Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla kavereina exiään

Vierailija
08.06.2023 |

Ei suostu luopumaan näistä rakkaista ystävistään. Voinko laittaa valitsemaan minun ja noiden väliltä?
M38

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa huono itsetunto jos exät häiritsee.

Vierailija
22/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset ovat VALTAVA red flag.

Mutta miesten tulisi vain mukisematta hyväksyä. :)

Naiset ei silti kelpuuta miestä, jolla on exiä kavereina. Naisilla on vain hauras ego. Ja heihin ei koske samat säännöt.

Olen huomannut tuon saman. Mies naisista aina pettää. Samaan aikaan naiset roikuttaa exiä koukussa, jotta saavat seksiä aina kun haluavat. Ja kostavat nykyiselle, jos nykyinen sanoo tai tekee naisesta väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä on edelleen läheisin ystäväni. Rakastan kuitenkin nykyistä miestäni yli kaiken.

Vierailija
24/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjestas näitä vastauksia, onko jollain ihmisillä vain seksi mielessä aina vai miksi ihmeessä exän kanssa ei voisi olla pelkästään ystäviä? Minulla on ex ystävänä, eikä ole mitään seksuaalisia tuntemuksia häntä kohtaan :D

Vierailija
25/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi läheinen ystävä, mies jonka kanssa tapailin joskus hetken. En kutsuisi exäksi kuitenkaan. Jos pitäisi valita tän ystävän ja mieheni välillä, niin tietty valitsisin mieheni. Muttamutta, jos mieheni asettaisi tälläisen ultimatumin, niin en voisi muuta kun valita tän ystävän. Ymmärrätte varmaan, ettei parisuhteessa aseteta vaatimuksia luopua ystävistä, oli ne sitten exiä tai ei.

Vierailija
26/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele exä.

Vierailija
27/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei silti kelpuuta miestä, jolla on exiä kavereina. Naisilla on vain hauras ego. Ja heihin ei koske samat säännöt.

Juuri ajattelin samaa. Kun mies viestittelee eksälleen, niin on piru irti mammoilla. Nyt sitte on juuri päinvastoin, on niin ihanaa kun on hyvät välit eksmieheen!

Vierailija
28/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää.

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi läheinen ystävä, mies jonka kanssa tapailin joskus hetken. En kutsuisi exäksi kuitenkaan. Jos pitäisi valita tän ystävän ja mieheni välillä, niin tietty valitsisin mieheni. Muttamutta, jos mieheni asettaisi tälläisen ultimatumin, niin en voisi muuta kun valita tän ystävän. Ymmärrätte varmaan, ettei parisuhteessa aseteta vaatimuksia luopua ystävistä, oli ne sitten exiä tai ei.

Jos vaadit valitsemaan niin vaihtoehtoja ei ole juurikin sen vuoksi, että vaadit.

Vierailija
29/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap itsetuntoa vähän. Ottaako vaimo sut mukaan kun näkee ystäviään?

Vierailija
30/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestätkö muita miespuolisia ystäviä vaimollasi?

Vierailija
31/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla suhteessa naisen kanssa jolla on eksiä kavereinaan. Omalla miehelläni oli joskus kavereina naisia (ei exiä) mutta se oli ennen kun me tavattiin. sittemmin kaverinaiset ovat jääneet kun he ovat perustaneet perheitä ja menneet naimisiin. Nyt yli 4-kymppisenä sitten muutamakin olisi halunnut elvytellä kaveruutta mieheni kanssa mutta mieheni ei ole pitänyt heitä kavereinaan yli 10 vuoteen, joten hän ei lämpene ajatukselle.

Minun miespuolisita kavereistani kaksi on entisiä tapailutyyppejä, joiden kanssa huomattiin jo 20v sitten että kaveruus on se meidän juttu eikä seurustelu.

Vierailija
32/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi varmaan kysyä jossain miespalstalla, älä tässäkään asiassa naiseen luota.

Vierailija
33/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP ihan teini? Ei aikuinen mies tollasta pelkää. Kai sulla on omiakin exiä joiden kanssa on jäänyt ystävyys jäljelle vaikka rakkaus loppunut?

Vierailija
34/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä termiä "red flag" kenenkään henkilön ominaisuuksista, mutta sanoisin, että juokse ja äkkiä. Se on selvää, että exät ovat kavereina sen takia, että he alkavat fb- tai fwb-suhteeseen max. viikko teidän eron jälkeen. Koita vaan jaksaa sängyssä ja antaa huomioo, hänelle kyllä riittää muitakin. Exät ovat hänelle varamiehiä, ei mitään kavereita. Jos teille tulee jotain, muija on heti juoksemassa jonkun exänsä kainaloon. Tällä hetkellä ei ehkä ole mitään seksuaalista halua, mutta aivan varmasti sen jälkeen, kun eroatte. Hänellä ei ole mitään menetettävää, sen vuoksi hän ei osaa panostaa sinun suhteesi. Jotkut naiset vain ovat sellaisia: mies on oltava koko ajan, ja siinä sivussa vielä varamies, jopa useampi. Ei exät ole vain kavereita, kyllä ne kummasti on tarjoamassa tukeaan, kun hänelle tulee ero/riita/muu kriisi. Ja yleensähän nämä naiset eivät halua, että sinulla olisi ketään naista kaverina, existä puhumattakaan. Ei kukaan tällä palstallakaan hyväksyisi sitä omalta mieheltään.

Vierailija
35/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ajattelin samaa. Kun mies viestittelee eksälleen, niin on piru irti mammoilla. Nyt sitte on juuri päinvastoin, on niin ihanaa kun on hyvät välit eksmieheen!

Hear, hear!

Vierailija
36/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli äskön samanmoinen keskustelu, vain toisinpäin lähtöasetelmat.

Maailmassa on n.8 miljardia ihmistä, miksi pitäisi exien kanssa hengata?

Vierailija
37/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis herranjestas näitä vastauksia, onko jollain ihmisillä vain seksi mielessä aina vai miksi ihmeessä exän kanssa ei voisi olla pelkästään ystäviä? Minulla on ex ystävänä, eikä ole mitään seksuaalisia tuntemuksia häntä kohtaan :D

Etkö ymmärrä ettei kumppani voi ikinä täysin ainakaan uudessa suhteessa tietää mikä se meininki exien kanssa todella on. Ei ole mistään "seksi aina mielessä" -kyse. Itse olin nuorena just niin hömelö että roikuin exissä henkisesti, enkä todellakaan mikään seksi mielessä. En ymmärtänyt yhtään miksi se ei ollut miehelle jonka kanssa seurustelin ok. Elämä onneksi opettaa.

Vierailija
38/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.

"Ystävistä voi tulla rakastavaisia, mutta rakastavaisista ei tule takaisin ystäviä." Pistää miettimään, millaisia eksäsi olivat tai olevat. Saattaahan toki olla, ettet ole oikein ymmärtänyt vielä, mitä se tunne pitää sisällään.

Vierailija
39/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten naiset hirveästi alkako miestänne kritisoimaan menneisyydestään. Jos teidän mielestä on ok, että teillä on exiä kavereina, niin kai ne miestenkin seikkailut sun muut on ok. Pettäminen nuoruudessa jne

Vierailija
40/88 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla parhaat ystävät on exiä. Ja ovat todellakin vaan ystäviä. Ei mitään muuta. Rakastan miestäni eivätkä nämä ystävät kiinnosta minua seksuaalisesti. Älä laita valitsemaan mitään. Ole aikuinen ja luota vaimoosi.

Ja sinusta vain seksi voi olla uhka suhteelle? Minua ainakin loukkaisi jos kumppanini parhaat ystävät olisivat exiä. Se tarkoittaa syvää ja korvaamatonta henkistä yhteyttä jota toivon kumppanini ja itseni välille.

Onko sun mies myös yksi näistä sun parhaista ystävistäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän