Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen parisuhteessa

Vierailija
07.06.2023 |

Mieheni paras kaveri pettää vaimoaa usein humalassa. Mieheni sanoo, ettei asia kuulu minulle, mutta itseäni tää mietityttää. En tunne vaimoaan kovin hyvin, mutta tekisi mieli kertoa.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisillä oikeasti noin tylsä elämä? Hirveä hinku päästä tunkemaan nokkansa toisten elämiin ja asioihin. Jospa hankkisit vaikkapa harrastuksen? Toisten asioihin sotkeutuminen ei ole harrastus.

Jeesussyndrooma. 

Vierailija
42/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis kuulemaan saman tältä vaimolta?

Öö kuka nyt EI haluaisi tietää? Aika sivustaseuraajana omaa elämää pitää elää jos haluaa jättää hämärän peittoon, pettääkö oma kumppani :D

Haluaisinko, että mieheni kaverin vaimo, jota en itse edes kunnolla tunne, tulisi kertomaan minulle, että mieheni pettää? No en todellakaan. En puutu itse muiden parisuhteisiin enkä todellakaan halua muiden puuttuvan omaani.

Sinä siis mieluummin eläisit petettynä, ja "kaikki muut" tietäisivät ja naureskelisivat sinulle? No, kukin tavallaan.

Nauretaanko sinun piireissäsi petetyksi tulleelle?? Nauratko itsekin?

Sellaiset ihmiset, jotka pettävät jatkuvasti ja kaveeraavat jatkuvasti pettävien tyyppien kanssa, usein myös naureskelevat muille ihmisille, koska tuollaisilla ihmisillä on heikompi empatiakyky ja moraali.

Miksi sinua liikuttaa sellaisten ihmisten naureskelu? Itse en välitä olla sellaisten kanssa edes tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko että sulle kerrotaan hänen tilanteessaan, ap?

Vierailija
44/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehesi on kertomisesta, kannustaako?

Vierailija
45/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että täällä aina suurin osa vaahtoaa, että kyllä kertoisin ja pitää kertoa. Oikeassa elämässä kukaan ei toimi niin.

On paras olla sekaantumatta muiden asioihin. Miehesi on idiootti, kun on kertonut sinulle. Jos menet kertomaan kaverin vaimolle, he saattavat jatkaa yhdessä, mutta miehesi menettää ystävänsä.

Juuri noin siinä voi käydä.

Kaikki miehen ystävät kääntävät selkänsä vasikalle. Rolliakat ovat yksinäisiä, koska kukaan ei luota heihin.

En lakkaa ihmettelemästä, joidenkin ihmisten halua puuttua toisten asioihin.

Tuossa on ap:n oma avioliittokin vaarassa. Hänen miehensä menettää kasvonsa totaalisesti, kun leviää tieto hänen kertoneen eteenpäin luottamuksellista tietoa.

Vierailija
46/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että täällä aina suurin osa vaahtoaa, että kyllä kertoisin ja pitää kertoa. Oikeassa elämässä kukaan ei toimi niin.

On paras olla sekaantumatta muiden asioihin. Miehesi on idiootti, kun on kertonut sinulle. Jos menet kertomaan kaverin vaimolle, he saattavat jatkaa yhdessä, mutta miehesi menettää ystävänsä.

"Kukaan ei toimi niin"? Luuletko tosiaan, että jos sinä et toimisi niin, niin kukaan muukaan ei? Todellakin kertoisin. Pettäminen on pahinta laatua ihmisten kaltoinkohtelua ja aina tietoinen valinta. Huonoista valinnoista sakotetaan, ja niin sen kuuluukin olla.

Olen 52 enkä ole koskaan kuullut enkä nähnyt kenenkään menneen nartsimaan suhteen ulkopuolisista sutinoista. En mene itse, mutta eivät mene näköjään kyllä muutkaan. Eri asia olisi, jos kyseessä on läheisen ihmisen puoliso. Mutta jos kollega sählää pikkujouluissa, niin ei kukaan siitä ala vaimolle soitella. Missä tällaista muka tapahtuu?

Aloituksessa on kyse ihmisistä, jotka ilmeisesti jossain määrin hengaa keskenään.

Siitä huolimatta facetoface sitä erittäin harva kertoo. Harva myöskään oikeasti seuraa edes ystäviensä elämää niin tarkasti että 100 % varmuudella tietäisi pettämisestä. Enempi ja vähempi noi on aina pelkkiä juoruja.

Vierailija
47/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kerrot. Nollatoleranssi aina.

Et tietenkään kerro. Asia ei kuulu sinulle millään tapaa.

Vierailija
48/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on aika ikäviä ystäviä, joiden seurassa viihtyy.  Jos miehesi pettää sinua, kuuluukohan miehesi mielestä sekään sinulle?

No ei tietenkään kuulu.

Vierailija
49/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kerrot. Asiaa ei ole vaikea ymmärtää. Sinunkaan.

Vierailija
50/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kerrot. Asiaa ei ole vaikea ymmärtää. Sinunkaan.

Haluaisin kyllä nähdä ap:n miehen ilmeen, kun tälle selviäisi, että vaimo on tuhonnut kaverisuhteen ja molempien maineen yhteisessä tuttava- ja ystäväpiirissä :-DDD

Mutta tämähän tapahtuu taas vain Porvoossa ja ap on sama, joka tehtailee näitä pettämisaloituksiaan säännöllisin väli ajoin.

Vierailija
51/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisiko se vaimo edes jonkun hänelle tuntemattoman naisen väitteitä?

Vierailija
52/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei kotona saa vaimoltaan. Minusta ei olisi edes pettämistä jos vaimo pihtaa, ihan oikein sille.

Jos mies ei "saa" vaimolta, niin todennäköisesti vaimo ei saa rakkautta mieheltään.

Vierailija
53/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sellaisesta akasta eron joka sekaantuisi kaverini perhe-elämään.

Vierailija
54/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin sellaisesta akasta eron joka sekaantuisi kaverini perhe-elämään.

Toisaalta, miksi itse edes juoruaisit kaveristasi?

Vierailija
55/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on varsinainen neiti

Vierailija
56/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on kohta kuin Talebanin moraalinvartijoilla. Av-mammat kulkevat ympäriinsä mätkimässä ja ojentamassa kaikkia, jotka eivät täytä heidän omia moraalikäsityksiään.

Vierailija
57/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat vaan pöydille, niin kaikkien elämä helpottuu kertaheitolla.

Vierailija
58/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut vaimolle miehensä hommeleista. Vaimo kielsi kaiken ja katkaisi välit sekä minuun että kyseessä olevaan tyttöseen. En kadu pätkääkääkään että kerroin. Saipa vaimo ainakin kuulla totuuden.

Teen saman milloin tahansa uudelleen. Luulen kylläkin, että vastaan voi joskus tulla vaimo, joka osaa suhtautua asiaan järkevästi. Haluaisin ehdottomasti itsekin tietää jos ukkoni pettäisi. Ei menisi elämä hukkaan enää sen kanssa sitten.

Vierailija
59/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa nainen sanoi ex-miehensä työkaverin vaimolle että molempien miehet kävivät vieraissa jossakin työmatkalla. Vaimolle tuli siitä suuri suru, mutta kävi sittemmin ilmi että kyseessä olikin täysi väärinkäsitys eikä vieraissakäyntiä ollut todellisuudessa tapahtunut.

Vierailija
60/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ollut suhteessa, jossa oltiin jo menossa naimisiin jne mutta sain onneksi tietää, että mies on elänyt kaksoiselämää ja pettänyt ties kuinka monen kanssa jo vuosia. Olen kiitollinen että sain tietää totuuden, mies ei sitä olisi kertonut ja multa meni vaan vuosia hukkaan valheellisessa suhteessa.

Itse kertoisin. Sitä on todella nöyryyttävä kuulla jälkikäteen ja yleensä ne paljastuu kuitenkin jotain kautta.

Jokaisella pitäis olla valta päättää omasta elämästään ja minkälaisen ihmisen kanssa elää. Jotkuthan pääsee pettämisestäkin yli ja elää sen jälkeen vielä onnellisena yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan