Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kpäänaapureiden ei tullut sitten viime yönä nukuttua muutamaa tuntia enempää

Vierailija
28.02.2023 |

Miksi aikuisten ihmisten pitää huutaa, nauraa, karjua ja kiljahdella tasaisin väliajoin koko yö? Eikä ollut mitään se.ksihuutoja, eikä riitaa, paremminkin että pelataan jotain tietokonepeliä ja huudetaan sille! Mikä €@# on päässä vikana ettei osata ajatella että talossa asuu muitakin? Eihän sitten kuulokkeet päässä huutamiselta huomata jos joku käy oven takana huomauttamassa.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä sairaalaa isossa risteyksessä. Yön ajan menee hälytysajoneuvoja, aurauskalustoa, rekkoja satamaan ja paikallisliikennettä. Kaikki kuuluu sisään.

Korvatulpat.

Vierailija
2/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin säästämään ja voit päästä 15 vuoden päästä omakotitaloon, niin ei naapurin huutelut häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulppia saa apteekeista, marketeista ja usein myös Lidlistä.

Vierailija
4/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autostivajakit pelaa koko yön eikä ne välitä mistään. Lyövät hoitajiaankin.

Vierailija
5/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa munahaukka ähkii, voihkii, kun sähköalan reissumies käy sitä hoitelemassa. Ihan firman autolla karauttaa pikaiselle.Päivät tämä emuli nukkuu ja yöt valvoo. Ei oo klo 05 herätystä töihin sillä.

Vierailija
6/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Minä huusin kun näin painajaista. Jos kaikki elämisen äänet häiritsee, kannattaa muuttaa omaan torppaan korpeen. Siellä saattaa tosin susi ulvoa yöllä.

Vierailija
7/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitus isännöitsijälle. Ei ole normaalia elämisen ääntä. Kuka suostuu aina nukkumaan korvatulpat korvissa?

Vierailija
8/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten heippalappu naapurille. Tai suullisesti asiasta huomauttaminen jos naapuri on tutumpi. Kannattaa laittaa ilmoitus myös isännöitsijälle, laittavat sitten sille naapurille huomautuslapun. Ja jos meteli toistuu, niin siitä on hyvä olla kirjalliset todisteet (eli että on ilmoittanut isännöitsijälle). Tietysti jos naapuri yhtään v-mäinen niin ei kannata sitten itse sanoa yhtään mitään vaan antaa pelkästään isännöitsijän hoitaa asia.

Aina kannattaa huomauttaa, kerrostaloissa kun on kuitenkin hiljainen aika yöllä jota kaikkien pitää noudattaa. Aina ihmiset eivät edes tajua metelöivänsä.

Vierailija
9/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan sovi, ahdistaa. Ei auta vaikka yrittäis kuinka. Häiriköintiin on löydyttävä joku muu ratkaisu kuin korvatulpat. Sellaiseen on yleensä taloyhtiössä esim. asukastoimikunta hoitamassa tämän kaltaisia asioita tai hallitukselle voi siitä puhua, jos ei asukas osaa parantaa itse tapojaan.

Tilapäisestä häiriöstä tai illanvietosta voi laittaa naapureille tiedotteen, tuskin kukaan sellaisesta raivostuu. Mutta vain tilapäisestä. Taloyhtiöissä on säännöt asukkaita varten. -ei ap

Vierailija
10/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitus isännöitsijälle. Ei ole normaalia elämisen ääntä. Kuka suostuu aina nukkumaan korvatulpat korvissa?

Juuri näin. Mutta soittamisen lisäksi valitus isännöitsijälle myös maililla, jossa mainittu metelin ajankohta (pvm, aika, kesto) niin jää kirjallinen todiste.

Vierailija
11/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aiemmassa asunnossa naapuri, joka joka torstai sai munaa klo 21. Aluksi poistuimme paikalta, mutta lopulta siihen huutoon ja teatteriin tottui ja osattiin varata popparit, olutta ja pizzaa aina torstain esitykseen. Oi niitä aikoja. Nykyään asutaan hyvin äänieristetyssä asunnossa.

Vierailija
12/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan sovi, ahdistaa. Ei auta vaikka yrittäis kuinka. Häiriköintiin on löydyttävä joku muu ratkaisu kuin korvatulpat. Sellaiseen on yleensä taloyhtiössä esim. asukastoimikunta hoitamassa tämän kaltaisia asioita tai hallitukselle voi siitä puhua, jos ei asukas osaa parantaa itse tapojaan.

Tilapäisestä häiriöstä tai illanvietosta voi laittaa naapureille tiedotteen, tuskin kukaan sellaisesta raivostuu. Mutta vain tilapäisestä. Taloyhtiöissä on säännöt asukkaita varten. -ei ap

Isännöitsijällehän tuollainen kuuluu, eli isännöitsijälle valitus. Isännöitsijä sitten laittaa ilmoituksen sekä asukkaalle että asunnon omistajalle (jos asukas on vuokralainen).

Vierailija
13/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin yläkerrasta kuului ihmeellistä tömistelyä johon heräsin. Noin klo 4 maissa. Kiva juttu kun ei uni sen jälkeen meinannut tulla. Nyt koko aamupäivän ollut hiljaista. En ymmärrä mitä pitää keskellä yötä tehdä, josta tollainen melu lähtee. Itsekin vuorotyöläinen, joten poikkeava päivärytmi, mutta huomioin kyllä naa

purit, eikä heidän tarvi minun rytmin mukaan elää.

Vierailija
14/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopii, et osaa käyttää. Tarvitset opastusta. Myös muotilla otettavat korvatulpat saa satosella.

Vierailija
15/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ihan normaalia elämisen ääntä.

Vierailija
16/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi nukkua korvatulpat korvissa? Miten te heräätte puhelimen herätykseen? Entä jos olisi pakko herätä esim. naapurin palovaroittimen äänen kuullessaan tai jos joku murtautuisi kotiin?

Ei tulisi ikinä mieleenkään nukkua korvatulpat päässä.

Vierailija
17/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Minä huusin kun näin painajaista. Jos kaikki elämisen äänet häiritsee, kannattaa muuttaa omaan torppaan korpeen. Siellä saattaa tosin susi ulvoa yöllä.

Muista tuo kun itsellesi sattuu möykkäävä naapuri. Hus korpitorppaan ulvontaa kuuntelemaan.

Vierailija
18/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kerrostaloissa on hiljainen aika yöllä. Silloin normaalit elämisen äänet ovat, ihan lainkin mukaan, esimerkiksi vessassa käynti.

Vierailija
19/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kerrostaloissa on hiljainen aika yöllä. Silloin normaalit elämisen äänet ovat, ihan lainkin mukaan, esimerkiksi vessassa käynti.

Yöllä saa mm käydä suihkussa ym

Vierailija
20/83 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seinä naapuri sinunko parvekella lenkkisaunan jälkeen tupakoitiin talossa jossa parveketupakointi kielto? Kiitos sinulle toinen naapuri kun tupakoit parvekella virka ajan jälkeen illala,samaa taloa.Laiskutasi nostat roskapussit parvekeelle jossa on kissasi kuset ja paskat.Ne haisee läpi useaman parvekeen paskalle,kuin tupkkas haju.Kun et saa laistuksia auki 24 kk. 24h.Ettei kissa karkaa.Meri selityksesi aina kaiken,kun toimit väärin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi