Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla kavereina exiään

Vierailija
08.06.2023 |

Ei suostu luopumaan näistä rakkaista ystävistään. Voinko laittaa valitsemaan minun ja noiden väliltä?
M38

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaimo valinnan paikkaan ja tee itsestäsi naurettava pelle samalla.

Ei tollasta valintaa vaadita keltään. Se on valinnut sut kun ootte yhdessä. Älä sekaannu toisen ystäviin.

Vierailija
82/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä vai vainoharhainen mies? Helppo valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.

Ja sinusta vain seksi voi olla uhka suhteelle? Minua ainakin loukkaisi jos kumppanini parhaat ystävät olisivat exiä. Se tarkoittaa syvää ja korvaamatonta henkistä yhteyttä jota toivon kumppanini ja itseni välille.

Onko sun mies myös yksi näistä sun parhaista ystävistäsi?

Tämä. Aika yksinkertainen pitää olla jos ei tuota tajua. Että "hei mä jaan sun kanssani elämäni, mutta niin jaan ihan yhtä lailla myös exäni Maken kanssa nämä asiat. Mitä, minkä takia se häiritsee? Eihän me harrasteta Maken kanssa edes enää seksiä!"

Miehet ihan samalla lailla laittaa omat kaverinsa puolisonsa yläpuolelle. Kavereiden kanssa sovitaan menot ja vaimolle ilmoitetaan asiasta. Mutta hei, mehän mennään vaan dokaamaan poikaporukalla. En tiedä yhtään pariskuntaa joissa puolisot olisivat aidosti toistensa parhaat ystävät.

Vierailija
84/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma että miehenä en keksi kuin yhden syyn olla tekemisissä exieni kanssa, eikä sekään ole edes kovin hyvä syy.

Vierailija
85/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen. Voit laittaa valitsemaan. Toivottavasti on vaimolla munaa valita ystävä eikä mustisäijää.

Itse luovuin parhaasta ystävästäni miehen pyynnöstä vuosia sitten. Kadun syvästi tuota.

Vierailija
86/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.

Ja sinusta vain seksi voi olla uhka suhteelle? Minua ainakin loukkaisi jos kumppanini parhaat ystävät olisivat exiä. Se tarkoittaa syvää ja korvaamatonta henkistä yhteyttä jota toivon kumppanini ja itseni välille.

Onko sun mies myös yksi näistä sun parhaista ystävistäsi?

Oma mies on tietenkin läheisin ihminen maailmassa. Muitakin ystäviä on kuitenkin oltava niin saa uusia näkökulmia asioihin.

Miehelläni nämä ystävät vaihtuvat ja uusia näkökulmia tulee aina sen mukaan. Minun kanssani ei keskustele, ei ole kuulemma ennenkään naisystäviensä ja vaimojensa kanssa puhunut asioistaan. Mutta tiedän että näiden vaihtuvien ämmiensä kanssa kyllä puhutaan.

Vierailija
87/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤪🤣🤭🤭 Joo joo. Olethan niitä jo koeajanut. Uskotaan.

Vierailija
88/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta päättelen ettei M38 itse voin ajatella naisia muuten kuin seksikumppaneina. Ehkä vaimosi kuitenkin on kypsempi ihminen kuin sinä.

On tässä vähän sekin että miehet tietää mitä muut miehet ajattelee.

M41

Tärkeintä kai se mitä vaimosi ajattelee? Et luota häneen?

Tietenkin tapauksesta riippuen mutta jos noita tyyppejä ei koskaan itse tapaa niin kyllähän se pistää miettimään. Lähtökohtaisesti ei ihmisiin kannata luottaa, suurinosa on heikkoja. Jos on tuntenut jonkun vaikka 20 vuotta niin sitten on jotain käsitystä luotettavuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi