Vaimolla kavereina exiään
Ei suostu luopumaan näistä rakkaista ystävistään. Voinko laittaa valitsemaan minun ja noiden väliltä?
M38
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan käytä termiä "red flag" kenenkään henkilön ominaisuuksista, mutta sanoisin, että juokse ja äkkiä. Se on selvää, että exät ovat kavereina sen takia, että he alkavat fb- tai fwb-suhteeseen max. viikko teidän eron jälkeen. Koita vaan jaksaa sängyssä ja antaa huomioo, hänelle kyllä riittää muitakin. Exät ovat hänelle varamiehiä, ei mitään kavereita. Jos teille tulee jotain, muija on heti juoksemassa jonkun exänsä kainaloon. Tällä hetkellä ei ehkä ole mitään seksuaalista halua, mutta aivan varmasti sen jälkeen, kun eroatte. Hänellä ei ole mitään menetettävää, sen vuoksi hän ei osaa panostaa sinun suhteesi. Jotkut naiset vain ovat sellaisia: mies on oltava koko ajan, ja siinä sivussa vielä varamies, jopa useampi. Ei exät ole vain kavereita, kyllä ne kummasti on tarjoamassa tukeaan, kun hänelle tulee ero/riita/muu kriisi. Ja yleensähän nämä naiset eivät halua, että sinulla olisi ketään naista kaverina, existä puhumattakaan. Ei kukaan tällä palstallakaan hyväksyisi sitä omalta mieheltään.
Ajatteletko sinä oikeasti parisuhteessa ollessasi mitä kaikkea kumppanisi saa/ei saa tehdä sen jälkeen kun te OLETTE ERONNEET, ja mietit että et voi kyllä seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka saattaa ERON jälkeen olla jonkuin toisen ihmisen kanssa yhdessä. What? Miten voi ajatella edes näinpäinvittua? Ja nimen omaan KUN eroatte, ei JOS. Miksi seurustelusuhteessasi on noin tärkeää se mitä tapahtuu eron jälkeen, että se määrittelee jopa sen suhteen ihan kokonaan, eik äsiinä voi olal jos ei saa määrätä toisesta eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.
Ja sinusta vain seksi voi olla uhka suhteelle? Minua ainakin loukkaisi jos kumppanini parhaat ystävät olisivat exiä. Se tarkoittaa syvää ja korvaamatonta henkistä yhteyttä jota toivon kumppanini ja itseni välille.
Onko sun mies myös yksi näistä sun parhaista ystävistäsi?
Oma mies on tietenkin läheisin ihminen maailmassa. Muitakin ystäviä on kuitenkin oltava niin saa uusia näkökulmia asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten naiset hirveästi alkako miestänne kritisoimaan menneisyydestään. Jos teidän mielestä on ok, että teillä on exiä kavereina, niin kai ne miestenkin seikkailut sun muut on ok. Pettäminen nuoruudessa jne
Ei. Jokainen määrittelele omat rajansa, et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.
Miten parhaat ystävät voivat olla muka niitä, jotka ovat panneet sua ja sitten jättäneet jonkun toisen takia?
Sinulle seurustelu ei selvästikään merkitse mitään ja miehesi pitäisi jättää sut välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta vain seksi voi olla uhka suhteelle? Minua ainakin loukkaisi jos kumppanini parhaat ystävät olisivat exiä. Se tarkoittaa syvää ja korvaamatonta henkistä yhteyttä jota toivon kumppanini ja itseni välille.
Oma mies on tietenkin läheisin ihminen maailmassa. Muitakin ystäviä on kuitenkin oltava niin saa uusia näkökulmia asioihin.
Mikä ystävä se semmoinen on, minkä kanssa on sex:iä harrastastettu?
Mun miehellä oli kaksi eksäänsä kavereina kun aloimme seurustelemaan. Nyt nuo eksät ovat minunkin kavereitani.
Terveissä suhteissa ja hyvin hoidetuissa eroissa eksät ovat oikeasti eksiä. Aloittajan suhde ei ilmeisesti ole tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan käytä termiä "red flag" kenenkään henkilön ominaisuuksista, mutta sanoisin, että juokse ja äkkiä. Se on selvää, että exät ovat kavereina sen takia, että he alkavat fb- tai fwb-suhteeseen max. viikko teidän eron jälkeen. Koita vaan jaksaa sängyssä ja antaa huomioo, hänelle kyllä riittää muitakin. Exät ovat hänelle varamiehiä, ei mitään kavereita. Jos teille tulee jotain, muija on heti juoksemassa jonkun exänsä kainaloon. Tällä hetkellä ei ehkä ole mitään seksuaalista halua, mutta aivan varmasti sen jälkeen, kun eroatte. Hänellä ei ole mitään menetettävää, sen vuoksi hän ei osaa panostaa sinun suhteesi. Jotkut naiset vain ovat sellaisia: mies on oltava koko ajan, ja siinä sivussa vielä varamies, jopa useampi. Ei exät ole vain kavereita, kyllä ne kummasti on tarjoamassa tukeaan, kun hänelle tulee ero/riita/muu kriisi. Ja yleensähän nämä naiset eivät halua, että sinulla olisi ketään naista kaverina, existä puhumattakaan. Ei kukaan tällä palstallakaan hyväksyisi sitä omalta mieheltään.
Ajatteletko sinä oikeasti parisuhteessa ollessasi mitä kaikkea kumppanisi saa/ei saa tehdä sen jälkeen kun te OLETTE ERONNEET, ja mietit että et voi kyllä seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka saattaa ERON jälkeen olla jonkuin toisen ihmisen kanssa yhdessä. What? Miten voi ajatella edes näinpäinvittua? Ja nimen omaan KUN eroatte, ei JOS. Miksi seurustelusuhteessasi on noin tärkeää se mitä tapahtuu eron jälkeen, että se määrittelee jopa sen suhteen ihan kokonaan, eik äsiinä voi olal jos ei saa määrätä toisesta eron jälkeen.
Haluatko itse elää suhteessa, jossa tiedät, ettei kumppanille ole väliä, että eroatteko? Minä en välttämättä. Jos nainen juoksee heti eron jälkeen exänsä, tai ihan kenen tahansa luokse, niin sehän on todella epäkunnioittavaa. Se osoittaa, ettei naisella ole tunteita, ja hän ottaa miehen itsestäänselvyytenä, kuitenkin odottaen jotain, mitä mies ei voi antaa. Inhimillistä on surea, ei jatkaa eteenpäin, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Exien kavereina pitäminen on laskelmoivaa, että mistähän niitä panoja saa jatkossa helpoiten. Se on kylmätunteista, en olisi sellaisen jääkalikan kanssa suhteessa. Minulle ei ole väliä, seulon tuollaiset jo ennen suhdetta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Aika yksinkertainen pitää olla jos ei tuota tajua. Että "hei mä jaan sun kanssani elämäni, mutta niin jaan ihan yhtä lailla myös exäni Maken kanssa nämä asiat. Mitä, minkä takia se häiritsee? Eihän me harrasteta Maken kanssa edes enää seksiä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten naiset hirveästi alkako miestänne kritisoimaan menneisyydestään. Jos teidän mielestä on ok, että teillä on exiä kavereina, niin kai ne miestenkin seikkailut sun muut on ok. Pettäminen nuoruudessa jne
Ei. Jokainen määrittelele omat rajansa, et sinä.
Ja jonkun rajat voivat olla exät kavereina. Toivottavasti ymmärrät senkin puoluen
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään seikkailu tai pettäminen, jos on ok väleissä exänsä kanssa ja pitää tätä kaverina.
News flash: naiset saa seksiä koska vaan ja mistä vaan. Ei siihen exiä tarvita. Jos exät on vuosia ollut ystäviä, niin itse en ainakaan siihen sekoittaisi seksiä mukaan. Mennyt on mennyttä.
Tottakai voit laittaa valitsemaan. Itse en valitsisi ainakaan mustasukkaista puolisoa.
Parempi että on exän kanssa ystävä kun vihamies. On osattu erota hyvissä väleissä.
Mistä 50 luvun peräkolosta nämä kommentit taas tulevat.
Ei, siinä ei ole mitään omituista tai väärää jos exiä on ystävänä ja niin on itsellänikin ja monella omalla ex naisella ollut. Koskaan ei yksikään ex ole aiheuttanut mitään epäilyttävää missään suhteessani.
Vierailija kirjoitti:
No nyt olet sekaisin, ei noilla ole mitään tekemistä kesken. Olet tyhmä mies.
Puhu asiasta vaimosi kanssa. Tapaa tämä exä. Ei kannata täältä kysellä neuvoja kun omasta parisuhteesta on kyse. Valitsemaan vaatiminen on huono idea, siinä on pakko valita se toinen koska tuo on kohtuuton vaatimus. Avoin, rehellinen puhe ja exään tutustuminen on parempi idea.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli kaksi eksäänsä kavereina kun aloimme seurustelemaan. Nyt nuo eksät ovat minunkin kavereitani.
Terveissä suhteissa ja hyvin hoidetuissa eroissa eksät ovat oikeasti eksiä. Aloittajan suhde ei ilmeisesti ole tällainen.
En minäkään tässä mitään ongelmaa näe.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit laittaa valitsemaan. Itse en valitsisi ainakaan mustasukkaista puolisoa.
Tämä!!!
Mulla on kaikki exät jääneet ystäviksi, eikä kenenkään kanssa ole mitään seksuaalista ollut suhteen päättymisen jälkeen.
Onneksi oma mies ymmärtää, että rakastan hänta ja kunnioittaa mun ystävyyssuhteita, oli ne exiä sitten tai ei.
Mustasukkaisuus existä on niin turhaa.
Pettäminen kertoo paljon ihmisestä vaikka olisikin tapahtunut vuosia sitten. Ihan eri asia kuin olla kaveri exän kanssa.