Haavisto ryhtyy presidentiksi!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä maa on kunnon pervolandia, sateenkaariliput liehuu ja pressan linnassa tungetaan nakkia pyllyyn.
Mistäs tiedät, mitä linnassa nyt tehdään? (anteeksi Sauli, tätä on täysin asiatonta, mutta kun nämä saamarin toopet eivät ymmärrä, että eivät kenenkään makuuhuoneessa tapahtuvat asiat kuulu meille muille)
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä maa on kunnon pervolandia, sateenkaariliput liehuu ja pressan linnassa tungetaan nakkia pyllyyn.
Kuinka sanoa olevansa punaniskajuntti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi saada sellainen pressa mikä oli II maailmansodan aikaan Saksassa tai vähintäänkin nykyisen Venäjän tasoa, ei mitään nynnyä joka uskaltaa vaan omaa kansaa nöyryyttää eli Suomalaisia mitä on maailman helpoin kyykyttää
Suomi tarvitsee rauhallisen, älykkään ja diplomaattisen presidentin, jota myös maailmalla arvostetaan, kuten Sauli nyt. Tämä jo pelkästään maantieteellisen sijaintimme takia. Jos olisi joku rähisijä, niin rähinä siitä tulisi aika helposti. Emme kaipaa sisä- emmekä ulkopoliittisia konflikteja. Suomen presidentin on tärkeää olla diplomaatti ennen kaikkea.
Nimenomaan! Siksi monissa liemissä keitetty Haavisto, joka on todella pidetty ja arvostettu maailmalla.
Sakeimmat liemet se on keittänyt itse.
Käärijä voisi laukata paikalle neonvihreänä hevosena. Cha Cha Cha Cha Cha Cha Chaaaa!
Vierailija kirjoitti:
En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan.
Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen.
Niin haluaa useimmat.
Sittenhän se vaaleissa nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihanaa. Nyt on Pekan vuoro voittaa. Kannatin jo viimeksi.
joo arabimaihin ei ole sitten menemistä poika ystävän kanssa
poikaystävä kirjoitetaan yhteen
Olli Rehn, talousmies haluaa myös pressaksi, harmaa eminenssi.
Siinä tuli pointti selväksi, mutta miksi tämä raffi kielenkäyttö? Vaatiko aihe tosiaankin tuollaisen sävyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että suomalaiset ovat valmiita mies tai nais paria presidenteiksi kun ei tämmöisiä ole muualla maailmassakaan.
Minä ainakin olen vielä niin vanhanaikainen että haluan presidenttiparin olen mies ja nainen.
Ei se mikään meriitti varsinaisesti ole, että on niin "vanhanaikainen" että arvio ihmistä seksuaalisen suuntautumisen perusteella asiassa, jossa sillä ei ole mitään merkitystä.
Turhaan riehut.
Bärvoa presidenttiä ei Suomeen tule, vaikka miten vingut.
Ahaa. Jossain olikin että Aaltola haluaa kokoomuksen ehdokkaaksi jos lähtee kisaan.
Eli voi hyvinkin olla loppusuoralla ja vastakkain ovat Haavisto ja Aaltola kakkoskierroksella.
Sen tietää jo kumpi voittaa. Aaltola.
Pekka-kiima nousee....huolestuttavaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään meriitti varsinaisesti ole, että on niin "vanhanaikainen" että arvio ihmistä seksuaalisen suuntautumisen perusteella asiassa, jossa sillä ei ole mitään merkitystä.
Turhaan riehut.
Bärvoa presidenttiä ei Suomeen tule, vaikka miten vingut.
Ihmeen kovasti kiinnostaa näitä suuhengittäjiä aina homojutut. Ei minua ainakaan liikuta yhtään mitä kukakin tekee makkarissa kunhan minun ei tarvitse sitä katsella.
Petteri Orpo taitaa päätyä kokoomuksen ehdokkaaksi.
Äänestän ketä tahansa muuta kuin Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tule kuuloonkaan.Vihreät vouhottimet saavat nyt riittää.
Tollo!
Eihän hän ole Vihreiden ehdokas.
Vaan lähtee ehdokkaaksi, Valitsijayhdistyksen kautta.
Oli välttämätöntä ilmoittaa asia nyt, koska
Vihreillä on puoluekokous Seinäjoella nyt la-su.
Vihreä vouhotin on vihreä vouhotin vaikka sen valitsijayhdistyksellä yrittäisi naamioida.
Vasemmistoliitto ja RKP:kin haluavat omat ehdokkaat jo pelkän näkyvyyden ja julkisuuden takia. Vasemmistoliiton ehdokas on varmaankin Li Andersson ja RKP:n Anna-Maja Henrikson.
Kiinnostaako teitä muidenkin ihmisten seksuaalisuus yhtä paljon? Aika huolestuttavaa. Mistähän se kertoo? Siitä että omaa sellaista ei oikeastaan ole vai siitä, että siihen liittyy muita ongelmia?
Sillä tiedättekö mitä: aikuinen, tasapainoinen ihminen ei kirjoittele kanssaihmisistään tuollaisia kuin te monet olette kirjoitelleet Pekka Haavistosta. Tunnistatte kyllä itsenne.
Miksi ei voi antaa miinus ääntä, äänestäisin heti Pekkaa.....
Itseäni ainakin jännittää lopulliset ehdokkaat. En vielä tiedä, ketä äänestän, vaan odotan ensin, että kaikki ehdokkaat on nimetty ja päätän ehkä vasta ihan viime tipassa. Haluaisin ehdolle jonkun todellisen ns. mustan hevosen eli yllätysnimen. Ajattelin, että joku viihdejulkkiskin pitäisi saada ehdolle, mutta Harry Harkimohan menee oikeastaan tähänkin kategoriaan.