Haavisto ryhtyy presidentiksi!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola ei ole käynyt armeijaa.
Ei ollut tarjakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto toivoi että puolueet alkavat panemaan ehdokkaita, niin vaalit lähtevät käyntiin.
Radiouutisissa kerrottiin.
Ja ilman kumia tietenkin.
Sitä hän ei sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto toivoi että puolueet alkavat panemaan ehdokkaita, niin vaalit lähtevät käyntiin.
Radiouutisissa kerrottiin.
Ja ilman kumia tietenkin.
Sitä hän ei sanonut.
Mutta tarkoitti.
Kaikkihan voi ryhtyä vaikka mihin eri asia on pääseekö ainakin tässä tapauksessa.Toivottavasti ei!
Ryhtyy ehdokkaaksi. Sitten pitäisi saada ääniä, minä en ainakaan äänestä. Äänestän Haavistoa ja Väyrystä vastaan joka tapauksessa riippumatta vastapuolesra. Ja jos nämä kaksi sankaria ovat vastakkain, en äänestä kumpaakaan
Vierailija kirjoitti:
IS mannekiini
No minä en ainakaan äänestä Haavistoa. Lipevä ketku.
Suotta Aaltolaa ehdotetaan kun melko varmaa on, ettei lähde ehdolle. Hänkin tarvitsis valitsijamiesyhdistyksen jos lähtisi. Onko Aaltola demari, kun jossain siitä oli?
Jos Urpilainen ei lähde voi olla että demarit päätyvät Aaltolan puoleen...
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyy ehdokkaaksi. Sitten pitäisi saada ääniä, minä en ainakaan äänestä. Äänestän Haavistoa ja Väyrystä vastaan joka tapauksessa riippumatta vastapuolesra. Ja jos nämä kaksi sankaria ovat vastakkain, en äänestä kumpaakaan
Jos jäisivät vastakkain, niin itse äänestäisin Väyrystä!
Äänestän pelkästään silkasta ilosta että näen kuin persujen otsalla helmeilee hiki ja naama hohtaa punaisena. Hyvässä lykyssä muutama menee korkean verenpaineen ansiosta multiin Haaviston voiton myötä 😁
onko Pekka homoseksuaalipuolueen ehdokas?
Yhtään tietämättä keitä muita on tarjolla, en äänestä Pekkaa presidentiksi ja Pekan puppelia maan äidiksi.
Voitte vapaasti alkaa haukkua.
Jos presidentiksi pääsee "ryhtymällä", niin ilmoitan täten virallisesti, että ryhdyn itse presidentiksi alkaen välittömästi.
No niin, nyt Pekka jäikin nuolemaan näppejään, heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Suotta Aaltolaa ehdotetaan kun melko varmaa on, ettei lähde ehdolle. Hänkin tarvitsis valitsijamiesyhdistyksen jos lähtisi. Onko Aaltola demari, kun jossain siitä oli?
Jos Urpilainen ei lähde voi olla että demarit päätyvät Aaltolan puoleen...
Aaltola on liian kokematon ja pehmo. Eikä varmaan edes halua presidentiksi.
En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan.
Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan.
Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen.
Olet väärässä. Islannissakin on ollut eikä ole vielä maailma mennyt raiteiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten 3423 luvulla vasta. Pitää sulatella asiaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ylipäänsä valita paria presidenteiksi. Täällä valitaan yksi henkilö presidentiksi, oli hänellä puolisoa tai ei.