Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen parisuhteessa

Vierailija
07.06.2023 |

Mieheni paras kaveri pettää vaimoaa usein humalassa. Mieheni sanoo, ettei asia kuulu minulle, mutta itseäni tää mietityttää. En tunne vaimoaan kovin hyvin, mutta tekisi mieli kertoa.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna huolestuisin omasta miehestäsi. Kertoo nimittäin aika paljon miehesi luonteesta, että: 1. Hänen paras ystävänsä on petollinen kusiainen ja 2. Hänen mielestään on ihan ok olla kertomatta asiasta petetylle.

Vierailija
82/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Senkun laitat viestiä minulle. Voisi täsmätä se, että miehen parhaan kaverin vaimo tietäisi, sillä tuntee tämän ihmisen kenen kanssa epäilen pettävän. Luulin jutun olevan menneen talven lumia, mutta äskettäin paljastui jotain siihen suuntaan viittaavaa. Luultavasti kuitenkin mietin ihan rauhassa mitä teen, enkä paljasta miehelle ihan heti tietojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Red flag että miehesi on tuommoisen kanssa parhaita ystäviä ja hyväksyy hänen toimintansa Eli hänelle on ok pettäminen.

Tämä. Entisellä työpaikalla oli kaksi keskenään hvyää pataa olevaa miestä, yhteisissä illanvietoissa tuli vaimotkin jonkin verran tutuiksi. Toiselle näistä selvisi miehensä kaverin pettävän, muistaakseni miehensä möläyttämänä, ja miehensä toppuutteluista huolimatta hän paljasti petoksen miehen kaverin vaimolle. Pettäjämies paljastuksesta pöyristyneenä soitti paljastajanaiselle, ja selvisi, että myös hänen miehensä pettää. Ja ihan kunnollisen tuntuisia, tavallisia perheellisiä miehiä molemmat, ei ollenkaan mitään pelimiesten elkeitä. Ei näkynyt ulospäin heitä yhdistävä moraali. Toisella oli pitkä suhde toiseen naiseen, ja toinen petti vähän kenen kanssa sattuu.

Vierailija
84/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjät ovat ihmisinä läpimätiä.

Vierailija
85/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, mutta en vielä tiedä mitä aion tehdä asialle. Haluan mieluummin vaikuttaa ulospäin sinisilmäiseltä vaimolta, kuin sellaiselta, joka tietää miehen pettävän, mutta ei tee asialle mitään. Tarkoitan, että ulkoapäin tuleva paljastus asettaisi minut rooliin, jossa minun odotetaan toimivan, kun nyt voin miettiä asiaa omassa rauhassa, ilman että tarvitsee puida asiaa muiden kanssa/nähden.

Vierailija
86/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ex petti minua, selvisi samalla, että lähes kaikki hänen kaverinsa (ja osa heidän puolisoistaan) tiesivät asiasta. Siinä sitä oltiin kyläilty perheen kesken miehen kaverin perheen luona, kuin mitään ei olisikaan, ja miehen kaveri perheineen oli niin maireana, vaikka tiesivät tasan mitä ex puuhasi. Voin pahoin vieläkin, kun ajattelen asiaa. Ainoastaan yhtä kaveria mustelen lämmöllä, sillä hän selvästi yritti viestiä minulle, että kaikki ei ole kunnossa, eikä esittänyt tietämätöntä.

Vierailija
87/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varma että ei ole avoin suhde?

Avoimia suhteita on 0,5%.

Eli 99,5% parisuhteista ei ole avoimia.

Eli tosta voidaan laskea todennäköisyyksiä, että tuskinpa on avoin suhde.

Vierailija
88/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vaimolle jos mies pettää.

Minua petettiin ja olisin halunnut tietää aikoinaan.

Vierailija
89/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ystävissä myös eräs joka satunnaisesti pettää avokkiaan. Alkanut epäilyttämään myös oma mies kun on tollasen ystävä.

Vierailija
90/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä kaveri käytti kerran mua tietämättäni alibina päästäkseen pettämään silloista tyttöystäväänsä eksänsä kanssa. Minua ei niinkään haitannut se, että hän petti, vaan se, että hän käytti minua alibin luomiseen. Sanoin hänelle, että jos tyttöystävä kysyy, vastaan rehellisesti sillä minä en ala valehtelemaan kenenkään puolesta tai peittelemään toisten tekosia. Sanoin että en kerro oma-aloitteisesti mutta vastaan, jos hän kysyy. No, ei onneksi kysynyt. Erosivat kuitenkin jonkin ajan päästä.

Vierailija
91/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pitää käräyttää heti paikalla. Pettäminen on aina tahallinen teko ja humala on tekosyy.

Vierailija
92/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, mutta en vielä tiedä mitä aion tehdä asialle. Haluan mieluummin vaikuttaa ulospäin sinisilmäiseltä vaimolta, kuin sellaiselta, joka tietää miehen pettävän, mutta ei tee asialle mitään. Tarkoitan, että ulkoapäin tuleva paljastus asettaisi minut rooliin, jossa minun odotetaan toimivan, kun nyt voin miettiä asiaa omassa rauhassa, ilman että tarvitsee puida asiaa muiden kanssa/nähden.

Aika pepusta tuo sun ajattelutapasi. Sun pitäis elää niin, että muiden ajatuksilla ei oo mitään väliä. Mitäs sitten, vaikka olisitkin se vaimo kaikkien silmissä, joka tietää miehen painavan muita, mutta et tee asialle mitään? So what!

Vierailija
93/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro

Vierailija
94/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, opetetaan jo päiväkodissa etu taka välipyllyä. Kunhan ovat teini iässä ja siitä eteenpäin, voipi olla perheet harvinaisia. Vahingot hoitaa valtion kedkuskasvattamo ja kaikki ovat toistensa kanssa sillai. Itse en sellaista haluaisi nähdä. Elämmekö lopun aikoja.

Vierailija
95/95 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kerrot. Nollatoleranssi aina.

Et tietenkään kerro. Asia ei kuulu sinulle millään tapaa.

Todellakin kerrot. Asiaa ei ole vaikea ymmärtää. Sinunkaan.

Mitä jos ihmiset alkais puuttumaa sun elämää? Levittelis juoruja ja ronkkis jokaisen yksityiskohdan susta. Eikö oliski mukavaa?

Sitähän ihmiset tekevät, dah.