Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto ryhtyy presidentiksi!

Vierailija
08.06.2023 |

ilmoitti juuri

Kommentit (223)

Vierailija
81/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin jännittää lopulliset ehdokkaat. En vielä tiedä, ketä äänestän, vaan odotan ensin, että kaikki ehdokkaat on nimetty ja päätän ehkä vasta ihan viime tipassa. Haluaisin ehdolle jonkun todellisen ns. mustan hevosen eli yllätysnimen. Ajattelin, että joku viihdejulkkiskin pitäisi saada ehdolle, mutta Harry Harkimohan menee oikeastaan tähänkin kategoriaan.

Vierailija
82/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tämä maa on kunnon pervolandia, sateenkaariliput liehuu ja pressan linnassa tungetaan nakkia pyllyyn.

Mistäs tiedät, mitä linnassa nyt tehdään? (anteeksi Sauli, tätä on täysin asiatonta, mutta kun nämä  saamarin toopet eivät ymmärrä, että eivät kenenkään makuuhuoneessa tapahtuvat asiat kuulu meille muille)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tämä maa on kunnon pervolandia, sateenkaariliput liehuu ja pressan linnassa tungetaan nakkia pyllyyn.

Kuinka sanoa olevansa punaniskajuntti

Vierailija
84/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitäisi saada sellainen pressa mikä oli II maailmansodan aikaan Saksassa tai vähintäänkin nykyisen Venäjän tasoa, ei mitään nynnyä joka uskaltaa vaan omaa kansaa nöyryyttää eli Suomalaisia mitä on maailman helpoin kyykyttää

Suomi tarvitsee rauhallisen, älykkään ja diplomaattisen presidentin, jota myös maailmalla arvostetaan, kuten Sauli nyt. Tämä jo pelkästään maantieteellisen sijaintimme takia. Jos olisi joku rähisijä, niin rähinä siitä tulisi aika helposti. Emme kaipaa sisä- emmekä ulkopoliittisia konflikteja. Suomen presidentin on tärkeää olla diplomaatti ennen kaikkea.

Nimenomaan! Siksi monissa liemissä keitetty Haavisto, joka on todella pidetty ja arvostettu maailmalla. 

Sakeimmat liemet se on keittänyt itse.

Vierailija
85/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voisi laukata paikalle neonvihreänä hevosena. Cha Cha Cha Cha Cha Cha Chaaaa!

Vierailija
86/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan. 

Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen. 

Niin haluaa useimmat.

Sittenhän se vaaleissa nähdään.

Vierailija
87/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihanaa. Nyt on Pekan vuoro voittaa. Kannatin jo viimeksi.

joo arabimaihin ei ole sitten menemistä poika ystävän kanssa

poikaystävä kirjoitetaan yhteen

Vierailija
88/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Rehn, talousmies haluaa myös pressaksi, harmaa eminenssi. 

Vierailija
89/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuli pointti selväksi, mutta miksi tämä raffi kielenkäyttö? Vaatiko aihe tosiaankin tuollaisen sävyn?

Vierailija
90/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan. 

Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen. 

Ei se mikään meriitti varsinaisesti ole, että on niin "vanhanaikainen" että arvio ihmistä seksuaalisen suuntautumisen perusteella asiassa, jossa sillä ei ole mitään merkitystä. 

Turhaan riehut.

Bärvoa presidenttiä ei Suomeen tule, vaikka miten vingut.

Vierailija
91/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Jossain olikin että Aaltola haluaa kokoomuksen ehdokkaaksi jos lähtee kisaan.

Eli voi hyvinkin olla loppusuoralla ja vastakkain ovat Haavisto ja Aaltola kakkoskierroksella.

Sen tietää jo kumpi voittaa. Aaltola.

Vierailija
92/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka-kiima nousee....huolestuttavaa....

Vierailija
93/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään meriitti varsinaisesti ole, että on niin "vanhanaikainen" että arvio ihmistä seksuaalisen suuntautumisen perusteella asiassa, jossa sillä ei ole mitään merkitystä. 

Turhaan riehut.

Bärvoa presidenttiä ei Suomeen tule, vaikka miten vingut.

Ihmeen kovasti kiinnostaa näitä suuhengittäjiä aina homojutut. Ei minua ainakaan liikuta yhtään mitä kukakin tekee makkarissa kunhan minun ei tarvitse sitä katsella.

Vierailija
94/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan kunhan ei Haavisto

Vierailija
95/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo taitaa päätyä kokoomuksen ehdokkaaksi.

Vierailija
96/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ketä tahansa muuta kuin Haavistoa.

Vierailija
97/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tule kuuloonkaan.Vihreät vouhottimet saavat nyt riittää.

Tollo!

Eihän hän ole Vihreiden ehdokas.

Vaan lähtee ehdokkaaksi, Valitsijayhdistyksen kautta.

Oli välttämätöntä ilmoittaa asia nyt, koska

Vihreillä on puoluekokous Seinäjoella nyt la-su.

Vihreä vouhotin on vihreä vouhotin vaikka sen valitsijayhdistyksellä yrittäisi naamioida.

Vierailija
98/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto ja RKP:kin haluavat omat ehdokkaat jo pelkän näkyvyyden ja julkisuuden takia. Vasemmistoliiton ehdokas on varmaankin Li Andersson ja RKP:n Anna-Maja Henrikson.

Vierailija
99/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako teitä muidenkin ihmisten seksuaalisuus yhtä paljon? Aika huolestuttavaa.  Mistähän se kertoo? Siitä että omaa sellaista ei oikeastaan ole vai siitä, että siihen  liittyy muita ongelmia? 

Sillä tiedättekö mitä: aikuinen, tasapainoinen  ihminen ei kirjoittele kanssaihmisistään tuollaisia kuin te monet olette kirjoitelleet Pekka Haavistosta. Tunnistatte kyllä itsenne. 

Vierailija
100/223 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi antaa miinus ääntä, äänestäisin heti Pekkaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän