

Itseasiassa K-menulla on parasta tonnikalaa ja hyvää on myös raejuusto, kaurapuuro, keksit jne. En muista syöneeni huonon makuista K-menua. K-menun rillimakkaraa en oo syöny, onko semmosta?

Vierailija
144/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö makkaraa, sehän on kuin ottas jotain k yr pää suuhun ja purisi siitä palasia.

Toiset superhomot laittaa vielä sinappia joka muistuttaa kakkaa. Ihan kuin ottaisi poskeen suoraan perseestä tullutta penistä.

Ihan liian homoo mulle. Te makkaran syöjät varmaan haluatte Pekan presidentiksikin.

Tuus laittaa tää Simssi pois ja konees kii, jos et enää pelaa!

T. Äiskä

Vierailija
145/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7/5

Vierailija
146/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhomakkaraa grillaat. Pari viikkoa sitten erehdyin grillaamaan sellaista 80 % lihamakkaraa ja saun hirvittävän ummetuksen.

Vierailija
147/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sellaista paksua ja suonikasta, joka on leikattu ihan juuresta niin että on karvoja mukana!

Vierailija
148/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti sellaista paksua ja suonikasta, joka on leikattu ihan juuresta niin että on karvoja mukana!

Tiedäkkö missä kaukosäädin on? Ja siivoo suus niin ko olis jo tai turha toivo että saat huomenna 20e.

T. Äiskä

Vierailija
149/150 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhomakkaraa grillaan pari jertaa kesässä ja muutoin vuodessa syön joskus nakkikeittoa tai nakkikasriketta tai hodareita, muutoin oon kalaruokalinjalla, en syö lihaa muutoin.

Oon kyllä lihamakkaraaki syöny, ei oo hyvvee kuten jauhomakkarat.

Vierailija
150/150 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin syödä molempia mutta kun itse ostan niin aina lihaisampia ja missä vähän potkua, sinapilla.