Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että tyttöystäväni kaveri on sen entinen vakihoito

Vierailija
06.12.2006 |

Ja nyt en oikeen tiedä miten asiaan pitäis suhtautua. Kysyin että saisko nähdä kyseisen kaverin mutta ei suostunut kun ei kehtaa? Vähän on kyllä sellainen olo että tyttöystävälläni on jotain salattavaa vaikka sanoo että ei mulla ole syytä huoleen se on sen mennyttä elämää.

Tuntuu oudolta että ovat kavereita kuitenkin mies kyttää että kun meillä menee huonosti niin heti iskee kiinni. Kun joskus tyttöystäväni mainitsi että jos meillä menee poikki niin palaa tuttuun ja turvalliseen vaki hoitoon. Saa kuulemma hyvät kyydit?????

Sanoo olevansa nyt ja ainoastaan mun kanssa eikä kenenkään muun. Mutta kuitenkaan en oikeen tiedä miten pitäis asiaan suhtautua, pitäiskö vaan hyväksyä heidän kaveruus.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 Kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä, jos toinen ihminen toiselle todella tärkeä ja rakastaa toista niin sitten luulisi olevan valmis luopuman yhdestä ystävästä jos elämänkumppani ei sitä voi hyväksyä.

Näin varmaan monessa suhteessa käynyt puolin ja toisin.

Vierailija
22/24 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vaadi sitä mieheltäkään. Reilua on toki ylläpitää tätä ystävyyttä sillä tavalla, ettei se loukkaa kumppania.

Niin, no tämä on minun mielipiteeni. Suhde ei ole vankila. Eikä mieheni tsekkaa, kenelle emailaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde vakaallapohjalla, niin on ihan sama kenenkanssa elämänkumppani kaveraa. Mutta jos mun elämänkumppani salaa ex vakihoitoa tapailee niin se vois aiheuttaa jonkinasteisia epäilyjä.

Vierailija
24/24 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja törmätä jossain julkisella paikalla. En mä mitään salaisia tapaamisia kannata, mutta en oikein käsitä tällaista " katkaisen sinuun välit iäksi emmekä koskaan enää vaihda sanoja" - meininkiä.

- se, jolle suhde ei ole vankila -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi