Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen parisuhteessa

Vierailija
07.06.2023 |

Mieheni paras kaveri pettää vaimoaa usein humalassa. Mieheni sanoo, ettei asia kuulu minulle, mutta itseäni tää mietityttää. En tunne vaimoaan kovin hyvin, mutta tekisi mieli kertoa.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin hyvän ystäväni miehen varmuudella pettämässä, kertoisin ystävälle, mutta kaikkien muiden parisuhteet jättäisin rauhaan.

Olisi itsellenikin aika outoa, jos joku miehen kaverin vaimo jota en edes tunne, tulisi ilmoittamaan minulle, että miehensä on kertonut mieheni pettävän minua. Varsinkin jos muuta konkreettista, kuten kuvaa/videota tai edes omaa havaintoa ei ole.

Mä kiittäisin tiedosta. Aivan sama keneltä tällainen tieto tulisi.

Vierailija
22/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika teidän naisten lyöttäytyä yhteen ja paljastaa pettävät miehet. En usko, että miehen omakaan moraalin olevan kovin korkealla, kun hyväksyy kaverinsa käytöksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis kuulemaan saman tältä vaimolta?

Öö kuka nyt EI haluaisi tietää? Aika sivustaseuraajana omaa elämää pitää elää jos haluaa jättää hämärän peittoon, pettääkö oma kumppani :D

Haluaisinko, että mieheni kaverin vaimo, jota en itse edes kunnolla tunne, tulisi kertomaan minulle, että mieheni pettää? No en todellakaan. En puutu itse muiden parisuhteisiin enkä todellakaan halua muiden puuttuvan omaani.

Vierailija
24/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tekoälyltä vastausta kysymykseesi.

Vierailija
25/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö kuka nyt EI haluaisi tietää? Aika sivustaseuraajana omaa elämää pitää elää jos haluaa jättää hämärän peittoon, pettääkö oma kumppani :D

Haluaisinko, että mieheni kaverin vaimo, jota en itse edes kunnolla tunne, tulisi kertomaan minulle, että mieheni pettää? No en todellakaan. En puutu itse muiden parisuhteisiin enkä todellakaan halua muiden puuttuvan omaani.

Sinä siis mieluummin eläisit petettynä, ja "kaikki muut" tietäisivät ja naureskelisivat sinulle? No, kukin tavallaan.

Vierailija
26/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en luottaisi business miehiin uskollisuuden suhteen.

Vierailija
27/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis mieluummin eläisit petettynä, ja "kaikki muut" tietäisivät ja naureskelisivat sinulle? No, kukin tavallaan.

Aika vaaleanpunaiset sydämenmuotoiset lasit saa olla silmillä, jos ei pettämisen merkkejä huomaa. 

Vierailija
28/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on yllättävää, miten moni elää jossain tosi harmaassa sumussa moraalin suhteen, niin oman luotettavuutensa kuin kumppanin luotettavuuden kanssa. Don't ask, don't tell vaikuttaa itselle aika paskalta politiikalta suhteessa, jonka pitäisi lähtökohtaisesti olla elämän tärkein. Jos ei ole luottamusta, niin mitä ihmettä sitten tehdään yhdessä?

Vierailija
29/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei kotona saa vaimoltaan. Minusta ei olisi edes pettämistä jos vaimo pihtaa, ihan oikein sille.

Vierailija
30/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei kotona saa vaimoltaan. Minusta ei olisi edes pettämistä jos vaimo pihtaa, ihan oikein sille.

Niin ja jos naapurilla on hienompi auto, niin menee vaan ja varastaa sen auton. Minusta se ei ole edes varastamista. Ihan oikein sille.

Vierailija
31/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että täällä aina suurin osa vaahtoaa, että kyllä kertoisin ja pitää kertoa. Oikeassa elämässä kukaan ei toimi niin.

On paras olla sekaantumatta muiden asioihin. Miehesi on idiootti, kun on kertonut sinulle. Jos menet kertomaan kaverin vaimolle, he saattavat jatkaa yhdessä, mutta miehesi menettää ystävänsä.

"Kukaan ei toimi niin"? Luuletko tosiaan, että jos sinä et toimisi niin, niin kukaan muukaan ei? Todellakin kertoisin. Pettäminen on pahinta laatua ihmisten kaltoinkohtelua ja aina tietoinen valinta. Huonoista valinnoista sakotetaan, ja niin sen kuuluukin olla.

Olen 52 enkä ole koskaan kuullut enkä nähnyt kenenkään menneen nartsimaan suhteen ulkopuolisista sutinoista. En mene itse, mutta eivät mene näköjään kyllä muutkaan. Eri asia olisi, jos kyseessä on läheisen ihmisen puoliso. Mutta jos kollega sählää pikkujouluissa, niin ei kukaan siitä ala vaimolle soitella. Missä tällaista muka tapahtuu?

Vierailija
32/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika teidän naisten lyöttäytyä yhteen ja paljastaa pettävät miehet. En usko, että miehen omakaan moraalin olevan kovin korkealla, kun hyväksyy kaverinsa käytöksen. 

Onko naisten harrastama pettäminen parempaa pettämistä, kun koet ongelmana vain miesten harjoittaman pettämisen?

Vierailija
33/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että täällä aina suurin osa vaahtoaa, että kyllä kertoisin ja pitää kertoa. Oikeassa elämässä kukaan ei toimi niin.

On paras olla sekaantumatta muiden asioihin. Miehesi on idiootti, kun on kertonut sinulle. Jos menet kertomaan kaverin vaimolle, he saattavat jatkaa yhdessä, mutta miehesi menettää ystävänsä.

"Kukaan ei toimi niin"? Luuletko tosiaan, että jos sinä et toimisi niin, niin kukaan muukaan ei? Todellakin kertoisin. Pettäminen on pahinta laatua ihmisten kaltoinkohtelua ja aina tietoinen valinta. Huonoista valinnoista sakotetaan, ja niin sen kuuluukin olla.

Olen 52 enkä ole koskaan kuullut enkä nähnyt kenenkään menneen nartsimaan suhteen ulkopuolisista sutinoista. En mene itse, mutta eivät mene näköjään kyllä muutkaan. Eri asia olisi, jos kyseessä on läheisen ihmisen puoliso. Mutta jos kollega sählää pikkujouluissa, niin ei kukaan siitä ala vaimolle soitella. Missä tällaista muka tapahtuu?

Aloituksessa on kyse ihmisistä, jotka ilmeisesti jossain määrin hengaa keskenään.

Vierailija
34/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puhuisin mieheni kanssa lähinnä siitä, miten hän itse suhtautuu parhaan kaverinsa käytökseen ja moraaliin. 

Vierailija
35/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan naureskelisi petettävälle? Vaikka hiljaa hyväksyisikin pettämisen? Enpä ole tällaiseen törmännyt, vaikka pettämistä ja sen salailua lähipiirissä on ollut useammalla parilla.

Vierailija
36/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kummonen ystävä kun pettää vaimoaan. Kertoo paljon ihmisestä miten kohtelee muita etenkin lähimmäisiään.

Minäkin pitäisin vakavan keskustelun miehen kanssa miksi haluaa pitää pettäjän ystävänään. Ehkäpä he molemminpuolin pitävät toistensa tällaisia salaisuuksia

Vierailija
37/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauretaanko sinun piireissäsi petetyksi tulleelle?? Nauratko itsekin?

Vierailija
38/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä oikeasti noin tylsä elämä? Hirveä hinku päästä tunkemaan nokkansa toisten elämiin ja asioihin. Jospa hankkisit vaikkapa harrastuksen? Toisten asioihin sotkeutuminen ei ole harrastus.

Vierailija
39/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petettykö tässä nyt onkin vastuussa puolisonsa käytöksestä?

Vierailija
40/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauretaanko sinun piireissäsi petetyksi tulleelle?? Nauratko itsekin?

Sellaiset ihmiset, jotka pettävät jatkuvasti ja kaveeraavat jatkuvasti pettävien tyyppien kanssa, usein myös naureskelevat muille ihmisille, koska tuollaisilla ihmisillä on heikompi empatiakyky ja moraali.