Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto ryhtyy presidentiksi!

Vierailija
08.06.2023 |

ilmoitti juuri

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan. 

Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen. 

Olet väärässä.  Islannissakin on ollut eikä ole vielä maailma mennyt raiteiltaan. 

Siellähän maa sylkee tulta ja laavaa vähän väliä kun on raivoissaan tästä.

Vierailija
62/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan. 

Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen. 

Ei se mikään meriitti varsinaisesti ole, että on niin "vanhanaikainen" että arvio ihmistä seksuaalisen suuntautumisen perusteella asiassa, jossa sillä ei ole mitään merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos presidentiksi pääsee "ryhtymällä", niin ilmoitan täten virallisesti, että ryhdyn itse presidentiksi alkaen välittömästi.

No niin, nyt Pekka jäikin nuolemaan näppejään, heh heh.

Hyvä👍😂

Vierailija
64/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihanaa. Nyt on Pekan vuoro voittaa. Kannatin jo viimeksi.

joo arabimaihin ei ole sitten menemistä poika ystävän kanssa

Miksi niihin paskalandioihin pitäisi mennäkään?

Vierailija
65/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoniosta maan äiti? No se olisi Suomen historiassa jotain uutta.

Oliko Arajärvikin maan äiti?

Vierailija
66/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukiosta saadaan karvaisempi versio.

Vierailija
67/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa ylipäänsä valita paria presidenteiksi. Täällä valitaan yksi henkilö presidentiksi, oli hänellä puolisoa tai ei.

Hyvä pointti! Ei Suomessa ole mitään "first lady" tai "first husband" -juttuja, se on ihan jenkkihapatusta. Puolisolla ei ole mitään virallista roolia eikä virkavelvollisuuksia.  Jokainen tyylillään.  Joillain on ollut matalampi profiili, Haukio taas on ilmeisesti halunnutkin olla aika paljon esillä.  Sitä paitsi meillähän on ollut jo esimerkki miespuolisesta presidentin puolisona ja ihan hyvin Arajärvi selvisi. 

Vierailija
68/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen toiminut kauan erinäisissä yhdistyshommissa ja lähinnä " boomerikäisten" parissa. Takaan, ettei boomerit valitse homppelipresidenttiä.

Menee vielä yksi sukupolvi eteenpäin ennen kuin sellanen tapahtuisi. Miksi itse Haavisto ja sokea puhumattakaan kannattajansa?

Vierailija
69/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sinun hetkesi ilmoittautua, Mika Aaltola.

Vierailija
70/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä ei ainakaan lähde Pekalle ääntä. Haavistolla liikaa tahroja menneisyydessä joita ei voi olla sivuttamatta. Lisäksi minusta presidenttinä ei voi olla sellainen, joka ei ole käynyt armeijaa. Mun ääni lähtisi joko Mika Aaltolalle, Mikko Hautalalle tai Risto E. J. Penttilälle, jos ovat ehdokkaina.

Ethän sinä haluaisi Aaltolaa c-miehenä pressaksi.

Vierailija
71/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvian presidentti, joka itse asiassa aloittaa tehtävässään tänään, on homo. Suomi ei Haaviston valitessaan siis tule edes olemaan ensimmäinen EU-maa joka tekee historiaa. :-)

Islannin pääministerinä oli lesbo jo kymmenen vuotta sitten, samoin Belgian pääministerinä homo.

Ei tuo nyt niin harvinaista ole kuin luulet.

Vierailija
72/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ennenmin vaikka Rehn on reservin luutnantti. Ei  mitää sivareita Haavisto  ,ja epärehellistä itsensä äänestäjää  rikos jutussa.

Vierailija
73/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitäisi saada sellainen pressa mikä oli II maailmansodan aikaan Saksassa tai vähintäänkin nykyisen Venäjän tasoa, ei mitään nynnyä joka uskaltaa vaan omaa kansaa nöyryyttää eli Suomalaisia mitä on maailman helpoin kyykyttää

Suomi tarvitsee rauhallisen, älykkään ja diplomaattisen presidentin, jota myös maailmalla arvostetaan, kuten Sauli nyt. Tämä jo pelkästään maantieteellisen sijaintimme takia. Jos olisi joku rähisijä, niin rähinä siitä tulisi aika helposti. Emme kaipaa sisä- emmekä ulkopoliittisia konflikteja. Suomen presidentin on tärkeää olla diplomaatti ennen kaikkea.

Vierailija
74/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latvian presidentti, joka itse asiassa aloittaa tehtävässään tänään, on homo. Suomi ei Haaviston valitessaan siis tule edes olemaan ensimmäinen EU-maa joka tekee historiaa. :-)

Islannin pääministerinä oli lesbo jo kymmenen vuotta sitten, samoin Belgian pääministerinä homo.

Ei tuo nyt niin harvinaista ole kuin luulet.

Korjaus: Latvian presidentin toimikausi alkaa siis 8. heinäkuuta.

Vierailija
75/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

onko Pekka homoseksuaalipuolueen ehdokas?

Onko Harkimo Heteroseksuaalisarja-avioituja -puoleen ehdokas?

Vierailija
76/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma voisi nyt aloittaa sen oman ehdokkuutensa vaatimien kannattajakorttia keräämisen. Kannattajakortteja kannattaa yrittää kerätä ensin Itä-Helsingissä, Jakomäessä,Korsossa, Porvoon kauppakeskuksessa ja Kouvolan kauppakeskuksessa ja asemalla.

Vierailija
77/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitäisi saada sellainen pressa mikä oli II maailmansodan aikaan Saksassa tai vähintäänkin nykyisen Venäjän tasoa, ei mitään nynnyä joka uskaltaa vaan omaa kansaa nöyryyttää eli Suomalaisia mitä on maailman helpoin kyykyttää

Suomi tarvitsee rauhallisen, älykkään ja diplomaattisen presidentin, jota myös maailmalla arvostetaan, kuten Sauli nyt. Tämä jo pelkästään maantieteellisen sijaintimme takia. Jos olisi joku rähisijä, niin rähinä siitä tulisi aika helposti. Emme kaipaa sisä- emmekä ulkopoliittisia konflikteja. Suomen presidentin on tärkeää olla diplomaatti ennen kaikkea.

Nimenomaan! Siksi monissa liemissä keitetty Haavisto, joka on todella pidetty ja arvostettu maailmalla. 

Vierailija
78/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

onko Pekka homoseksuaalipuolueen ehdokas?

Onko Harkimo Heteroseksuaalisarja-avioituja -puoleen ehdokas?

Eikös Harry Harkimo ole ollut naimisissa kaksi vai kolme kertaa? Ensimmäinen avioliitto oli pitkä ja toinen lyhyt. Nykyään on ilmeisesti ensimmäisen vaimonsa kanssa ihan väleissäkin, mutta toisen kanssa ei. Nykyään ei taida olla naimisissa?

Vierailija
79/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan tarvitaan jonkin muunlainen kuin puunhalaaja.

Vierailija
80/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan tarvitaan jonkin muunlainen kuin puunhalaaja.

Mitä tarkoitat puunhalaajalla? Sellaista, jolla on selkärankaa toimia vaikka suurvallan vieressä sitä vastaan, jos asia sitä vaatii? Sellainen, joka vaikka karkottaa 9 venäläistä diplomaattia? Arvaatko, kuka se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi