Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla kavereina exiään

Vierailija
08.06.2023 |

Ei suostu luopumaan näistä rakkaista ystävistään. Voinko laittaa valitsemaan minun ja noiden väliltä?
M38

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina kavereina miehiä jotka ovat ehkä kiinnostuneita muustakin kuin ystävyydestä. Jos vaimosi kokee nämä miehet vaan ystävinä, niin anna olla. Ei kuulu sulle.

Vierailija
2/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei kai tuosta mitään tule, jos et voi luottaa häneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin exän kanssa sen verran kaveri, ettei tarvi riidellä esim. lasten asioista.

Vierailija
4/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo asiaton. Voit laittaa valitsemaan. Nainen

Vierailija
5/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika red flag. Ei ole normaalia roikottaa jopa useampaa exää kaverina. Sano nyt vielä että naispuoleisia kavereita ei ole?

Vierailija
6/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jo naimisissa ja sinulle paljastui vasta nyt, että vaimolla on liuta exiä kavereina? Lastensa isiä?

Vierailija
7/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin. Ei kiinnosta mikään romanttinen heidän kanssa. 

Vierailija
8/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.

Vierailija
9/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä existä mennään eteenpäin esim. juuri sen takia, että kun tapaa uuden kumppanin ei tuollaista epämääräistä touhua ole uuden suhteen jarruna.

Vierailija
10/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tuleva eksä. Päätä itse milloin.

Vierailija
11/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun normaalit ihmiset eroavat, jää välilleen usein ystävyys. Älä ole mustasukkainen menneisyydestä jos vaimosi on valinnut sinut.

Vierailija
12/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on eräänlainen "kahvila" jossa tavataan ihmisiä ja kuullaan muiden ajatuksia. Rakkaus taas voi kukoistaa vaan vapaassa ympäristössä. Et voi ikinä määräillä kenen kanssa puolisollasi on lupa keskustella. 

Myös niiden eksien kanssa on välillä hyvä käydä keskusteluja. Siinä oppii elämästä ja parisuhteesta. Voi rakentaa uudesta suhteestaan paremman. 

Vierailija
13/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten suhteissa jäljelle jää yleensä ystävyys. Ei ole mitään ihmeellistä tossa.

Vierailija
14/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista olla mustis eksistä. Hienoa jos on kavereita vieläkin. Minusta tuo kertoo tasapainoisesta ihmisestä joka ei polta siltoja takanaan.

Vierailija
15/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten suhteissa jäljelle jää yleensä ystävyys. Ei ole mitään ihmeellistä tossa.

Ei toki, mutta sillä taas on eroa tykkäileekö vaikka exänsä jutuista somessa kerran parissa kuussa tms. vai onko jatkuvasti puhelimella viestejä tykittämässä. Lasten asioiden hoitaminen tietty normaalia

Vierailija
16/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ex fb-kaverina, koska pelkään että saisi poistamisesta vettä myllyyn ja alkaisi taas häiriköidä. Olen kyllä estänyt, etteivät päivitykseni näy hänelle.

Vierailija
17/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxääsi on henkisesti kiinni exissään. Päätä itse mitä siedät.

Vierailija
18/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag jos ei olisi hyvissä väleissä ex:iin. Toihan osoittaa, et kaikki on päättynyt sovussa, ilman turhaa draamaa tai esim. pettämistä. Tasapainoisen ihmisen merkki. Tutustu niihin miehiin ja mene vaimosi mukaan tapaamaan niitä.

Vierailija
19/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset ovat VALTAVA red flag.

Mutta miesten tulisi vain mukisematta hyväksyä. :)

Naiset ei silti kelpuuta miestä, jolla on exiä kavereina. Naisilla on vain hauras ego. Ja heihin ei koske samat säännöt.

Vierailija
20/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on exä paras ystävänsä. Ei haittaa lainkaan. Tunnen itsekin tän exän ja pidän hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi